Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Избор на CLS ? Мнения по конкретна обява?


  • Please log in to reply
400 мнения по тази тема

#241 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 29 юли 2018 - 20:09

Вече се убеждавам в това. Просто не вярвах че и за 17000 няма да мога да взема CLS без нужда от ремонти. Не искам да се закопавам с лизинги, покупката на кола не е спешна, ако не става CLS ще си продължавам да карам Волвото.

 

Колега, задължително ли трябва да е CLS? Нали си наясно, че това е модел позициониран ценово между Е и S клас (макар базата да е Е-клас)? Е клас седан или купе или CLK не ти ли харесват?

Там имаш по-голяма вероятност на щастливо попадение при бюджета ти.


  • 0

#242 Nikola49

Nikola49

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 67 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Volvo C30

Публикувано 30 юли 2018 - 01:08

Чак задължително не. Много ме грабна просто. От няколко дни гледам и CLK W209. Даже вече набелязах две обяви, но ще ги пусна в раздела за CLK да не омешваме нещата. Е класа купе не съм виждал, няма и обяви в мобилето.

Този пост е редактиран от Nikola49: 30 юли 2018 - 01:09

  • 0

#243 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 30 юли 2018 - 08:43

CLS под 18к читав дали от  България, дали от Германия или от луната - няма как да стане. После си приготвяш поне 2к за обслужване и първоначални смени на разни шарнири, носачи, я акумулатор, я накладки, дискове(все ще има от тези неща). И трите двигателя освен 500 преди фейса са много капризни на масло - трябва да им сипваш масло от 20лв литъра и нагоре, на всяка смяна на маслото(не повече от 10-15к) трябва да се сменят ВСИЧКИ филтри. Дизеловия е с един филтър повече, който е към 80 кинта.

И после имаш поне 2 бона за неочаквани разходи - я ще ти сдаде скоростната кутия, я някоя дюза или турбото ако си с дизел, я вала ако си с 350 бензин. На мен например в събота колата ми взе да тресе много изведнъж, след като й взех душата два дена(яко раздаване на газ по Тракия и към Самоков и биене на спирачки). Май съм скъсал тампон на двигателя, днес ще се разбере и се надявам да е това, че е евтиния вариант(300-500лв да се сменят всички като хората). Ама в крайна сметка затова е тази кола, да се кара яко :)


Този пост е редактиран от vonko1988: 30 юли 2018 - 08:44

  • 0

#244 lybrator

lybrator

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 M272 RWD,
    CL203 C180 Kompressor M271,
    W169 A160 M266 FL

Публикувано 30 юли 2018 - 09:53

Чак задължително не. Много ме грабна просто. От няколко дни гледам и CLK W209. Даже вече набелязах две обяви, но ще ги пусна в раздела за CLK да не омешваме нещата. Е класа купе не съм виждал, няма и обяви в мобилето.

E-класа купе има след 2009та при поколението 212. Тъжното е, че според официална информация шасито ѝ е от Це класа 204, така че реално си е Цедка в одеждите на Е класа с 4те фара отпред. Да не говорим, че са доста над бюджета.

 

CLS под 18к читав дали от  България, дали от Германия или от луната - няма как да стане. После си приготвяш поне 2к за обслужване и първоначални смени на разни шарнири, носачи, я акумулатор, я накладки, дискове(все ще има от тези неща). И трите двигателя освен 500 преди фейса са много капризни на масло - трябва да им сипваш масло от 20лв литъра и нагоре, на всяка смяна на маслото(не повече от 10-15к) трябва да се сменят ВСИЧКИ филтри. Дизеловия е с един филтър повече, който е към 80 кинта.

И после имаш поне 2 бона за неочаквани разходи - я ще ти сдаде скоростната кутия, я някоя дюза или турбото ако си с дизел, я вала ако си с 350 бензин. На мен например в събота колата ми взе да тресе много изведнъж, след като й взех душата два дена(яко раздаване на газ по Тракия и към Самоков и биене на спирачки). Май съм скъсал тампон на двигателя, днес ще се разбере и се надявам да е това, че е евтиния вариант(300-500лв да се сменят всички като хората). Ама в крайна сметка затова е тази кола, да се кара яко :)

Кои са тези капризни на масло двигатели?


  • 0

#245 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 30 юли 2018 - 09:55

E-класа купе има след 2009та при поколението 212. Тъжното е, че според официална информация шасито ѝ е от Це класа 204, така че реално си е Цедка в одеждите на Е класа с 4те фара отпред. Да не говорим, че са доста над бюджета.

 

Кои са тези капризни на масло двигатели?

OM 272 и ОМ 642


  • 0

#246 lybrator

lybrator

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 M272 RWD,
    CL203 C180 Kompressor M271,
    W169 A160 M266 FL

Публикувано 30 юли 2018 - 10:08

Еее кое му е толко капризното? Мотул 8100 Xcess 5/40 например е 19 лева литъра без никакви отстъпки. Хората плащат по 30-40 лева на литър за други знайни и незнайни марки автомобили, ти на тези ако им викаш капризни...


  • 0

#247 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 30 юли 2018 - 10:10

Казах над 20лв литъра, а не 40. Иначе аз го вземам на 22 оригинално мерцедес от Германия.


  • 0

#248 Nikola49

Nikola49

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 67 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Volvo C30

Публикувано 30 юли 2018 - 11:51

CLS под 18к читав дали от  България, дали от Германия или от луната - няма как да стане. После си приготвяш поне 2к за обслужване и първоначални смени на разни шарнири, носачи, я акумулатор, я накладки, дискове(все ще има от тези неща). И трите двигателя освен 500 преди фейса са много капризни на масло - трябва да им сипваш масло от 20лв литъра и нагоре, на всяка смяна на маслото(не повече от 10-15к) трябва да се сменят ВСИЧКИ филтри. Дизеловия е с един филтър повече, който е към 80 кинта.

И после имаш поне 2 бона за неочаквани разходи - я ще ти сдаде скоростната кутия, я някоя дюза или турбото ако си с дизел, я вала ако си с 350 бензин. На мен например в събота колата ми взе да тресе много изведнъж, след като й взех душата два дена(яко раздаване на газ по Тракия и към Самоков и биене на спирачки). Май съм скъсал тампон на двигателя, днес ще се разбере и се надявам да е това, че е евтиния вариант(300-500лв да се сменят всички като хората). Ама в крайна сметка затова е тази кола, да се кара яко :)

 

Твойта с какъв мотор е? И ако все пак се оправи вала на 350 и се сменят всички неща за които писахте ще направи ли пак същия проблем в бъдеще?


  • 0

#249 Dexter

Dexter

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 106 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    '10 W212 Е350 CDI

Публикувано 30 юли 2018 - 11:56

CLS под 18к читав дали от България, дали от Германия или от луната - няма как да стане. После си приготвяш поне 2к за обслужване и първоначални смени на разни шарнири, носачи, я акумулатор, я накладки, дискове(все ще има от тези неща). И трите двигателя освен 500 преди фейса са много капризни на масло - трябва да им сипваш масло от 20лв литъра и нагоре, на всяка смяна на маслото(не повече от 10-15к) трябва да се сменят ВСИЧКИ филтри. Дизеловия е с един филтър повече, който е към 80 кинта.
И после имаш поне 2 бона за неочаквани разходи - я ще ти сдаде скоростната кутия, я някоя дюза или турбото ако си с дизел, я вала ако си с 350 бензин. На мен например в събота колата ми взе да тресе много изведнъж, след като й взех душата два дена(яко раздаване на газ по Тракия и към Самоков и биене на спирачки). Май съм скъсал тампон на двигателя, днес ще се разбере и се надявам да е това, че е евтиния вариант(300-500лв да се сменят всички като хората). Ама в крайна сметка затова е тази кола, да се кара яко :)

Ти сериозно ли не си сменяш ВСИЧКИ филтри при смяна масло? Смисъл наистина съм шокиран. Ако някого го притесняват цената на филтрите, определено не е за тази марка. А при ОМ642 тъпото е, ако ти се развали единия дебитомер. Трябва да смениш цялата пластмаса с 2-та, 1500лв вместо просто един дебитомер за 300лв, това ако вече не е пед*лско отношение на Мерцедес, те пък на!

Този пост е редактиран от Dexter: 30 юли 2018 - 11:59

  • 0

#250 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 30 юли 2018 - 11:59

Все ще има какво да се обади. Я окачване, я ходова част, я възглавници ако е на въздух, от там може да очакваш по всяко време СБЦ, скоростна кутия и т.н. Тоесто по всяко време трябва да си готов да извадиш 1000-2000лв да ги плеснеш на масата или да караш автобуса


  • 1

#251 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 30 юли 2018 - 12:00

Ти сериозно ли не си сменяш ВСИЧКИ филтри при смяна масло? Смисъл наистина съм шокиран. Ако някого го притесняват цената на филтрите, определено не е за тази марка. А при ОМ642 тъпото е, ако ти се развали единия дебитомер. Трябва да смениш цялата пластмаса с 2-та, 1500лв вместо просто един дебитомер за 300лв, това ако вече не е пед*лско отношение на Мерцедес, те пък на!

Е нали и аз това казвам, изобщо не ти схванах поста


  • 1

#252 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 30 юли 2018 - 12:42

Аз не си смених въздушния и горивния втората година :) Виж колко живот им дават в книжката. Като съм напраяил 10к за една година защо да ги сменям?
  • 0

#253 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 юли 2018 - 14:15

За въздушния не знам( в София и за 5к става черен), ама горивният филтър не мисля че е грешка да се сменя на две смени на масло, ако се сменя на 10к

Този пост е редактиран от drjivago: 30 юли 2018 - 14:17

  • 0

#254 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 30 юли 2018 - 14:25

Аз мисля,че и въздушния трябва да се сменя често защото са ни много прашлясали пътищата.Двигателчето диша по-леко :)
По темата вече нямам какво да кажа..,освен че няма кола която да не се нуждае от ремонти.Дори и чисто новата.Там обаче има гаранция.Дето си я платил скъпо и пре скъпо,ама хайде!
Една торба пари за някое ново таблетче и по-засукана пластмаса.Ама имаш спокойствие!
Мерси!
  • 0

#255 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 30 юли 2018 - 14:45

Според мен не вреди ако се сменя на всяка смяна, пък за обратното не е напълно ясно


  • 0




4 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 4 гости, 0 анонимни