Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Смяна на lockup соленоид на 722.6


  • Please log in to reply
85 мнения по тази тема

#16 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 05 август 2017 - 11:23

3.5-4л се вадят без точене. Моя майстор вади всичко и от хидротрансформатора. Процедурата е проста, с изключение на последната стъпка:
1. Развива се пробката и се изчаква да се източи;
2. Сваля се внимателно капака, като първо се развива повече отзад, за да тръгне от там маслото;
3. Свалят се целия капак и филтъра;
4. Изчаква се да се източи всичко;
5. С конусовиден, пластмасов накрайник се надува на 0.5-1 атмосфери през дупката на филтъра, за да се източи хидротрансформатора;
6. Последната стъпка се повтаря 4-5 пъти, като се внимава да не се прекалява с надуването, защото маслото излиза под налягане и се пулвелизира. Личния ми съвет е, да се прави с маска(такава и за очите);
7. Почистват се капака на картера и магнитите с чист памучен парцал;
8. Сменя се уплътнението на капака и се намазва отгоре с малко грес, за да се намали вероятността от протичане;
9. Сглобява се всичко в обратен ред;
10. Налива се внимателно масло, до протичане от пробката;
11. Колата се пали и се раздвижват скоростите, за да качи масло в хидротрансформатора;
12. Долива се до протичане от пробката.

Цялата процедура е валидна както за 5G-Tronic, така и за 7G-Tronic. Разликата е, че при 7цата няма щека и маслото се налива със специален щуцер, на мястото на пробката и на принципа на скачените съдове(с много търпение).

Майстора се намира близо до Пловдив. Препоръчвам го. Цена за труд - 50-80лв.

За да не правя реклама - контакти на Л.С.


Sent from my LG-H850 using Tapatalk

 

722.6 (5G) няма пробка на хидротрансорматора, нещата са различни при неговата кутия, при нея има и щека, не се пълни отдолу като 722.9 (7G).


Този пост е редактиран от gelevp: 05 август 2017 - 11:23

  • 0


#17 hax0r

hax0r

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Tech
  • Автомобил:
    204.222

Публикувано 05 август 2017 - 12:02

Това съм писал и аз.
Когато хидротрансформатора няма пробка, маслото от него се вади, като се създаде налягане през филтъра.


На 722.902, въпреки че има пробка е добре пак да се надуе през филтъра, за да изкара абсолютно всичко.

Машините за подмяна на масло в скоростните кутии, работят на подобен принцип.



Sent from my LG-H850 using Tapatalk
  • 1

На теория няма разлика между теория и практика, но на практика има  :happy 


#18 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 август 2017 - 12:21

Преди време гледах клипче в youtube и там малото от хидротрансофматора (5Г кутия) го извадиха с отвиване на една от тръбите излизащи от него и палене на автомобила докато е на подемника за да развърти и да изхвърли от там маслото, но начина с надуването определено е по-добър, най-малкото е по-лесен. А за по-чист едва ли, защото излиза мало под налягане и ще пръска когато намалее.


  • 1

#19 hax0r

hax0r

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Tech
  • Автомобил:
    204.222

Публикувано 05 август 2017 - 17:55

Преди време гледах клипче в youtube и там малото от хидротрансофматора (5Г кутия) го извадиха с отвиване на една от тръбите излизащи от него и палене на автомобила докато е на подемника за да развърти и да изхвърли от там маслото, но начина с надуването определено е по-добър, най-малкото е по-лесен. А за по-чист едва ли, защото излиза мало под налягане и ще пръска когато намалее.

За това препоръчвам с маска за цялото лице и много внимателно надуване. Над 1атм има шанс да те окъпе.

Sent from my LG-H850 using Tapatalk
  • 1

На теория няма разлика между теория и практика, но на практика има  :happy 


#20 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 05 август 2017 - 21:36

За това препоръчвам с маска за цялото лице и много внимателно надуване. Над 1атм има шанс да те окъпе.

Sent from my LG-H850 using Tapatalk

 

Сега като прочетох наново има логика, просто не съм виждал никой да го сменя така маслото.


  • 0


#21 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 06 август 2017 - 07:56

Аз го сменям така от 5-6 години.За мен това е по-добрия начин,а не да се меша старо масло с ново.


  • 1

#22 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 ноември 2017 - 15:45

Колега bronc какво стана с кутията? Какво свършихте в крайна сметка и оправи ли се вече ? Би ли споделил информация :)


  • 0

#23 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 03 ноември 2017 - 15:55

До кривата круша :) Появиха ми се здравословни проблеми и не ми остава време. Надявам се този месец да стигна до него, понеже като е студена кутията е доста неприятно.


  • 0

#24 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 04 декември 2017 - 10:25

Колеги, явно няма да намеря време скоро да го сменя тоя соленоид, а вече започва да ме дразни доста, така че ще ходя при майстор. Опитвам да се свържа с бай Васил, но телефонът му е спрян - гледам и че не е влизал във форума скоро - някой чувал ли го е скоро и бачка ли?


  • 0

#25 ivancho

ivancho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич
  • Автомобил:
    W124 E200

Публикувано 04 декември 2017 - 13:28

Пробвай на този номер 0878151513, 0877577566.


  • 0

#26 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 04 декември 2017 - 14:08

Намерихме се, благодаря.


  • 0

#27 koicho

koicho

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E270

Публикувано 07 декември 2017 - 09:08

Колега, пиши после как е минала цялата операция, че и аз ще го играя тоя филм скоро време, само да намеря свободни дни. И също откъде поръча частта?


  • 0

#28 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 07 декември 2017 - 09:27

Тук го намерих най-евтин: https://www.wandler-...edes-722-6.html Цената беше 50 евро, сега гледам е 55. Другата седмица би трябвало да вкарам колата при бай Васо да го смени и ще докладвам.


Този пост е редактиран от bronc: 07 декември 2017 - 09:28

  • 0

#29 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 11 декември 2017 - 20:40

Дайте предложение къде да отида да ми го сменят - трябва да разбират що-годе от Мерцедесови кутии - аз съм взел частите, трябва да се смени соленоид, букса и масло. При Васил няма да стане скоро, а това ходене до Лозен и обратно.. В краен случай ще ходя на подемника в Овча купел, ама в тоя студ..
  • 0

#30 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Публикувано 13 декември 2017 - 10:31

Дайте предложение къде да отида да ми го сменят - трябва да разбират що-годе от Мерцедесови кутии - аз съм взел частите, трябва да се смени соленоид, букса и масло. При Васил няма да стане скоро, а това ходене до Лозен и обратно.. В краен случай ще ходя на подемника в Овча купел, ама в тоя студ..

Бих ти препоръчал майстора (за кутии) в Ботевград. Не знам обаче колко ще искаш да ходиш чак до там за тази процедура.

Гарантирам за човека, изключително много разбира (в моите очи).


  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни