В момента съм с 01 04 и разглобих бутона, вътре има магнит и пружина и една метална пластина с дупка отгоре, самото копче е остро отдолу и реално като натиснеш педала това копченце отскубва магнита от металното и като пуснеш пружината го връща обратно. Реално аз където не съм на ти с тоците, цялото това устройство вътре нямаше никаде някакви контактни пластини или нещо от сорта при което да се праща сигнал по букса. Един приятел смята че това копче играе роля на ограничител и вече като го натиснеш педала отива до край и задейства кик-а който най - вероятно в вътре в самия модул. Явно първите години са били тези с буксата и бутона защото намерих само бутони и си има конектор. После го заменят с педала с номер 01 04 и вече няма втори кабел и т.н. Поне за мен това е най - логичното. Тя колата си ми върви и с този в момента който е 01 04. Факт е че и на 2те места които звънях и питах за номера 00 04 и имат втора букса и кабел, бяха от коли преди фейса. Влезна ми тази муха да разбутвам сега и знаете как е
. Може би следващата ми стъпка е утре да се обадя по моргите и да питам за педали от коли след фейса като моята и да видим при тях какви са. Във два сайта чуждестранни сайта срещнах 01 04 го дават за S - клас от 2003 до 2009, а 00 04 от 2000 до 2005. Много объркана работа и мисля че ако го разгадая ще е полезно и за други колеги. Все по - малко вероятно ми се струва да са крити букси и рязани кабели защото днес като човърках ми се струва че никога не е отваряно там. Мокетите бяха залепени, болта на педала нямаше следи да е развъртан никога. Искам да се извиня че казах че педала е по дълъг и не пасва на дупките. С малко натискане си легна и в двете гнезда просто първия път ме беше страх да го напъна.
Sent from my iPhone using Tapatalk