Ако е 306 к. с. двигателят е М113.
Благодаря, значи досега четох за друг мотор.
За М113 знам само че е по-стар от М272 и М273 и го има в някаква класация за най-здрави мотори, издържащи без проблем до 500к км. Има ли нещо вярно в това? Има ли някой тук с М113 мотор, който да изкаже мнение? Намерих стар пост от форум на МБ където се коментират двата двигателя ( М113 и М273):
Колега и аз като теб си търся такъв модел и до сега нищо интересно не намирам,има много но такива с фул екстри и да са ок няма поне за сега,разликата в моторите е софтуерна най вече,и двата варянта са корави осмаци и вадят страхотен звук ако имат една лека генерация.Въздушното се рециклира и не е никак скъпо за около 600лв всичките възглавници се поправят,консумативи на 50-100хил.км са свещи,бобини,кабели,дебитомерите два на брой общата сума за тези консумативи са около 1200лв но ги сменяш веднъж,другото е масло,филтри 300-350лв.,масло скорости плюс филтър 300лв,кутията страда от платката но се рециклира и то ако е нужно за 300лв,масло диференциал 100лв,дискове и накладки 500лв предните говоря.Газов инжекцион около 2000-2500лв гумите са между 650-1000лв зависи каква марка и цолаж 17ки до 18ки.Крайна цена със всичко това плюс колата за 306к.с. двигателя надхвърля 25000лв за нов внос на 200000+км кола,а за 388к.с. 30000+лв.Това са цените които аз съм си смятал и съм гледал коли само от Германия,а и тази крайна цена не включва гражданска и каско.
Поста е от 2017