Мерси за информацията, ще го имам в предвид.
Съвет за масло на C350 S203 M272
Започната от vixbg, 29 ное 2017 - 19:13:38
106 мнения по тази тема
#31
Публикувано 08 февруари 2018 - 14:47
#32
Публикувано 08 февруари 2018 - 14:52
Гроса е прав, но и на дясна ги има. Едното е масления сепаратор, а другото е една малка тапа... Аз ги сменявах преди 2 години, че ми харчеше по 2 литра на 15 000км. Не ме устройваше този разход и след смяната на тези капачки маслото да го пипа най-много литър между интервалите.
#33
Публикувано 08 февруари 2018 - 15:28
Зависи от типа на маслото и темперамента на каране.
От смяна до смяна при сервизен интервал от 15 000км. може да лапне от 1 до 3л. относително е, но е нормално за тези двигатели.
Също така М272 има едни тапи на лява глава, където протичат от време на време и ако не им обърнеш внимание добавяш някой друг мл. към общия разход
В сличая не е баш по темата, щото моя не е губил масло, но дали имате идея защо може да влиза миризма на изгоряла течност (не мога да установа антифриз или масло или друго) след форситане на двигателя? При кикдаун, в колата вътре замирисва на нещо изгоряло. А сега при смяната на маслото казаха, че е суха от всякъде. Мерси предварително.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#34
Публикувано 08 февруари 2018 - 15:41
Честита нова придобивка, как е спрямо W211? Мога да предложа оригинално 229.5 на 75 лв туба от 5 литра. Маслото е внос от ангийския дилър на Мерцедес.
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#35
Публикувано 08 февруари 2018 - 15:47
В сличая не е баш по темата, щото моя не е губил масло, но дали имате идея защо може да влиза миризма на изгоряла течност (не мога да установа антифриз или масло или друго) след форситане на двигателя? При кикдаун, в колата вътре замирисва на нещо изгоряло. А сега при смяната на маслото казаха, че е суха от всякъде. Мерси предварително.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Заеби какво са ти казали масларите, те са сменяли масло, не са оглеждали за течове а и едва ли са сваляли корите отдолу.
Трябва да огледа хубаво, защото може да е масло от въпросните тапи за които споменах по-горе.
Възможно е за избива антифриз от някоя глава, има го и този момент.
Може да е от радиатора, виждал съм спукан, които не тече, а като загрее и се разшири пръска като спринцовка с игла.
Може да бъркаш миризмата и да си мирише нормално като изпържен мотор след магистрално каранe
#36
Публикувано 08 февруари 2018 - 15:56
Заеби какво са ти казали масларите, те са сменяли масло, не са оглеждали за течове а и едва ли са сваляли корите отдолу.
Трябва да огледа хубаво, защото може да е масло от въпросните тапи за които споменах по-горе.
Възможно е за избива антифриз от някоя глава, има го и този момент.
Може да е от радиатора, виждал съм спукан, които не тече, а като загрее и се разшири пръска като спринцовка с игла.
Може да бъркаш миризмата и да си мирише нормално като изпържен мотор след магистрално каранe
Ами тези, които сменяха маслото работиха и по други неща по окачването. Имам предвид, че са майстори, които работят и по мотори и по всичко. Сваляли са корите, аз ги накарах. Радятора беше сменям преди година щото ме удариха. смених го с хела бехр, но произведен в китайския им завод. Оригинална част е. След това е слагана и газовата.
Тая миризма я имаше преди тези събития и сега все още си я има. На празен ход при форсирсне не го прави. Като се набере и натовари тогава. Замирисва силно и то в купето, което ме навежда на мисълта, че не е само напечен двигател.
Доляха ми антифриз сега защото се размрънка колата и нямаше парно на тихи обороти. Беле паднало нивото малко под клетките (2мм) на резервоарчето. Сега е ок парното. Предполагам имам теч на антифриз от някъде, но тези не са го видели Чудя се дали мога да хо хвана сам по някъв начи. (камера при мотора и да карам??)
Sent from my iPhone using Tapatalk
#37
Публикувано 08 февруари 2018 - 16:04
Ами тези, които сменяха маслото работиха и по други неща по окачването. Имам предвид, че са майстори, които работят и по мотори и по всичко. Сваляли са корите, аз ги накарах. Радятора беше сменям преди година щото ме удариха. смених го с хела бехр, но произведен в китайския им завод. Оригинална част е. След това е слагана и газовата.
Тая миризма я имаше преди тези събития и сега все още си я има. На празен ход при форсирсне не го прави. Като се набере и натовари тогава. Замирисва силно и то в купето, което ме навежда на мисълта, че не е само напечен двигател.
Доляха ми антифриз сега защото се размрънка колата и нямаше парно на тихи обороти. Беле паднало нивото малко под клетките (2мм) на резервоарчето. Сега е ок парното. Предполагам имам теч на антифриз от някъде, но тези не са го видели Чудя се дали мога да хо хвана сам по някъв начи. (камера при мотора и да карам??)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Можеш и сам да си го огледаш.
Свали кутията с филтрите и огледай главите, най-вече дясната за теч, виждиш ли зелено ясно е, точно на колектора капе.
Нормално е да се долива антифриз, но чак пък да ти изчезне парното не е много нормално, явно вкарва и по-малко въздух в системата.
Каквото и да си говорим иска по задълбочено гледане.
#38
Публикувано 08 февруари 2018 - 16:06
Можеш и сам да си го огледаш.
Свали кутията с филтрите и огледай главите, най-вече дясната за теч, виждиш ли зелено ясно е, точно на колектора капе.
Нормално е да се долива антифриз, но чак пък да ти изчезне парното не е много нормално, явно вкарва и по-малко въздух в системата.
Каквото и да си говорим иска по задълбочено гледане.
Мерси много за съвета!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
#39
Публикувано 08 февруари 2018 - 17:13
Честита нова придобивка, как е спрямо W211? Мога да предложа оригинално 229.5 на 75 лв туба от 5 литра. Маслото е внос от ангийския дилър на Мерцедес.
Мерси, екстра е за сега съм доволен, вече и навъртях 2к извънградско и съм доволен. Относно маслото за тази смяна взех fuchs но за следващата ще те имам в предвид.
Взех и масления сепаратор да го сменя и него, някой има ли идея къде се намира ?
#40
Публикувано 08 февруари 2018 - 17:30
Във външната част на пасажерската банка цилиндри. Като застанеш срещу колата в лявата част. Ограденото с червено на снимката, но те съветвам да смениш и капачките (оградени в зелено, общо са 25 лв мисля в СС). Аз първо бях сменил само тях, но след 4 месеца Коцето ми каза и за този сепаратор, та и той мина смяна. Просто уплътнението вътре с годините изгаря и има луфт (говоря за сепаратора) и като го свалих вътре тази гума така се беше изпекла, че се ронеше... images.jpg 39,48K 15 Брой сваляния
#41
Публикувано 08 февруари 2018 - 17:35
Във външната част на пасажерската банка цилиндри. Като застанеш срещу колата в лявата част. Ограденото с червено на снимката, но те съветвам да смениш и капачките (оградени в зелено, общо са 25 лв мисля в СС). Аз първо бях сменил само тях, но след 4 месеца Коцето ми каза и за този сепаратор, та и той мина смяна. Просто уплътнението вътре с годините изгаря и има луфт (говоря за сепаратора) и като го свалих вътре тази гума така се беше изпекла, че се ронеше...images.jpg
Вече няколко приятеля с този двигател споделят че като се разтече този сепаратор, капе върху ауспусите/генерацията и се вдига ужасна смрад и пушилка. Бих го сменил дори превантивно.
#42
Публикувано 08 февруари 2018 - 23:07
Вече няколко приятеля с този двигател споделят че като се разтече този сепаратор, капе върху ауспусите/генерацията и се вдига ужасна смрад и пушилка. Бих го сменил дори превантивно.
Амии при мен не миришеше много, но и теча не беше сериозен. Но така е направено, че капе директно в/у генерацията и изпускателния колектор и 1во теча го забелязах по-трудно, защото се изпаряваше и 2ро не беше много. А пък нямам много навика след като я изгася да я помириша специално за да видя дали има проблем, вече ако е нещо голямо ще го усетя още със слизането. Но при движение не ми е направило впечатление да мирише вътре в купето, но пък аз често сменям поленовия филтър, че всички в семейството сме с алергии...
А и как е забутан там на 164-та бая трудно го достигнах без да се облягам на маската, че тя една пластмасова и аха да кихна и ще я спраскам... Към колегата Слав, забравих да спомена, че този сепаратор е в задната част на мотора, тази която е към стъклото, а не отпред. Торкс 20 по спомен х 4 и откачане на гумения маркуч.
#43
Публикувано 09 февруари 2018 - 00:57
Еххх тия горящи масло генерации, като при добрите стари м112 и м113 и техните капаци на клапаните.
#44
Публикувано 09 февруари 2018 - 17:24
Във външната част на пасажерската банка цилиндри. Като застанеш срещу колата в лявата част. Ограденото с червено на снимката, но те съветвам да смениш и капачките (оградени в зелено, общо са 25 лв мисля в СС). Аз първо бях сменил само тях, но след 4 месеца Коцето ми каза и за този сепаратор, та и той мина смяна. Просто уплътнението вътре с годините изгаря и има луфт (говоря за сепаратора) и като го свалих вътре тази гума така се беше изпекла, че се ронеше...images.jpg
Проверих ги тези тапи, сухи са и няма да ги пипам . Относно сепаратора го смених но не е там където е показано на снимката, сепаратора на М272 се намира в предната част на лявата глава
#45
Публикувано 09 февруари 2018 - 17:33
Да не се бъркаш с масления охладител? Аз моя го сменях и беше точно както е на снимката. От задната страна на мотора до стъклото. Нали си сменил ето този елемент?
122267631_1_585x461_maslen-separator-filtar-karterni-gazove-mertsedes-mercedes-gr-vratsa_rev002.jpg 29,81K
11 Брой сваляния
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни