Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Заглъхва при подаване на газ


  • Please log in to reply
49 мнения по тази тема

#31 trifonl

trifonl

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 395 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Мерцедес и волейбол!
  • Автомобил:
    w202, C180, 122к.с. 1998
    w220, S500 4-matic, 306к.с., 2003

Публикувано 11 май 2017 - 14:01

2067bcf42d4f96ef44aaab49a5414147.jpg
А сега де, колегата които ми беше дал номерата, А220300004 е написал на моя педал пише А2203000104. Нещо има нередно някой по запознат ако може да се изкаже...
Данеби да са ми сложили педал с различен номер от някой дизел в автокъщата....

Sent from my iPhone using Tapatalk

Този пост е редактиран от trifonl: 11 май 2017 - 14:02

  • 0

#32 trifonl

trifonl

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 395 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Мерцедес и волейбол!
  • Автомобил:
    w202, C180, 122к.с. 1998
    w220, S500 4-matic, 306к.с., 2003

Публикувано 11 май 2017 - 14:09

Аз лично намирам разлика в двата кикдауна между двата номера..
А2203000004
31f3fcbab43ed25cb4ee7b533892f6fb.jpg
А2203000104
b6ea7c05f060c7b5af7b5001f19081f1.jpg
Във трети сайт виждам че 220 300 01 04 е за 221-ца. Какво се случва?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Този пост е редактиран от trifonl: 11 май 2017 - 14:18

  • 0

#33 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 11 май 2017 - 15:55

От задната страна на бутона има букса
  • 0

#34 trifonl

trifonl

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 395 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Мерцедес и волейбол!
  • Автомобил:
    w202, C180, 122к.с. 1998
    w220, S500 4-matic, 306к.с., 2003

Публикувано 11 май 2017 - 16:23

На моя бутон има една кръгла дупка и това е, и от зад мокета ми идва само един кабел за горната букса. Определено този педал не е за моята кола защото не влиза в горната част в дупката, по - дълъг е. Колега ти ми беше снимал педал, е моя не изглежда така. Бутоните са различни и парт номерата, и в горната част над голямата букса също са различни. Има ли някъква програма с която да разбера по вина с какъв парт трябва е мойта кола, защото съм 95% сигурен че този педал не за мойта кола, просто както и да го суках по - висок е не влиза щифтчето в горната дупка, също така отдолу беше подложен картон


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#35 trifonl

trifonl

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 395 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Мерцедес и волейбол!
  • Автомобил:
    w202, C180, 122к.с. 1998
    w220, S500 4-matic, 306к.с., 2003

Публикувано 11 май 2017 - 17:11

Бърках бърках зад мокетите втори кабел не видях.... ето това е моя педал и бутон от долу. ce38aec890c5b7225d2e27ee09fdb9b7.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#36 trifonl

trifonl

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 395 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Мерцедес и волейбол!
  • Автомобил:
    w202, C180, 122к.с. 1998
    w220, S500 4-matic, 306к.с., 2003

Публикувано 11 май 2017 - 17:40

Колеги притесних се сериозно навсякъде чета за този кабел за кикдаун и обърнах всички мокети при мен го няма...


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#37 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 11 май 2017 - 18:18

Някой си е играл.Няма какво да се притесняваш,партидния номер си излиза във ВИС например.Предполагам от всички 500 на 220 става педала.Кабела трябва да е някъде наврян.Това също се вижда в техническата "литература".Нека колеги които работят с такава да дадат диаграма и да се проследи тоя кабел.Спорред мен е нахакан някъде в таблото около стедната конзола покрай тръбите на парното.В сервиза на Грозданов мисля че трябва да ти свършат работа и да ти намерят педал.
  • 0

#38 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 май 2017 - 19:45

Ебига тоз педал,вземи си като за твоята кола.Може и да бъркам ,че мина време от смяната на моя,ама май няма втора букса външна ,а май от бутона имаше свръзка някъде вътре в педала,защото се опитвах да го разглобявам и нещо такова ми е в главата.Пак казвам ,търси си педал по номера от всички бензинки става,просто не ми се копираха трите страници с моделите и за това само тази с 500 на горе сложих.
  • 0

#39 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 май 2017 - 19:48

На горните снимки дето си постнал,да же виждам разлика в самите педали,търси като за твоята кола.
  • 0

#40 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 май 2017 - 20:53

Ето ти малко четиво,тук човека споменава и втора букса,значи трябва явно да има.По отношение на номерата този със 01 04 накрая заменя май този с 00 04 и то при 500-тинарките точно.Аз си мисля ,що не пробваш по стария номер и ако колата си движи с него с такъв да си караш.

http://www.mercedes....or-pedal-fault/
  • 0

#41 trifonl

trifonl

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 395 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Мерцедес и волейбол!
  • Автомобил:
    w202, C180, 122к.с. 1998
    w220, S500 4-matic, 306к.с., 2003

Публикувано 11 май 2017 - 23:02

В момента съм с 01 04 и разглобих бутона, вътре има магнит и пружина и една метална пластина с дупка отгоре, самото копче е остро отдолу и реално като натиснеш педала това копченце отскубва магнита от металното и като пуснеш пружината го връща обратно. Реално аз където не съм на ти с тоците, цялото това устройство вътре нямаше никаде някакви контактни пластини или нещо от сорта при което да се праща сигнал по букса. Един приятел смята че това копче играе роля на ограничител и вече като го натиснеш педала отива до край и задейства кик-а който най - вероятно в вътре в самия модул. Явно първите години са били тези с буксата и бутона защото намерих само бутони и си има конектор. После го заменят с педала с номер 01 04 и вече няма втори кабел и т.н. Поне за мен това е най - логичното. Тя колата си ми върви и с този в момента който е 01 04. Факт е че и на 2те места които звънях и питах за номера 00 04 и имат втора букса и кабел, бяха от коли преди фейса. Влезна ми тази муха да разбутвам сега и знаете как е. Може би следващата ми стъпка е утре да се обадя по моргите и да питам за педали от коли след фейса като моята и да видим при тях какви са. Във два сайта чуждестранни сайта срещнах 01 04 го дават за S - клас от 2003 до 2009, а 00 04 от 2000 до 2005. Много объркана работа и мисля че ако го разгадая ще е полезно и за други колеги. Все по - малко вероятно ми се струва да са крити букси и рязани кабели защото днес като човърках ми се струва че никога не е отваряно там. Мокетите бяха залепени, болта на педала нямаше следи да е развъртан никога. Искам да се извиня че казах че педала е по дълъг и не пасва на дупките. С малко натискане си легна и в двете гнезда просто първия път ме беше страх да го напъна.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#42 trifonl

trifonl

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 395 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Мерцедес и волейбол!
  • Автомобил:
    w202, C180, 122к.с. 1998
    w220, S500 4-matic, 306к.с., 2003

Публикувано 11 май 2017 - 23:08

15ff0366d6075c7d65a7a8c128ce31f6.jpgbadbe577d93214a18761a9d30b5dbea3.jpg Ето го хубавците, единия с буксата и другия който е в моя педал и е просто пластмасова кутия с една пружина магнит и метална пластина вътре.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#43 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 12 май 2017 - 07:25

Моя е от първия вид.Големия.И със същия конектор.
  • 0

#44 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 май 2017 - 09:52

Като разглобя w220 s500 4-matic по Vin ми дава педал с номер A2203000104 и би трябвало този да си е оригиналния за тази кола

Прикачен файл  IMG_20170512_105001.jpg   97,96K   5 Брой сваляния Прикачен файл  IMG_20170512_105045.jpg   217,28K   5 Брой сваляния Прикачен файл  IMG_20170512_105116.jpg   76,48K   4 Брой сваляния
  • 0
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!

#45 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 12 май 2017 - 10:18

Значи това ти е бутона за кикдауна и няма друг кабел.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни