Мисля другия месец като дойде време да сменям маслото на двигателя, да отворя и кутията, за да сменя lockup соленоида. Кутията има типичните признаци за проблемен соленоид - като е студена първите няколко смени са с придърпване и не може да си "уцели" оборотите, т.е. варират между 1600-1800-2000. Всичко изчезва щом вдигне няколко градуса над околната температура - лятото почти не се усеща като проблем, но зимата беше доста неприятно. Мисля да сменя и буксата, така и така ще я отварям. Има ли смисъл да сменям нещо друго превантивно по платката или мозъка ? Гледах един кит на Sonnax за смяна на клапаните в мозъка, които се износват с времето - http://www.sonnax.co...alve-sleeve-kitТрябва да се разровя дали въобще го има в Европа, но в САЩ е около $50. Има ли смисъл? Колата е на 193к км и доколкото знам нищо не е правено по кутията освен да се сменя маслото.
Ще го правим всичко с един приятел, с който си работим по колите, но не сме механици. Някакви съвети? Четох, че трябва да се внимава много да не се счупи буксата като се сваля. Нещо друго? Колко литра масло да поръчам - нямам желание да се мъча да я източвам повече от това, което ще изтече само, понеже маслото е сменяно в Джемини преди 10хил км. Кое 236.14 масло е най-изгодно - Febi BIlstein? Другите неща (соленоид, букса, филтър, уплътнение) най-вероятно ще ги поръчвам от Германия или UK, така че може и маслото да взема оттам.
Този пост е редактиран от bronc: 03 август 2017 - 12:39