Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Заглъхва при подаване на газ


  • Please log in to reply
49 мнения по тази тема

#16 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 май 2017 - 20:50

Как са ти катализаторите и ламбда сондите.В първата минута се задейства помпата ,която отговаря за катализаторите да ги вкара по бързо в работен режим и ако някоя ламбда (най вече предна)се ебава може да ти прави магарий,а и виж и самата помпа да работи,включва.Намира се отпред пред мотора по средата под първия малкия капак и вие като прахосмукачка 1-2 минути.

Този пост е редактиран от mimo160: 09 май 2017 - 20:54

  • 0

#17 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 май 2017 - 21:00

Ей тази помпа

Прикачени файлове


  • 0

#18 trifonl

trifonl

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 395 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Мерцедес и волейбол!
  • Автомобил:
    w202, C180, 122к.с. 1998
    w220, S500 4-matic, 306к.с., 2003

Публикувано 09 май 2017 - 21:28

Чувал съм я да работи, но утре ще проверя. Ако имаше проблем с ламбда сондата нямаше ли да я запише като грешка, щом светна чека? Единствените две записани грешки са дебитомер и педал на газта. В четвъртък в връщам в сервиза за още тестове. А възможно ли е педала при натискане да набива всеки път грешка и при 8,9 вече да забива колата. Днес на магистрала забелязъх че както карах с 140 пуснах газта защото настигах кола и после като натиснах пак да ускоря и пак задържа дори при по високи обороти...


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#19 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 09 май 2017 - 22:38

Колеги след палене първата около минута няма никакъв проблем, след това започва да се ебава. Какво работи в първата минута след палене и после нещо става и колата започва да се дави?
Sent from my iPhone using Tapatalk

Нали щеше да ходиш при Грозданов в понеделник?
Не се заблуждавай и не се опитвай да диагностицираш сам.
Зависи кои стойности на дебитомера са умрели.При палене има известен период в който се "самонастройва" системата,после като започнеш да подаваш газ си изчислява че нещо не е наред и тогава реагира.Нещо такова е.Така че отивай в сервиза те си знаят работата.Ако трябва живите данни да гледат...а бе те си знаят:)
За педала е възможно да става така както казваш.Според мен трябва да го смениш,нищо че не си състезател(автомобилен).Той не отчита коректно с колко % натискаш газта.Един път това е малко опасно,тъй като не можеш да предвидиш как ще тръгне колата като я настъпеш,второ че наистина може да се натрупват грешките и да забива.Не знам защо при бензиновите много често се случва това с датчика на газта,а при дизелите не е изобщо чувано...

Този пост е редактиран от daimler1: 09 май 2017 - 22:46

  • 0

#20 trifonl

trifonl

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 395 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Мерцедес и волейбол!
  • Автомобил:
    w202, C180, 122к.с. 1998
    w220, S500 4-matic, 306к.с., 2003

Публикувано 09 май 2017 - 22:44

Ами ходих те си ми казаха че и двете са за смяна, но имат други съмнения и искат колата да остане при тях още малко време да я тестват както трябва. Аз просто днес я взех че утре трябва да отида до Добрич спешно. В четвъртък я връщам и то се знае че ще сменям педалче и дебитомерче.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#21 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 09 май 2017 - 22:49

А ми успех!Дано не ти прави проблеми по пътя!
После ги питай какво е трябвало да пробват,че ми е интересно.
  • 0

#22 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 май 2017 - 23:53

Първо смени педала и я виж да ли ще прави магарии и тогава ако е нужно дебитомера.Да не се окаже че педала шашка нещата.Нов педал ,ако не бъркам е двеста кинта,мисля че по номер излиза за всички бензинови ,нещо заради 4матика ако има разлика.Аз взех втора ръка за 50 или 70 не помня вече.
  • 0

#23 trifonl

trifonl

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 395 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Мерцедес и волейбол!
  • Автомобил:
    w202, C180, 122к.с. 1998
    w220, S500 4-matic, 306к.с., 2003

Публикувано 10 май 2017 - 04:08

daimler1, те хората ми казаха но аз от това не разбирам и не споделям нарочно за да не изцепя някоя световна простотия. Човека има съмнения и иска да провери дали колата не смуче въздух от някъде, нямам си на идея какво значи това, спомена гарнитури, картерни вентилации и т.н, но му трябвало време да ги провери както трябва. В процес на търсене съм на педала. Тук в Пловдив в Мерцедесовите морги няма като моя номер, трябва да се провери по частните обяви, ще пробвам утре преди да тръгна.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Този пост е редактиран от trifonl: 10 май 2017 - 04:10

  • 0

#24 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 май 2017 - 08:26

A2203000004 / A 220 300 00 04 Това ти е номера на педала,нали.Дават го за всички есове бензин от 2000-2006г.без значение 4матик или не 4матик.

Notes Year Make Model Trim Engine
2005 Mercedes-Benz S430 Base Sedan 4-Door 4.3L 4266CC V8 GAS SOHC Naturally Aspirated
2005 Mercedes-Benz S500 4Matic Sedan 4-Door 5.0L 4966CC V8 GAS SOHC Naturally Aspirated
2005 Mercedes-Benz S500 Base Sedan 4-Door 5.0L 4966CC V8 GAS SOHC Naturally Aspirated
2005 Mercedes-Benz S55 AMG Base Sedan 4-Door 5.4L 5439CC 332Cu. In. V8 GAS SOHC Supercharged
2005 Mercedes-Benz S55 AMG Base Sedan 4-Door 5.5L 5439CC 335Cu. In. V8 GAS SOHC Supercharged
2005 Mercedes-Benz S600 Base Sedan 4-Door 5.5L 5513CC 336Cu. In. V12 GAS SOHC Turbocharged
2004 Mercedes-Benz CL500 Base Coupe 2-Door 5.0L 4966CC V8 GAS SOHC Naturally Aspirated

и т.н.

Този пост е редактиран от mimo160: 10 май 2017 - 08:27

  • 0

#25 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 май 2017 - 08:33

Картерната вентилация е хубаво да я огледаш,въпреки че доколкото знам след 2001 проблема е отрегулиран,уж.Че кат се запуши и матора става кат лейка от към масло.
  • 0

#26 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 10 май 2017 - 20:00

Педала ти би изглеждал така: :)

Прикачени файлове


  • 0

#27 trifonl

trifonl

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 395 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Мерцедес и волейбол!
  • Автомобил:
    w202, C180, 122к.с. 1998
    w220, S500 4-matic, 306к.с., 2003

Публикувано 11 май 2017 - 09:44

След като сложих дебитомерче за проба от една морга и колата се оправи, последва поръчка на новичко Бошче, след това нулиране на грешката и колата си хвърка отново. Педалчето си работи освен кикдауна който не ми трябва. Благодаря за отговорите и помоща на всички!


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#28 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 11 май 2017 - 10:34

Браво!
За кикдауна,можеш ако искаш да провериш буксата дали дава добър контакт.
За съжаление трябва да се свали педала,защото е отзадната му страна.
  • 0

#29 trifonl

trifonl

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 395 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Мерцедес и волейбол!
  • Автомобил:
    w202, C180, 122к.с. 1998
    w220, S500 4-matic, 306к.с., 2003

Публикувано 11 май 2017 - 13:06

Ами тъкмо ми остана малко спрейче за почистване на дебитомери, че го мъчих стария, предполагам е подобен на контактен спрей, няма да стане греда ако пръскам в буксата?


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#30 trifonl

trifonl

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 395 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Мерцедес и волейбол!
  • Автомобил:
    w202, C180, 122к.с. 1998
    w220, S500 4-matic, 306к.с., 2003

Публикувано 11 май 2017 - 13:57

Колеги в този сайт пише да сваля буксата на кикдауна и педала свалям аз педала ама само една букса откачам, друга няма?? Свалих и кикдауна, трябва ли да ходи някакъв кабел към него или някакво пинче и каква роля играе това копче в моя педал като нито кабел отива кам него нито в леглото му има пинове?
https://w220.ee/Remo...celerator_pedalbf4cc0f3627771e06b27ba6045af1b9f.jpgb673bd652e14d286f68f1d22a0ef4b31.jpg
Дали нещо е изтърбушено от моя педал?


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни