Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Придърпване при автоматична скоростна кутия на S211 Е270

автоматик хидротрансформатор скоростна кутия S211 E270 Придърпване

  • Please log in to reply
60 мнения по тази тема

#1 Flameff

Flameff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 81 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S211, E270, 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 май 2017 - 10:25

 
Здравейте колеги,
 
От няколко дена насам се появи едно придърпване в колата при движение между 40-60 и 60-80км/ч. По-силно изразено е когато колата е под "товар" (разбирайте изкачване). Проблемът се усеща най-силно при леко ускорение и равномерно подаване на газ. При спускане, каране по инерция, по-агресивно ускорение или kick down всичко е ОК. 
 
Вчера докато изкачвах баира по бул. "Драган Цанков" в посока кръговото с бул. "Пейо Яворов" при леко подаване на газ, колата започна да сеца като автомобил с ръчни скорости, на който е пуснат съединителят и не се подава достатъчно газ. Като настъпих малко повече педала на газта нещата се оправиха.
 
Закарах я при майстора и Стар диагностиката не отчете никакви проблеми по двигател и трансмисия. Според него най-вероятно съм за смяна/рециклиране на хидротрансформатор.
 
Скоростната кутия е обслужена преди около 40к км., като е направена промивка с чисто ново оригинално масло каквото е дадено по спецификация.
 
Във форума видях няколко теми за подобни проблеми като основното мнение клони около проблем с хидротрансформатора. Честно казано не ми се вярва че само смяна на масло ще оправи нещата. Което ме навежда на следните въпроси:
  1. Освен хидротрансформатор какво друго може да причинява проблема?
  2. Кое е по-добро - рециклиране или взимане на хидротрансформатор втора употреба? Нов предполагам ще е доста скъпо.
  3. Колко спешно следва да се отстрани проблема?
  4. Рециклирането/смяната на хидротрансформатора обвързана ли е със смяна на масло и филтри? Т.е. дали да завъртя маслото и ако проблема остане тогава да правя хидротрансформатора?
 
Моля да споделите вашите мнения и опит.
 
Благодаря предварително,
Пламен

  • 0

#2 galeon_ruse

galeon_ruse

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    GLE 350d Coupe 4Matic 2016
    GLC 220d Coupe 4Matic 2017
    Mercedes-Benz Actros 18.440
    MAN TGS 18.420 2009
    VOLVO FM 2001
    Nissan Navara D40
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 май 2017 - 08:35

Имах почти същия проблем на С292. Стар диагностиката също не отчете нищо, но се оказа, че има нова версия на софтуера на мотора. Смениха я за около 15 минути и сега има огромна разлика. Но автомобила е гаранционен и няма как да си измислят ненужни ремонти.


  • 0

#3 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 787 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 28 май 2017 - 09:31

Ако говориш за GLE купе, там кутията е съвсем друга.
  • 0

#4 galeon_ruse

galeon_ruse

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    GLE 350d Coupe 4Matic 2016
    GLC 220d Coupe 4Matic 2017
    Mercedes-Benz Actros 18.440
    MAN TGS 18.420 2009
    VOLVO FM 2001
    Nissan Navara D40
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 май 2017 - 13:31

Ако говориш за GLE купе, там кутията е съвсем друга.

Да, за него говоря. Може би си прав. Споделих моя опит.


  • 0

#5 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 28 май 2017 - 19:33

 

  2. Кое е по-добро - рециклиране или взимане на хидротрансформатор втора употреба? Нов предполагам ще е доста скъпо.
  3. Колко спешно следва да се отстрани проблема?
 

 

2. Май е една и съща работа, но като че ли рециклиране е по-добре. До колкото знам рециклираните карат около 60к километра.

3. Сравнително спешно че може да счупиш механиката на кутията и тогава си ебало мамата....


  • 0

#6 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 май 2017 - 19:42

Новото оригинално най-вероятно си е старо рециклирано от производителя.

Да сменя се маслото след смяна на хидротрансформатор. Също така се правят едни адаптации.

В българия не знам колко добре ги балансират след рециклиране.


  • 0

#7 Flameff

Flameff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 81 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S211, E270, 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 май 2017 - 19:47

Реших да мина на варианта с рециклиране. Там ми дават и 6 или 12 месеца гаранция, просто не слушах внимателно. Доколкото разбрах, рециклирането се прави във Варна и вече говорих с няколко човека, които са много доволни.
Един познат ми каза, че е карал неговият ML 280, година и половина така, но мен ме дразни, а и се притеснявам да не направя по-голяма беля, така че утре влиза в бокса.


Sent from my Lenovo B6000-HV using Tapatalk
  • 0

#8 ecko_becko

ecko_becko

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Clk 320 c208 2000

Публикувано 28 май 2017 - 19:51

Да споделя моя опит. Симптомите бяха същите. Даже на темпомат с 80км./ч. При дори леко изкачване се чуваше и дрънчене. Характерен признак е ако на темпомат с тази скорост играе стрелката на оборотомера. Аз рециклирах хидротрансформатор на БМВ 730д тук - http://recro.eu/en/ някъде около 700 лева ми излезе заедно с изпращането по TNT до Латвия и обратно. Като добавиш и масло, филтър и труда ако не сваляш кутията сам отиваш на около 1000. Аз изпратих торк-а там защото ми дадоха гаранция 6-м без значение кой, къде и как го монтира. Тукашните сервизи или отказваха да де заемат с рециклажа или не даваха гаранция за конкретния хидротрансформатор. Иначе комуникацията беше по мейл съвсел нормално се отнесоха хората.... Кофти е, че пътя с ремонта и връщането е около 14 - 16 дни.

Дано съм помогнал, успех!!!

Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
  • 0

#9 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 787 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 28 май 2017 - 20:43

Добре ги балансират - като цяло стават много добре!

http://www.softelect.../info/-302.html
  • 0

#10 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 28 май 2017 - 21:17

2. Май е една и съща работа, но като че ли рециклиране е по-добре. До колкото знам рециклираните карат около 60к километра.
3. Сравнително спешно че може да счупиш механиката на кутията и тогава си ебало мамата....


Ако е вярно за 60к км, които са просто нищо, най-добре нов торк. Някой имал ли е подобен опит?
  • 0

#11 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 28 май 2017 - 21:52

Няма такива филми с 60 000 км.!
Рециклирания торк или който както му казва си е нов!При добре направена работа надживява колата!Цанко Докторов ги "прави".Има връзка в Германия,където ги рециклират.Може и тук да е направил нещо но не ми се вярва.Не мога и да го отрека.Жена му е много пробивна!
  • 0

#12 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 май 2017 - 22:23

Абе те и мерцедес ги продават рециклирани. Не виждам какъв е проблема ако е кадърно направен.


  • 0

#13 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 787 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 28 май 2017 - 23:06

...Жена му е много пробивна!

 Това звучи двусмислено :blush

Той ги прави, има машина, няма връзки в Германия, нито в Хондурас, но напоследък има доста рекламации...

Явно от оборот го докарва.


  • 0

#14 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 май 2017 - 09:29

Турбини, турбини, турбини, верно е ЦДИ много ги съсипва.

 

 

 1. Освен хидротрансформатор какво друго може да причинява проблема?
 

 

Симптомите обаче сочат и за проблем в горната част на мозъка.  Не е лошо преди да бутнете кутията да пробвате и с друг здрав мозък.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#15 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 29 май 2017 - 09:40

Това звучи двусмислено :blush
Той ги прави, има машина, няма връзки в Германия, нито в Хондурас, но напоследък има доста рекламации...
Явно от оборот го докарва.

Приятелю,точно в Германия ги пращаше преди осем години!И точно жена му е връзката,защото тя се занимава с авточасти от средата на 90-те,много преди да направи сервиз!За Хондурас не съм чувал!
  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: автоматик, хидротрансформатор, скоростна кутия, S211, E270, Придърпване

0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни