Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Избор на CLS ? Мнения по конкретна обява?


  • Please log in to reply
400 мнения по тази тема

#211 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 юли 2018 - 07:49

Колега тази кола като нищо за първата година може да ти лапне едни 10к, защото при експлоатацията ще разбереш сменяни ли са неща или не. Има доста скъпи агрегати, ремонти и обслужвания според моя джоб. Ако твоя е по-дълбок няма да ти е проблем :)

Моята за първата година ми лапна около 40% от цената която е платих в обслужвания и ремонти.


Този пост е редактиран от Bewolf: 25 юли 2018 - 07:49

  • 1

#212 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 25 юли 2018 - 08:18

Бюджета ти не е достатъчен за хубав CLS. Оглеждай се за Е класа според мен. За тези пари може да намериш фейслифтова, при която няма SBC и са изчистени някои други детски болести. Отдолу двете коли са еднакви (CLS е на платформата на E класа). 


Този пост е редактиран от bronc: 25 юли 2018 - 08:19

  • 0

#213 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 25 юли 2018 - 09:06

Един приятел, който има CLS с М272 и познава много добре ремонтите по мотора прочете темата, позабавлява се и каза, че този ЦЛС от 14-ка спокойно ще стъпи на 20 :)


Този пост е редактиран от vonko1988: 25 юли 2018 - 09:06

  • 0

#214 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 973 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 25 юли 2018 - 09:28

Един приятел, който има CLS с М272 и познава много добре ремонтите по мотора прочете темата, позабавлява се и каза, че този ЦЛС от 14-ка спокойно ще стъпи на 20 :)


Съгласен съм, затова писах че е разумно да се предложи 10К,а дали ще стане...
Според мен продавача знае какво продава и иска да се отърве
  • 0

#215 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 25 юли 2018 - 09:29

Сто процента. Подаръци не прави никой и всички ЦЛС-и за 14-15-16к ще са такива


  • 0

#216 lybrator

lybrator

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 M272 RWD,
    CL203 C180 Kompressor M271,
    W169 A160 M266 FL

Публикувано 25 юли 2018 - 10:31

Един приятел, който има CLS с М272 и познава много добре ремонтите по мотора прочете темата, позабавлява се и каза, че този ЦЛС от 14-ка спокойно ще стъпи на 20 :)

От 14 до 20 са 6 хиляди лева разлика. Може и да стъпи на толкова, но тези 6 бона твърдо няма да са само за мотора. Не са токлова скъпи нещата дори и от Ивайджет да ги пазаруваш. Ако твоя човек е правил ремонт на М272, помоли го да сподели какво точно и къде е правил :) Благодаря предварително.


  • 1

#217 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 25 юли 2018 - 10:33

От 14 до 20 са 6 хиляди лева разлика. Може и да стъпи на толкова, но тези 6 бона твърдо няма да са само за мотора. Не са токлова скъпи нещата дори и от Ивайджет да ги пазаруваш. Ако твоя човек е правил ремонт на М272, помоли го да сподели какво точно и къде е правил :) Благодаря предварително.

Правил е на балансиращия вал и на скоростната кутия. Щото при един екземпляр с проблем в мотора и превъртени километри шанса да се обади кутията е доста голям. Той неговата кола си я прави при Георги Янев в Пловдив.


  • 0

#218 lybrator

lybrator

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 M272 RWD,
    CL203 C180 Kompressor M271,
    W169 A160 M266 FL

Публикувано 25 юли 2018 - 10:59

Тук вече се съгласих, иначе моторът сам по себе си много рядко надхвърля 3 бона и това става ако междувременно докато си го извадил реших например да ревизираш стартер, да смениш шайба на компресора и т.н. все неща, който нямат пряко отношение с баланс вала.

 

Но така или иначе рискът с кутията го има винаги особено при моторите с повечко NM

 

Нека колегата дето искаше да гледа колата сподели какво е станало. Аз все си мисля че на около 12 ще е добра сделка.

 

Някой по нагоре сподели идеята за 211 фейслифт ама с 14-15 бона и това е трудна мисия...освен ако не е някой дизел на 12/13К и после стискаш зъби. Защото бензините на практика са М271.М272 и М273, където евентуална финансова болка заради авансатори, баланс валове или ангренажното колело при М273 все са си едни приятни суми...


  • 0

#219 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 25 юли 2018 - 11:07

За 14-15к е трудно, да, но пак не е толкова трудно колкото CLS-а, който си има премия за външния вид :) Като цяло с този двигател май човек трябва да има една добра сума под ръка за ремонт.


Този пост е редактиран от bronc: 25 юли 2018 - 11:09

  • 0

#220 Nikola49

Nikola49

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 67 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Volvo C30

Публикувано 25 юли 2018 - 12:00

Нека обобща трите обяви които съм разглеждал:

 

https://www.mobile.b...65&slink=7n1zop- На снимки добре, но реално прилича на селски тунинг. Черните елементи не са боядисани професионално и интериора не е направен добре според мен. Волана е с разлина алкантара. Не е обслужвана. Не съм я водил на сервиз.

 

https://www.mobile.b...58&slink=7p5csy- Има нужда от цялостно пребоядисване, счупен ляв стоп. Интериора е запазен с малки изключения. Плюс е че е сменен SBC с чисто нов. Трябваше да я гледам в сервиз утре, но диплоамата трябвало да пътува с нея.

 

https://www.mobile.b...89&slink=7p5csy- Има нужда от ремонт по двигателя(3-4к), километража е превъртан и не работи шибидаха. Отвън и отвътре е без забележка.

 

Моя Мерцедес майстор излиза в почивка края на седмицата и мисля да почина няколко дни от търсене и да осмисля нещата. Все повече започвам силно да бягам от М272 мотор а и както казаха други колеги просто не мога да си позволя CLS500. Жалко, защото се влюбих в CLS и не може да ми излезе от главата, но просто нямам вече много варианти освен чужбина. Почнах да гледам вчера и 320, но не ми се кара дизел много а и цената им не е много по-ниска от 500. А и съм сигурен че там може да излезнат други прооблеми, за които дори все още не знам.


  • 0

#221 lybrator

lybrator

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 M272 RWD,
    CL203 C180 Kompressor M271,
    W169 A160 M266 FL

Публикувано 25 юли 2018 - 12:03

Ако не е тайна колко ти е крайния бюджет (кола, ремонти + евентуално регистрация и застраховки)?


  • 0

#222 Nikola49

Nikola49

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 67 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Volvo C30

Публикувано 25 юли 2018 - 12:10

15000 краен таван без застраховки и регистрация. Винаги предпочитам да взема кола от частно лице. Хем спестявам тези неща, хем от вида на човека и начина по-който говори може да се разбере горе долу как се е грижил за колата си.


  • 0

#223 lybrator

lybrator

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 M272 RWD,
    CL203 C180 Kompressor M271,
    W169 A160 M266 FL

Публикувано 25 юли 2018 - 12:25

Аз бих направил така: отивам при тоя с проблемния мотор, карам колата напред назад здраво да видя окачване, скорости и т.н. Ако всичко е ОК предлагаш му 12000 и нито лев повече.Ако иска - ОК. Ако не - здраве да е.

 

С бюджет 15к смятам, че нямаш друг избор.

 

Ще ти кажа какво направих преди точно една година. Търсех 211 бензин V6 след 2005-та тоест или последните бройки преди фейса или фейслифт. търсих, гледах около 30 коли в диапазона 11-14К. Нито една нямаше история за СБЦ, за баланс вал, някои бяха и 4матик, където си има други драми, абе иначе казано котка в чувал. НЕ знаеш какво си купуваш - коли на 10-12г с отдавна изтекла гаранция.

 

Накрая видях моята - черен седан, задно предаване, платнен салон с подгрев, телефон, парктроници, ксенон с пръскалки и голямата навигация, СТРОШЕН мотор М272 (биелата ми махаше през блока) Цена 6800 :) Викам си тази ще е.

 

Директно на репатрака и следва смяна на блок, комплект вериги, бабани, обтегач, баланс вал, сегменти и биелни лагери профилактично, нови свещи, ново масло с филтри, масло на автомат, каско, номера, труд за ремонта, Гражданска и данък за цялата 2017та. Всичко 12500 с колата. Тогава 11500-12000 беше най евтиния V6 след 2005та без номера,седящ тъжно в някоя автокъща и без застраховки с евентуален проблем с вала незнайно кога...

 

ДА - почаках месец да стане готова, покарах 3000км до 3-4000 оборота, видях, че драми няма, сложих ГИ и вече 24000км по-късно сипвам газ, сменям масло на 10К и карам... И всеки ден дебна за кола със строшен М272 на ниска цена. И нея ще я купя и направя - после ще карам или продам.


  • 0

#224 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 973 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 25 юли 2018 - 13:07

Много добре си направил!


  • 1

#225 Nikola49

Nikola49

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 67 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Volvo C30

Публикувано 25 юли 2018 - 14:01

Аз бих направил така: отивам при тоя с проблемния мотор, карам колата напред назад здраво да видя окачване, скорости и т.н. Ако всичко е ОК предлагаш му 12000 и нито лев повече.Ако иска - ОК. Ако не - здраве да е.

 

С бюджет 15к смятам, че нямаш друг избор.

 

Ще ти кажа какво направих преди точно една година. Търсех 211 бензин V6 след 2005-та тоест или последните бройки преди фейса или фейслифт. търсих, гледах около 30 коли в диапазона 11-14К. Нито една нямаше история за СБЦ, за баланс вал, някои бяха и 4матик, където си има други драми, абе иначе казано котка в чувал. НЕ знаеш какво си купуваш - коли на 10-12г с отдавна изтекла гаранция.

 

Накрая видях моята - черен седан, задно предаване, платнен салон с подгрев, телефон, парктроници, ксенон с пръскалки и голямата навигация, СТРОШЕН мотор М272 (биелата ми махаше през блока) Цена 6800 :) Викам си тази ще е.

 

Директно на репатрака и следва смяна на блок, комплект вериги, бабани, обтегач, баланс вал, сегменти и биелни лагери профилактично, нови свещи, ново масло с филтри, масло на автомат, каско, номера, труд за ремонта, Гражданска и данък за цялата 2017та. Всичко 12500 с колата. Тогава 11500-12000 беше най евтиния V6 след 2005та без номера,седящ тъжно в някоя автокъща и без застраховки с евентуален проблем с вала незнайно кога...

 

ДА - почаках месец да стане готова, покарах 3000км до 3-4000 оборота, видях, че драми няма, сложих ГИ и вече 24000км по-късно сипвам газ, сменям масло на 10К и карам... И всеки ден дебна за кола със строшен М272 на ниска цена. И нея ще я купя и направя - после ще карам или продам.

 

Не знам дали имам смелостта да направя това, което ти си направил. Все пак дори и да я взема за 12к не се знае какво ще излезе като се отвори мотора. Също както казаха колегите може и други компоненти да са тръгнали от това 3-годишно нехайство да не се прави мотор който леко чука. Иначе евала. Топва е един доста добър вариант да вземеш кола на добра цена и да и смениш горе долу всички проблемни части. Предполагам сега доста километра ще си я караш и свиркаш  :beer ,Можеш ли да кажеш къде са правили този М272 двигател и ако не си забравил и ти се занимава да надробиш цената на компонентите които си сменил+труда?


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни