Придърпване при автоматична скоростна кутия на S211 Е270
Started by Flameff, 16 May 2017 - 10:25:00
автоматик хидротрансформатор скоростна кутия S211 E270 Придърпване
60 replies to this topic
#16
Posted 29 May 2017 - 10:19
Марияна я познавам. Бегло.
Доколкото си спомням си даваше преди сградата на Ауди за сервиз. С кутии взе да се занимава от както се залюби с Цанко.
Да, преди много години купуваше рециклирани вандлери от Холандия. Като нормален клиент. Продаваше ги на нашенци, а техните железа ги връщаше в чужбина. Всъщност не ти рециклираше твоя, а ти даваше друг.
Само, че маржа му беше малък, само търговия все пак, затова си купи машина. Проблема е, че всякаква сган работи при него, и се отразява на качеството.
Доколкото си спомням си даваше преди сградата на Ауди за сервиз. С кутии взе да се занимава от както се залюби с Цанко.
Да, преди много години купуваше рециклирани вандлери от Холандия. Като нормален клиент. Продаваше ги на нашенци, а техните железа ги връщаше в чужбина. Всъщност не ти рециклираше твоя, а ти даваше друг.
Само, че маржа му беше малък, само търговия все пак, затова си купи машина. Проблема е, че всякаква сган работи при него, и се отразява на качеството.
#17
Posted 29 May 2017 - 12:47
Симптомите обаче сочат и за проблем в горната част на мозъка. Не е лошо преди да бутнете кутията да пробвате и с друг здрав мозък.
Бай Васо, какво имаш предвид горната част на мозъка?
Днес отидох при майстора да му я оставя. Бяхме се разбрали да я прочете пак... и ново 20. Преди една седмница нямаше никакви грешки, а сега изкочиха P2314-2316 и някакви други.
Изчистихме ги и започнахме да караме колата с включени данни на живо. За 15км не записа нито една грешка, а и не пририта нито веднъж. Върнахме се в сервиза и рестартирахме адаптациите на скоростната кутия. Разбрахме се да покарам малко така и ако усетя нещо ще отида пак да четем.
Решил съм да покарам и няколко резервоара от скъпата нафта на ЕКО, не че с другата им съм усетил някакви драми, ама за всеки случай.
#18
Posted 30 May 2017 - 08:21
Мозъка се състои от 2бр метални основи, в които има бутала, пружини, уплътнители....
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#19
Posted 30 May 2017 - 09:59
Ето и нагледно към написаното от Бай Васо, като в донлата част има канали в които има метални и пластмасови сачми. С времето при някои от буталата се появяват луфтове/износване което се отразява негативно на поведението на кутията понеже започва да изпуска налягане. Има ремонтни комплекти на Sonnax и други фирми и поне няколко кадърни майстора в София които могат да рециклират такъв мозък, разликата е потресаваща, все едно колата е след ремап.
Edited by gelevp, 30 May 2017 - 10:03 .
#20
Posted 30 May 2017 - 21:11
Мерси много за информацията. Според вас какъв е шанса проблемът да е от мозъка? Също така от къде може да се намери здрав мозък?
След ресета на адаптациите колата се държи доста по-добре и не е придърпвала, но не смея да се зарадвам. По-доброто поведение отдавам и на по-скъпото гориво. Така че продължавам с наблюденията. Междудругото я закачихме на Стар-а и нямаше грешки за около 100 км градско.
След ресета на адаптациите колата се държи доста по-добре и не е придърпвала, но не смея да се зарадвам. По-доброто поведение отдавам и на по-скъпото гориво. Така че продължавам с наблюденията. Междудругото я закачихме на Стар-а и нямаше грешки за около 100 км градско.
#21
Posted 31 May 2017 - 08:03
. По-доброто поведение отдавам и на по-скъпото гориво.
Реакцията на мотора е от огромно значение за коректната работа на кутията! Нов дебитомер в случая би помогнал....май 93лв беше за 2.7. Пиербург. с отстъпката.
Мозък не търси сам...довери се на човек който знае какво, къде и как.....
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#22
Posted 31 May 2017 - 08:09
Според вас какъв е шанса проблемът да е от мозъка?
50/50 ....без да съм пробвал колата.
Edited by Вай Басо, 31 May 2017 - 08:09 .
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#23
Posted 20 September 2017 - 11:37
Здравейте,
Да дам update по темата.
Рециклирах хидротрансформатора и проблема изчезна. Сега колата върви значително по-добре. Преди имах чувството че в някои моменти върви на полусъединител и няма мощност. Единствено ми се струва че понякога по-рязко сменя предавките, но не е неприятно.
За рециклирането ми взеха 500 лв., отделно смених масло и филтри на двигател и кутия и засега нещата изглеждат ОК.
#24
Posted 20 September 2017 - 11:59
Къде го рециклира?
#25
Posted 20 September 2017 - 13:31
Мисля че фирмата е във Варна. Забравих да взема гаранционната карта от моя майстор, така че не знам как се казва. По-нататък като отида за нещо друго ще я взема и ще пиша.
#26
Posted 20 September 2017 - 14:11
Значи Софтелектроникс
#27
Posted 20 September 2017 - 20:13
Или Цанко Докторов.
#28
Posted 20 September 2017 - 21:11
някой може ли да даде повече информация какво точно заминава на този хидротрансформатор и как се рециклира ?
Edited by cyberpig1, 20 September 2017 - 21:11 .
#29
Posted 21 September 2017 - 12:21
#30
Posted 22 September 2017 - 11:44
Здравейте,след продължително каране с 260,след спиране за почивка настанаха проблемите.
Почна да придърпва доста при рязко настъпване на педала.Не всеки път но доста често.
както и доста силно бучене само когато се превключи на задна,толкова е силно че чак е неприятно да стоиш в автомобила.Тоест на директна,паркинг и неутрална това бучене го няма.След 10 мин.и ново запалване на автомобила,бученето изчезва?!
Маслото е сменявано..уж...в България но не съм бил в сервиза и почвам да се съмнявам дали е направено.Диагностика тук след месец в оторизиран сервиз
Така по описаните от мен неща и ако "хвърлите боб" какво мислите?
Благодаря
П.П
автомобила от подписа
Also tagged with one or more of these keywords: автоматик, хидротрансформатор, скоростна кутия, S211, E270, Придърпване
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users