![Снимка](https://secure.gravatar.com/avatar/592b60ad10b6abe2ab10803ef287a3f1?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Смяна на lockup соленоид на 722.6
Започната от bronc, 03 авг 2017 - 12:39:14
85 мнения по тази тема
#61
Публикувано 06 февруари 2018 - 10:08
Моята е от ибей за няколко паунда китайска вероятно. Но съм доволен.
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
#62
Публикувано 25 март 2018 - 20:23
Здравейте колеги!
Подобно на много от вас и аз имах придърпването и грубата смяна на скоростите докато не е добре загрял автомобила w211 4matic. Изчетох доста за проблема и набедиха соленоида на хидротрансформатора като виновник. Обиколих няколко сервиза, но всички директно ме засилваха за ремонт на хидрото. На своя глава бях решил че първо ще пробвам със смяна на соленоида му. Някой в темата беше споменал за сервиз Монкс, където имали и Стар диагностика. Още по телефона приемчика категорично каза че виновник за проблема е въпросния соленоида. Закарах колата при тях сутринта, а следобяд беше готова. Вече втори ден карам автомобила и наистина няма и помен от неприятното превключване на скоростите.
Крайно неприятното изненадан съм обаче от първите сервизи, които посетих. Сигурен съм че те също са били наясно с естеството на проблема, но просто искаха да усвоят парите за много по-скъпия ремонт на хидротрансформатора. За мен извода е ,че човек първо трябва да изрови наличната информация по проблема си и чак след това да предприема каквото и да било.
Искам и да попитам, дали изтриването на адаптациите на скоростите като по клиповете в нета е равнозначно с това което се прави със Стара.
Подобно на много от вас и аз имах придърпването и грубата смяна на скоростите докато не е добре загрял автомобила w211 4matic. Изчетох доста за проблема и набедиха соленоида на хидротрансформатора като виновник. Обиколих няколко сервиза, но всички директно ме засилваха за ремонт на хидрото. На своя глава бях решил че първо ще пробвам със смяна на соленоида му. Някой в темата беше споменал за сервиз Монкс, където имали и Стар диагностика. Още по телефона приемчика категорично каза че виновник за проблема е въпросния соленоида. Закарах колата при тях сутринта, а следобяд беше готова. Вече втори ден карам автомобила и наистина няма и помен от неприятното превключване на скоростите.
Крайно неприятното изненадан съм обаче от първите сервизи, които посетих. Сигурен съм че те също са били наясно с естеството на проблема, но просто искаха да усвоят парите за много по-скъпия ремонт на хидротрансформатора. За мен извода е ,че човек първо трябва да изрови наличната информация по проблема си и чак след това да предприема каквото и да било.
Искам и да попитам, дали изтриването на адаптациите на скоростите като по клиповете в нета е равнозначно с това което се прави със Стара.
#63
Публикувано 27 март 2018 - 12:50
Равнозначно е, прави го и не се страхувай от първите няколко неадекватни превключвания, докато автомата се самонастройва.
И аз минах по тази процедура по смяна на соленоида, но моя си работеше. След смяна на филтър и масло сега сменя по учебник автомата.
Един съвет как да изкарате повечето масло от хидрото с компресора. Режете тръбата на стария филтъра и слагате маркуч около 50 до 100 см. Докато единия държи в отвора на филтъра единия край, другия надува с пистолета за въздух от другия. Успяхме да изкараме 6,5 литра от възможни 7,5.
Ако на някой му трябва работещ соленоид да ми пише, имам и масло 8 литра(2х4) на добри цени.
.
И аз минах по тази процедура по смяна на соленоида, но моя си работеше. След смяна на филтър и масло сега сменя по учебник автомата.
Един съвет как да изкарате повечето масло от хидрото с компресора. Режете тръбата на стария филтъра и слагате маркуч около 50 до 100 см. Докато единия държи в отвора на филтъра единия край, другия надува с пистолета за въздух от другия. Успяхме да изкараме 6,5 литра от възможни 7,5.
Ако на някой му трябва работещ соленоид да ми пише, имам и масло 8 литра(2х4) на добри цени.
.
![f2c480a25f1b399f395e2adfd6c59b3d.jpg](https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180327/f2c480a25f1b399f395e2adfd6c59b3d.jpg)
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#64
Публикувано 01 юни 2018 - 10:53
Колеги, смятате ли, че при 722.9 е възможно да има проблем с някой от тези соленоиди? Проблемът е следния:
1. Сутрин при първо палене винаги колата си тръгва от 1-ва. В момента на смяна от 1ва на 2ра ритва.
Както предполагам знаете след това първо превключване от 1ва на 2ра колата повече не тръгва от 1ва, а винаги от втора в режим C-Comfort. Съответно при спиране колата сваля предавките до втора и после пак си тръгва от втора. Ето къде идва и вторият проблем:
2. Докато колата е студена (докато достигне до 50-55 градуса на антифриза) при всяко спиране и съответно сваляне на скорости, колата ритва при последното сваляне от 3та на 2ра. Загрее ли, изчезва. Зимата разбира се е малко по-осезаем проблемът.
Масло е сменено при покупката миналата година - 4л с филтър и гарнитура(нямам пробка на торка). След 5-6000км смених още 5литра с филтър и гарнитура. След втората смяна съм минал още 12000км.
Колата е 211 3.0 24v бензин 2005та година със 7г-Троник
#65
Публикувано 01 юни 2018 - 11:56
Предполагам, че няма записани някакви грешки?
#66
Публикувано 01 юни 2018 - 12:59
Абсолютно нищо, да. Никъде в кутията, нито в мотора.
Мисля, че има соленоид за втора предавка в мозъка. Дали може да е там проблема?
Този пост е редактиран от lybrator: 01 юни 2018 - 13:12
#67
Публикувано 01 юни 2018 - 15:03
Къде сменя маслото, какво точно масло сложиха, червено или зелено, какво беше предишното, какво му е нивото сега.?
#68
Публикувано 01 юни 2018 - 15:07
Маслото е МБ 236,14. Сменях го при човек редовно занимаващ се с Мерцедеси, така че му имам доверие. Понеже нямам пробка на торка сменях 2 пъти по 4-5 литра през 6000км. Сипвахме както съм чел до преливане след изреждане на скоростите.
Маслото е червено. Старото беше доста черно съответно не мога да кажа какъв е бил оригиналния му цвят. Стружки и видими проблеми никакви.
#69
Публикувано 01 юни 2018 - 15:31
А ако твоята кутия 722.9 е била и е за зелено масло по спецификация 236.15 какво правим тогава.
Човека занимаващ се редовно с Мерцедеси не изясни ли това.
Не съм специалист и нямам представа каква точно е твоята кутия, знам само че
червено и зелено масло за 722.9 не би трябвало да се смесват никога и под никакъв предлог.
#70
Публикувано 01 юни 2018 - 15:39
Не в никакъв случай не е било зелено. Не се изясних правилно. Беше доста черно старото масло, но е било червено с оглед на оттенъците. Принципно как да проверя точното масло за колата?
Някаква идея за добър майстор за кутии на бенцове. Изключваме Джемини и другите уж големи
#71
Публикувано 01 юни 2018 - 16:26
Мисля, че 7G до 2010г. са с 236.14, а след това се слага 236.15
#72
Публикувано 01 юни 2018 - 17:01
А ако твоята кутия 722.9 е била и е за зелено масло по спецификация 236.15 какво правим тогава.
Човека занимаващ се редовно с Мерцедеси не изясни ли това.
Не съм специалист и нямам представа каква точно е твоята кутия, знам само че
червено и зелено масло за 722.9 не би трябвало да се смесват никога и под никакъв предлог.
Кое е зеленото масло. Да не би имаш предвид синьото което е спецификация 236.15
Най-точно се разбира по датакарт. Ако имаш опцията А89 - Reduced Friction значи си с кутия 7G-Tronic Plus и си за масло 236.15. Ако я нямаш тази опция си с нормалната 7G-Tronic и си за масло 236.14
Също така кола която има старт-стоп фунция е задължително с 7G-Tronic Plus и масло 236.15.
Няма мерцедес със старт-стоп което да е със старото масло.
#73
Публикувано 02 юни 2018 - 10:43
Предвид какво сте написали не е със зелено масло със сигурност. Лошото е, че проблемът със Стар Диагноза не излиза
![:(](https://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/sad.png)
#74
Публикувано 02 юни 2018 - 15:45
А Стар Диагнозата актуална ли е, с последни ъпдейти и на подходящ носител.
Да не е някое китайско менте от 1900-ната година.
За човека който я чете не смея да попитам, каза че е редовно занимаващ се с Мерцедеси,
което предполага че знае чужди езици и се справя без симултанен превод.
#75
Публикувано 02 юни 2018 - 19:21
Мисля,че ще се наложи все пак да отидеш в специализиран сервиз като "Джемини" или в такъв в който сериозно се занимават с Мерцедеси.Тогава с изненада ще откриеш,че въпреки че няма записани грешки,когато се наблюдавс в движение кутията може да се направят заключения.
Няма как да оставиш колата от вечерта в сервиза и на сутринта на студена и ритаща кола да не излезе причина.
Понякога при рестарт и обучение на кутията от знаещ какво прави нещата се подобряват значително!
Не бъркай тоя рестарт с ю-тубските аматьорски опити съсмзадържането на педала на газта и пр.
Няма как да оставиш колата от вечерта в сервиза и на сутринта на студена и ритаща кола да не излезе причина.
Понякога при рестарт и обучение на кутията от знаещ какво прави нещата се подобряват значително!
Не бъркай тоя рестарт с ю-тубските аматьорски опити съсмзадържането на педала на газта и пр.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни