Смяна на lockup соленоид на 722.6
Започната от bronc, 03 авг 2017 - 12:39:14
85 мнения по тази тема
#76
Публикувано 02 юни 2018 - 22:34
Човекът е грамотен, но въпреки всичко може и да обмисля да я види някой конкретно занимаващ се със скорости. Има ли резултат, веднага ще ви споделя
#77
Публикувано 18 октомври 2018 - 13:52
Здравейте колеги, нов съм с марката и форума. Първо искам да се извиня със лекото отклонение на темата. Притежавам 2.7 автомат със 722.6 проблема е следния, при по тежка експлоатация и шофиране по планински път (съответно висока температура на агрегатите), кутията при превключване от 2ра предавка на 3та изкючи от скорост, намалих скороста и след 3 секунди включи сама, светна чек енджин, продължих шофирането без никакви проблеми нито предърпване, блъскане и тем. подобни. След 2 дни посетих известен майстор от форумите в град Варна, направи стар диагностика и кутията беше без никакви записани грешки, всички стойности бяха нормални, човека ме посъветва първо да започна със смяна на масло и съответно буксата. Посетих сервиз за автоматични кутии на "М и Д Авто'' със иск да ми бъде напълно сменено маслото със машина, последва въпрос от тях защо искам да бъде напълно заменено и беше споменато, че след смяна на маслото не отговарят във какво състояние ще излезе кутията. Казах на приемчика какво е направила кутията (изключила от скорост ) и беше ми върнат веднага отговор без никакво замисляне от негова страна, (без диагностика, преглед или тестдрайв) че проблемът със смяна на маслото няма да се оправи, има за смяна хидравличен клапан между 3та и 4та скорост на цена от 500лв, тръгнах си от сервиза замислен. Кутията не ми е правила повече такъв проблем, но мисля че при загряло състояние усещам мноого леко доуловимо прибутване при смяна от 2ра на 3та скорост, който при студен агрегат няма никакъв помен. Въпросът ми е от къде да започна първо и на кой да вярвам и дали има нещо общо със соленоидите. Благодаря
#78
Публикувано 19 октомври 2018 - 12:38
Здравейте колеги, нов съм с марката и форума. Първо искам да се извиня със лекото отклонение на темата. Притежавам 2.7 автомат със 722.6 проблема е следния, при по тежка експлоатация и шофиране по планински път (съответно висока температура на агрегатите), кутията при превключване от 2ра предавка на 3та изкючи от скорост, намалих скороста и след 3 секунди включи сама, светна чек енджин, продължих шофирането без никакви проблеми нито предърпване, блъскане и тем. подобни. След 2 дни посетих известен майстор от форумите в град Варна, направи стар диагностика и кутията беше без никакви записани грешки, всички стойности бяха нормални, човека ме посъветва първо да започна със смяна на масло и съответно буксата. Посетих сервиз за автоматични кутии на "М и Д Авто'' със иск да ми бъде напълно сменено маслото със машина, последва въпрос от тях защо искам да бъде напълно заменено и беше споменато, че след смяна на маслото не отговарят във какво състояние ще излезе кутията. Казах на приемчика какво е направила кутията (изключила от скорост ) и беше ми върнат веднага отговор без никакво замисляне от негова страна, (без диагностика, преглед или тестдрайв) че проблемът със смяна на маслото няма да се оправи, има за смяна хидравличен клапан между 3та и 4та скорост на цена от 500лв, тръгнах си от сервиза замислен. Кутията не ми е правила повече такъв проблем, но мисля че при загряло състояние усещам мноого леко доуловимо прибутване при смяна от 2ра на 3та скорост, който при студен агрегат няма никакъв помен. Въпросът ми е от къде да започна първо и на кой да вярвам и дали има нещо общо със соленоидите. Благодаря
Здравей колега. Аз съм сменял соленоид на 722.6 понеже приритваше при смяна между 2-ра и 3-та предавка. Заедно със смяната на соленоида ми обслужиха кутията - сваляне, разглабяне, почистване, преглед, подмяна на каквото е нужно, повторно сглобяване, тестове и чак тогава си я взех. За щастие освен соленоида и рециклиране на торка, вътре в самата кутия само профилактично смениха някакви уплътнения или мембрани, вече не си спомням точно. Другото си беше ок. Разбира се смениха маслото и буксата и почистиха "мозъка" на кутията. Оттогава всичко е ок, да чукна на дърво. Понеже най-близкия Балканстар/Силвърстар ми е в София и ми е малко през ръка не всичко мога да правя там. Много важно е човека с който се консултираш за кутията наистина да разбира от автоматици и да има СТАР Диагностика. За "М и Д Авто" съм чел както положителни така и негативни коментари из интернет пространството. Нека колегите от района на Бургас и Варна да потвърдят, но нямаше ли представителство на Мерцедес в Бургас? Ако в моя град имаше такова, аз лично бих отишъл за диагностика и съвет и при тях. Не че шанса да ти кажат какъв е проблема е 100 %, но е хубаво да се съберат няколко мнения преди да се действа. Може да се консултираш и с тези момчета - https://softelectron...Контакти-7.html
Срещал съм добри отзиви за тях и също са във Варна.Успех и дано решиш проблема. Единственото което ми изглежда притеснително е това изключване от скорост и светването на чека. При мен такива работи не са се случвали хем пак соленоид беше за смяна.
Този пост е редактиран от SAMURAIJACK: 19 октомври 2018 - 16:59
#79
Публикувано 06 януари 2019 - 14:25
Тъй ся. за сефте съм с АСК аз и грам не съм на ясно кое и как трябва да е. НО определено имам проблем описан като за 722,6 кутията и соленоида. Моя пущиняк е 7г, следователно 722,9. Сменил съм маслото в сервиз занимаващи се само с АСК. Това което знам за маслото е, че е по спецификация, пък какво е и що е нямам идея. За първи път имам кола автомат. Докато е студена като спирам по светофари, като връща от 2ра на 1ва подчуква Сега зимата и 2-3 също придръпва. Бе симптоми кат 722,6. Тоз пущиняк дали го има тоя соленоид не разбрах? От скоро и почна да забравя да превключва като е на C.
пп. Сервиза е в пресечка на К. Величков- 370 ул. „Пловдив“,София
#80
Публикувано 06 януари 2019 - 14:43
Тъй ся. . Сменил съм маслото в сервиз занимаващи се само с АСК. Това което знам за маслото е, че е по спецификация, пък какво е и що е нямам идея.
Това говори достатъчно че на теб ти е все тая какво се случва с колата.
По важно ти е че щом си дал една торба пари
за нещо си то би трябвало да се оправи от само себе си.
Да ама Не.
Този пост е редактиран от vencislav: 06 януари 2019 - 14:44
#81
Публикувано 06 януари 2019 - 15:15
Ако ми беше все тая аз щях да си го сменя.
#82
Публикувано 06 януари 2019 - 16:06
Е там ли намери да отидеш, да беше влезнал в пощата........ Сервиза е в пресечка на К. Величков- 370 ул. „Пловдив“,София
Виж на някой контактите във форума и се разходи. Че на тия тикви, не знам толкова години как не са им взривили бараката.
#83
Публикувано 06 януари 2019 - 18:56
Е там ли намери да отидеш, да беше влезнал в пощата...
Виж на някой контактите във форума и се разходи. Че на тия тикви, не знам толкова години как не са им взривили бараката.
Нали знаете, че ако приятел не ви прее** нема кой.
Бай Васо дали се занимава още..
#84
Публикувано 20 март 2019 - 15:50
3.5-4л се вадят без точене. Моя майстор вади всичко и от хидротрансформатора. Процедурата е проста, с изключение на последната стъпка:
1. Развива се пробката и се изчаква да се източи;
2. Сваля се внимателно капака, като първо се развива повече отзад, за да тръгне от там маслото;
3. Свалят се целия капак и филтъра;
4. Изчаква се да се източи всичко;
5. С конусовиден, пластмасов накрайник се надува на 0.5-1 атмосфери през дупката на филтъра, за да се източи хидротрансформатора;
6. Последната стъпка се повтаря 4-5 пъти, като се внимава да не се прекалява с надуването, защото маслото излиза под налягане и се пулвелизира. Личния ми съвет е, да се прави с маска(такава и за очите);
7. Почистват се капака на картера и магнитите с чист памучен парцал;
8. Сменя се уплътнението на капака и се намазва отгоре с малко грес, за да се намали вероятността от протичане;
9. Сглобява се всичко в обратен ред;
10. Налива се внимателно масло, до протичане от пробката;
11. Колата се пали и се раздвижват скоростите, за да качи масло в хидротрансформатора;
12. Долива се до протичане от пробката.
Цялата процедура е валидна както за 5G-Tronic, така и за 7G-Tronic. Разликата е, че при 7цата няма щека и маслото се налива със специален щуцер, на мястото на пробката и на принципа на скачените съдове(с много търпение).
Майстора се намира близо до Пловдив. Препоръчвам го. Цена за труд - 50-80лв.
За да не правя реклама - контакти на Л.С.
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
Благодаря за инфото. Така с надуването колко литра се източват при 5G ?
За буксата обаче не намирам описано инфо в темата както и проверката на маслото на D или N се извършва ( помня , че четох във форума, но не намирам инфото) .
#85
Публикувано 29 март 2019 - 14:46
Здравейте имам ц 270 цди с автомат, отскоро забелязах, че при движение на 5 та с равномерна газ оборотите леко играят (вижда се само на стрелката на оборотомера, която мърда с 1 -2 мм.) а понякога в студено време след като запаля първите няколко километра кутията се държи неадекватно - не може да си уцели оборотите, трябва и повече газ, сменя по-късно и т.н. Четох, че това са първите симптоми на повреден lock up соленоид. Мисля сам да си го сменя, гледах клипове четох из форумите, сменял съм масло, вадил съм дюзи, разпробивах наскоро скъсан болт на дюза - общо взето сам си я ремонтирам и горе долу ми е ясно как да дейстам, но имам няколко въпроса:
1 - От къде да го купя? - виждам, че ги има в ebay по за около 50 долара, но ги има рециклирани и в OLX за 150 лв. цената няма значение, просто ме интересува, кой вариант е по-добър.
2 - Като сваля т.нар мозък лесно ли се вади този соленоид?
3 - Трябва ли да чистя и другите елементи с пружинките, които влизат отстрани на мозъка?
4 - Има ли нужда от някакво обучение след това или смяната си е само механична без да влияе на други неща (рестартране на кутията)
5 - Ще съм благодарен, ако ми кажете и нещо друго, за което не се сещам и е важно или по-специфично
6 - как да разбера, кой е соленоида, който отговаря за торка ?
Този пост е редактиран от vladohhh: 29 март 2019 - 14:57
#86
Публикувано 29 март 2019 - 15:05
130лв нов ОЕМ. Скоро ще правя операцията също. С почистване на мозъка. Ще напиша тема за това
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни