Почистване на резервоара-съвет.
Started by ivoboyy, 13 Aug 2017 - 19:38:54
40 replies to this topic
#16
Posted 05 April 2018 - 15:52
Opravi li se?
Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
#17
Posted 05 April 2018 - 16:55
Да,какво точно те интересува.И моля ти пиши на кирилица!
#18
Posted 05 April 2018 - 18:10
Няма мощност
Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
#19
Posted 06 April 2018 - 05:56
Дай малко повече инфо за проблема.Така може само да гадаем.При мен имаше ефект,но прочети какви бяха мойте симптоми!!!
#20
Posted 06 April 2018 - 19:22
Аз пък не мога да чета на маймуница защото ще ми отнеме 6 часа да си превеждам.Тук си има правила!Лека вечер.
#21
Posted 06 April 2018 - 19:58
Какъв си сърдитко само
Не сърди човече
Усмихни се☺
Бъди дженти
Хубав уикенд
Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
Не сърди човече
Усмихни се☺
Бъди дженти
Хубав уикенд
Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
#22
Posted 06 April 2018 - 21:39
Проверете помпата правилно ли е зацепена.
#23
Posted 06 April 2018 - 21:48
Да.и с предната помпа вървеше така
Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
#24
Posted 07 April 2018 - 18:30
Не мисля че проблема ти е като моя.Гасне ли колата в движение дори и на лек баир?Аз бих погледнал дюзите.Просто при теб трябва да приложиш принципа на изключването.Знам че не звуча окуражително но.... Само да погадая каква е колата че не си написал?
Edited by ivoboyy, 07 April 2018 - 18:32 .
#25
Posted 07 April 2018 - 19:14
W124 E250сега съм махнал въз.колектор и се форсира ок. Но само от помпата.
Днес на 3% баир на 2ра с големи мъки
Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
Днес на 3% баир на 2ра с големи мъки
Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
#26
Posted 07 April 2018 - 19:17
Какъв е принципа на изключването?
Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
#27
Posted 07 April 2018 - 22:27
Ако не ври охладителната течност,проблена е в ГНП и зацепването и.
#28
Posted 07 April 2018 - 22:45
Това 124 с 2.5 мотор с ОМ602 ли е или с ОМ605 ... Филътра за твърди частици сменян ли е (или почистван ако говорим за ОМ605) ...
#29
Posted 07 April 2018 - 23:27
Приятел това не съм го и чувал дори
Къде се намира?
605 е но?
От помпата се форсира перфект
От педала с закъснение и е твърд
Днес продухах шланговете до резервоара:""чисто-сълза
Не-пуши черно при форс
Приемам всичи мнения
Тоз ми е 3 тия и такова нещто не ми се беше случвало
Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
Къде се намира?
605 е но?
От помпата се форсира перфект
От педала с закъснение и е твърд
Днес продухах шланговете до резервоара:""чисто-сълза
Не-пуши черно при форс
Приемам всичи мнения
Тоз ми е 3 тия и такова нещто не ми се беше случвало
Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
#30
Posted 08 April 2018 - 08:36
Значи проблемът е в механизма на педала. При теб е механична връзката по спомен или се бъркам...При 210 е електронна газта.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users