Благодаря на всички за помощта и информацията. Утре ще пиша как е минало. Има ли разлика в цените на частите в Силвър Стар и Ивайджет?
Този пост е редактиран от Nikola49: 23 юли 2018 - 20:56
Публикувано 23 юли 2018 - 20:50
Благодаря на всички за помощта и информацията. Утре ще пиша как е минало. Има ли разлика в цените на частите в Силвър Стар и Ивайджет?
Този пост е редактиран от Nikola49: 23 юли 2018 - 20:56
Публикувано 23 юли 2018 - 21:11
Ами колега, не всички имат по 30к за над 10г. кола като теб, като ти чета темите и мненията излиза ,че и ти караш кенеф. Ти си просто капака на всяка манжда във всеки раздел и всяка тема. Аз лично преди години съм купувал кола изтормозена отвън, но технически нямаше забележка, човекът от който я купих каза ,че просто не го интересува външния вид, и гледа да му е технически изправна, та след едно частично боядисване колата стана супер, и 4.5 години бях сменял само консумативи. Та гледам има доста комплексари тука които държът колата им да блести, пък като натисне спирачките и да събужда целия квартал.
И един съвет от мен към колегата който търси ЦЛС, гледай техническото състояние, всички възлови елементи и най вече да е нямала сериозен удър, козметичните забележки се оправят най евтино.
Публикувано 23 юли 2018 - 21:47
Всеки сам си разбира понятието "поддържана кола".
Моята логика:
Като нямаш пари, не купуваш. Или купуваш според чергата си. С пръдня боя не става. Аман от келешлъци. Като те бъркат ремонтите и ти идват нанагорни финансово, не си за тази кола. Смъкваш класа, годината или марката. Карам кола, по която ЕВЕНТУАЛНИТЕ ремонти не ме събарят. Каквото се обади - сменям. Аз лото не играя. И на мен ми се кара w221 2011-2012 и мога да я взема, но съня ми е по-важен от колата. И моята кошница е по-добра от много по-нови клозети, които собствениците им нямат кинти да ги обслужат, какво остава за належащи ремонти. Иначе ЦЛС е хубава кола, но не струва 7к евро, сори. И в Германия има мнооооого кенефи, но и много гледани коли с които няма да има проблем. Но хубавата кола струва пари, няма идиоти дето да си продават гледаната кола за без пари, ей така, щото на Ганьо да му е гот.
Сега едно предложение. Що не се оглежда колегата за 320 м112 или 500 м113? Там ги няма тези проблеми, има други, но лесно и евтино решими. SBC-то също не е толкова скъпо.
Щото за 14 бона знаеш ли кога ще си намери такива
Публикувано 24 юли 2018 - 10:13
Моя съвет като човек, отворил и затворил 2 броя М272 е следният: спазари се на около 12-12500 и ако са и хубави салона и боята скачай. Частите за ремонта не надхвърлят 1500 лева като сложиш вътре и 2те гарнитури на главите.
Трудът се движи в рамките 1300-1800 лева. Ако някой смята, че ще направи този мотор без да сваля главите, най - добре изобщо да не си правиш колата при него.
Ако го направиш така и колата няма други драми, за 16000 ще имаш чудесен CLS
Ако ти трябват повече подробности за мотора, пиши ми лично
Публикувано 24 юли 2018 - 12:30
И забравих да спомена че ако проблема не изчезне след смяна на верига с плзъгачи банани портокали и т.н идва ред смяна на вала който оригинал струва 2к.
Като за начало, човек трябва да е тотален идиот да отвори М272 и да му смени само веригата без баланс вала, който е под 300 лева.... не знам за какви 2000лева говориш, това са пълни глупости.
За последните 13 месеца съм разглобил 2 М272 мотора, така че не говоря по това, което гледам в някакви сайтове, а по това, което съм купувал...
Публикувано 24 юли 2018 - 13:45
Защо не V8 човек.
Публикувано 24 юли 2018 - 13:50
Защо не V8 човек.
Публикувано 24 юли 2018 - 17:15
Като за начало, човек трябва да е тотален идиот да отвори М272 и да му смени само веригата без баланс вала, който е под 300 лева.... не знам за какви 2000лева говориш, това са пълни глупости.
За последните 13 месеца съм разглобил 2 М272 мотора, така че не говоря по това, което гледам в някакви сайтове, а по това, което съм купувал...
Предполагам, че колегата говори за колянов вал. А не балансиращ вал.
Публикувано 24 юли 2018 - 17:36
Днес я видя колата специалист. Има всичките проблеми, за които писахте+счупени пластмасови колектори. Евентуален ремонт ще излезе около 3-4к. Километража е превъртан. Майстора също предложи да избягвам М272 мотор или поне да гледам коли с перфектно работещ мотор. Жалко на външен вид колата е убиец.Може би ще почна да търся М273, поне има по-малко проблеми. Също мисля да почна да гледам и коли от Италия. Вчера един много близък приятел докара Е-класа 320CDI 2007 която освен една свещ за смяна нямаше абсолютно никакви други проблеми.
Публикувано 24 юли 2018 - 17:50
M272 няма пластмасови колектори. Има едни вакуумни актуатори които управляват клапите променящи дължината на всмукателния колектор. Чупи се едно лостче към което са закачени тези актуатори.
Публикувано 24 юли 2018 - 19:55
M272 няма пластмасови колектори. Има едни вакуумни актуатори които управляват клапите променящи дължината на всмукателния колектор. Чупи се едно лостче към което са закачени тези актуатори.
Може и това да е казал и да не съм запомнил добре
Виж тази, https://m.mobile.bg/...532449026137168
Тази кола сутринта беше на обява от автокъща кентавър на 15500лв, Интересно.!Иначе този волан не мога да го гледам.
Публикувано 24 юли 2018 - 21:13
Може и това да е казал и да не съм запомнил добре
Тази кола сутринта беше на обява от автокъща кентавър на 15500лв, Интересно.!Иначе този волан не мога да го гледам.
Колега, освен, че не е от тази кола, друга драма не виждам. Смяната на волана ти ще ти е към 300 лева, а от продажбата на този, даже може и да си на плюс.
Все пак имаш прекалено много други лимитиращи фактори, за да обръщаш внимание и на такива дреболии.
Публикувано 25 юли 2018 - 06:39
Не бе колега...послушай ги хората, щом колата е убиец отвънка, взимай я, пък те ремонтите 500-1000лв. хахаххахах
"Важно е външно да няма забележки"
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни