Това което ми показваш е - Капак на корпус колянно мотовилков блок . Сепаратора изглежда така A2720160134
https://www.ebay.com...0134/1314994237
Posted 09 February 2018 - 17:42
Това което ми показваш е - Капак на корпус колянно мотовилков блок . Сепаратора изглежда така A2720160134
https://www.ebay.com...0134/1314994237
Posted 10 February 2018 - 18:21
Posted 10 February 2018 - 18:58
Имам още едно питане, М272 има ли фабрично щека за маслото ?
Да
Posted 10 February 2018 - 19:10
Posted 11 February 2018 - 08:18
Имам още едно питане, М272 има ли фабрично щека за маслото ?
Posted 17 February 2018 - 21:31
Posted 18 February 2018 - 09:06
Онова за което пишете по-назад е центробежен маслоотделител или по- точно капак на маслоотделителя. Намира се отзад на ДЯСНАТА глава, тъй като ляво и дясно винаги се определят спрямо посоката на движение. Ако се сменя само капака резултата е положителен касаещ проблем с външен теч на масло, но не решава проблема с правилната сепарация на маслените пари при различни температури на маслото. Причината е в това, че се износва шийката на сепаратора и се получава неплътност, която води до преминаване на пари с високо съдържание на масло, а от това се повишава и разхода му. Когато се свали капака е хубаво да се погледне ( опипа ) въпросната шийка и ако се налага да се смени сепаратора. Получава се канал като на колянов вал там където е работил семеринга. В капака има вграден подобен на семеринг елемент. Сепаратора е захванат на десния изпускателен вал посредством болт с ЛЯВА резба, който се намира навътре в отвор в центъра на сепаратора.
Относно силикона който се вижда - това е нормално. Дори и чисто нов, пак се вижда. Друга тема е, че тези капаци честичко се свалят.
Edited by frizera, 18 February 2018 - 09:12 .
Posted 18 February 2018 - 09:47
За този елемент ли става въпрос (т.нар. истински маслен сепаратор) maxresdefault.jpg 68.02K 14 downloads
Posted 18 February 2018 - 15:03
За този елемент ли става въпрос (т.нар. истински маслен сепаратор)maxresdefault.jpg
Не, не е това. За да кача снимка трябва да направя още няколко гимнастики и току виж ми се отщяло да пиша!!! Намира се на дясната глава, точно след изпускателния вал откъм торпедната стена.
Ето това е:
А това е капака:
Edited by frizera, 18 February 2018 - 15:06 .
Posted 18 February 2018 - 15:50
Posted 18 February 2018 - 16:55
Точно така, аз го поръчах и него заедно с капака но има един проблем, някой “майстор” преди мен явно го е сеалял и не е знаел че болта е с лява резба и го е скъсал. Добре че е скъсан на края и стърчи голяма част от болта и трябва да мисля някакъв начин да го развия За сега поставих маслоуловителя така само притискан от капака, незнам до колко е проблем
Никак не е добра идея да го оставиш така! Опитай да развиеш болта. Той не е "лепен" и би трябвало с лекота да го развиеш да речем с помощта на извити клещи. Може и да пожертваш някое "камъче" Е10 или Е8 ( или нещо подобно ), което да изпилиш отпред докато се махне коничната част на отвора и да го начукаш върху стърчащата част от болта споменавайки с напев женската половина от родата на "майстора" преди теб.... .
Posted 20 February 2018 - 16:54
Да, така стана много лесно, даже малко се размина със споменаването на майка му Набих една женска вложка тип еврейска звезда без да пиля нищо по нея и веднага се разви. По големият проблем беше намирането на болт М6 със лява резба. Намерих болт но с права отвертка който хич не ми харесва но ще е така докато си взема какъвто трябва .
Posted 20 February 2018 - 18:34
Чудесно! Явно болта доста е стърчал щом не се е наложило да се модифицира вложката. За болта, който си сложил не се кахъри много.....те, временните неща обикновено са за цял живот
Posted 21 February 2018 - 10:27
Поръчай го оригинален болта, 3-4 лева е!
255 N000000003495 болт с головкой торкс
Posted 22 February 2018 - 17:17
Да, поръчах го 3лв. е , другата седмица е тука
0 members, 2 guests, 0 anonymous users