Труд 1400-1600. Ремонта на единия ми го прави приятел, който ми прави колите от 9 години(човекът си има сервиз нали - не е някой от гората). Понеже имаме в семейството още една 211ка същия мотор само че фейслифт - нейния мотор си го правихме в двора сами. Елементарен е мотора за работа.
По спомен веригата с обтегача и бананите + баланс вала бяха 900-1000 лева с отстъпките, даже май по малко.
Комплект свещи 60 лв, аз понеже бях културен и бутнах главите за ревизия (така или иначе половината мотор съм разглобил), та за 2те глави около 200 кинта ревизия, напасване на клапани и т.н. 2те гарнитури за глави са 140 лева на Виктор Рейнц.
т.е. дотук около 2800-2900 с труда макс. Аз на втората кола труд не плащах.
Всичко зависи колко искаш да си перфекционист. Аз си правих колите като за мен си, на едната и свалих и картера да прегледам лагерите. Ако си още по-готин вадиш и някое бутало да измериш ключа на сегментите. Дори да трябва и тях да смениш пак не бяха някакви фатални цифри. Лагери и сегменти около 300 кинта май.
Междувременоо докато мотора е долу си прегледай стартера и компресора на климатика (по-точно шайбата му). Тя си е слабо място на 211 съответно предполагам и за CLS.
Ами това е. Специално за М272 има толкова инфо даже с видеа в тубата дълги по час и нещо. Фейслифтовата я разглобих и събрах за около 3 дни и то защото загубихме ден да чакаме ревизията на главите.
П.с. Не забравяй, че дори да купиш друга кола или бенц с друг мотор (не М272) гаранция никога няма, че няма да ти се налага да правиш мотор, турбо, скорости и т.н. все неща, които при модерните коли са около и над 3 бона. (Чакам някой с рециклирана турбина за 600 лева да ме обори ) Плюсът е, че тук има много инфо и после ще караш нова кола.
Поздрави
Този пост е редактиран от lybrator: 26 юли 2018 - 15:01