Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Заглъхва при подаване на газ


  • Please log in to reply
49 мнения по тази тема

#46 trifonl

trifonl

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 395 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Мерцедес и волейбол!
  • Автомобил:
    w202, C180, 122к.с. 1998
    w220, S500 4-matic, 306к.с., 2003

Публикувано 12 май 2017 - 13:22

Заключението е че при крайно положение самия модул вътре в педала активира кика и тоест аз имам проблем там. Значи се извинявам че побързах да оплюя автокъщата че са мизерствали по колата. Сега остана да си намеря педалче с този номер и да работи и работата заспива. Благодаря на всички.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#47 koleto_70

koleto_70

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 182 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500L 4Matic Facelift 2003

Публикувано 12 май 2017 - 13:53

Преди да правиш каквото и да е - закачи на колата един СТАР. При диагностика на педала със сигурност може да се гледа и кикдауна дали работи или не...


  • 0

#48 trifonl

trifonl

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 395 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Мерцедес и волейбол!
  • Автомобил:
    w202, C180, 122к.с. 1998
    w220, S500 4-matic, 306к.с., 2003

Публикувано 12 май 2017 - 14:17

Закачана е записала беше дебитомер и педал на газта. Дебитомера го смених и колата се оправи. Педала си работи перфектно до момента в който не натисна кикдауна и просто умира и святка чека. Пълен ляв пълен десен, гася паля чека изгасна колата отново си работи супер. Така я карам вече 9 месеца, дори без да ползвам бутона в момента в който натисна педала до бутона връща две скорости и излита. Драмата като цяло беше че ми влезе мухата в главата и тези два модела педали ми бяха голяма загадка..


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#49 koleto_70

koleto_70

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 182 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500L 4Matic Facelift 2003

Публикувано 12 май 2017 - 14:47

Не Не... не ме разбра - през СТАР-а в режим на диагностика (без да работи двигателя) може да се види как работи самия педал като отделен елемент - СТАР-а ти показва реалната стойност на позицията на самия педал като го натискаш и със сигурност може да се провери дали правилно разпознава натискането на ключа за кикдаун-а. Защото примерно (без изобщо да съм сигурен дали е вярно или не) - ако педалът ти има проблем с разпознаването на позицията и ако дойде сигнал за кикдаун, а пък ЕКУ-то чете, че педала не е натиснат до долу - като нищо може да ти влиза в авариен режим колата... Ама ако СТАР-а ти върне правилна работа на педала... да не се окаже, че проблемът е някъде другаде...


  • 0

#50 trifonl

trifonl

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 395 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Мерцедес и волейбол!
  • Автомобил:
    w202, C180, 122к.с. 1998
    w220, S500 4-matic, 306к.с., 2003

Публикувано 12 май 2017 - 15:41

Ясно, правилна работа едва ли защото си го записва като грешка самия педал СТАР-а. Сега на реални данни не са го чели май. Ако има някой колега с СТАР в Пловдив който му се занимава да го поръчкаме ще почерпя!


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни