Този пост е редактиран от mimo160: 09 май 2017 - 20:54
Заглъхва при подаване на газ
Започната от trifonl, 05 май 2017 - 08:03:33
49 мнения по тази тема
#16
Публикувано 09 май 2017 - 20:50
Как са ти катализаторите и ламбда сондите.В първата минута се задейства помпата ,която отговаря за катализаторите да ги вкара по бързо в работен режим и ако някоя ламбда (най вече предна)се ебава може да ти прави магарий,а и виж и самата помпа да работи,включва.Намира се отпред пред мотора по средата под първия малкия капак и вие като прахосмукачка 1-2 минути.
#17
Публикувано 09 май 2017 - 21:00
Ей тази помпа
Прикачени файлове
#18
Публикувано 09 май 2017 - 21:28
Чувал съм я да работи, но утре ще проверя. Ако имаше проблем с ламбда сондата нямаше ли да я запише като грешка, щом светна чека? Единствените две записани грешки са дебитомер и педал на газта. В четвъртък в връщам в сервиза за още тестове. А възможно ли е педала при натискане да набива всеки път грешка и при 8,9 вече да забива колата. Днес на магистрала забелязъх че както карах с 140 пуснах газта защото настигах кола и после като натиснах пак да ускоря и пак задържа дори при по високи обороти...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#19
Публикувано 09 май 2017 - 22:38
Нали щеше да ходиш при Грозданов в понеделник?Колеги след палене първата около минута няма никакъв проблем, след това започва да се ебава. Какво работи в първата минута след палене и после нещо става и колата започва да се дави?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Не се заблуждавай и не се опитвай да диагностицираш сам.
Зависи кои стойности на дебитомера са умрели.При палене има известен период в който се "самонастройва" системата,после като започнеш да подаваш газ си изчислява че нещо не е наред и тогава реагира.Нещо такова е.Така че отивай в сервиза те си знаят работата.Ако трябва живите данни да гледат...а бе те си знаят
За педала е възможно да става така както казваш.Според мен трябва да го смениш,нищо че не си състезател(автомобилен).Той не отчита коректно с колко % натискаш газта.Един път това е малко опасно,тъй като не можеш да предвидиш как ще тръгне колата като я настъпеш,второ че наистина може да се натрупват грешките и да забива.Не знам защо при бензиновите много често се случва това с датчика на газта,а при дизелите не е изобщо чувано...
Този пост е редактиран от daimler1: 09 май 2017 - 22:46
#20
Публикувано 09 май 2017 - 22:44
Ами ходих те си ми казаха че и двете са за смяна, но имат други съмнения и искат колата да остане при тях още малко време да я тестват както трябва. Аз просто днес я взех че утре трябва да отида до Добрич спешно. В четвъртък я връщам и то се знае че ще сменям педалче и дебитомерче.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#21
Публикувано 09 май 2017 - 22:49
А ми успех!Дано не ти прави проблеми по пътя!
После ги питай какво е трябвало да пробват,че ми е интересно.
После ги питай какво е трябвало да пробват,че ми е интересно.
#22
Публикувано 09 май 2017 - 23:53
Първо смени педала и я виж да ли ще прави магарии и тогава ако е нужно дебитомера.Да не се окаже че педала шашка нещата.Нов педал ,ако не бъркам е двеста кинта,мисля че по номер излиза за всички бензинови ,нещо заради 4матика ако има разлика.Аз взех втора ръка за 50 или 70 не помня вече.
#23
Публикувано 10 май 2017 - 04:08
daimler1, те хората ми казаха но аз от това не разбирам и не споделям нарочно за да не изцепя някоя световна простотия. Човека има съмнения и иска да провери дали колата не смуче въздух от някъде, нямам си на идея какво значи това, спомена гарнитури, картерни вентилации и т.н, но му трябвало време да ги провери както трябва. В процес на търсене съм на педала. Тук в Пловдив в Мерцедесовите морги няма като моя номер, трябва да се провери по частните обяви, ще пробвам утре преди да тръгна.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Този пост е редактиран от trifonl: 10 май 2017 - 04:10
#24
Публикувано 10 май 2017 - 08:26
A2203000004 / A 220 300 00 04 Това ти е номера на педала,нали.Дават го за всички есове бензин от 2000-2006г.без значение 4матик или не 4матик.
Notes Year Make Model Trim Engine
2005 Mercedes-Benz S430 Base Sedan 4-Door 4.3L 4266CC V8 GAS SOHC Naturally Aspirated
2005 Mercedes-Benz S500 4Matic Sedan 4-Door 5.0L 4966CC V8 GAS SOHC Naturally Aspirated
2005 Mercedes-Benz S500 Base Sedan 4-Door 5.0L 4966CC V8 GAS SOHC Naturally Aspirated
2005 Mercedes-Benz S55 AMG Base Sedan 4-Door 5.4L 5439CC 332Cu. In. V8 GAS SOHC Supercharged
2005 Mercedes-Benz S55 AMG Base Sedan 4-Door 5.5L 5439CC 335Cu. In. V8 GAS SOHC Supercharged
2005 Mercedes-Benz S600 Base Sedan 4-Door 5.5L 5513CC 336Cu. In. V12 GAS SOHC Turbocharged
2004 Mercedes-Benz CL500 Base Coupe 2-Door 5.0L 4966CC V8 GAS SOHC Naturally Aspirated
и т.н.
Notes Year Make Model Trim Engine
2005 Mercedes-Benz S430 Base Sedan 4-Door 4.3L 4266CC V8 GAS SOHC Naturally Aspirated
2005 Mercedes-Benz S500 4Matic Sedan 4-Door 5.0L 4966CC V8 GAS SOHC Naturally Aspirated
2005 Mercedes-Benz S500 Base Sedan 4-Door 5.0L 4966CC V8 GAS SOHC Naturally Aspirated
2005 Mercedes-Benz S55 AMG Base Sedan 4-Door 5.4L 5439CC 332Cu. In. V8 GAS SOHC Supercharged
2005 Mercedes-Benz S55 AMG Base Sedan 4-Door 5.5L 5439CC 335Cu. In. V8 GAS SOHC Supercharged
2005 Mercedes-Benz S600 Base Sedan 4-Door 5.5L 5513CC 336Cu. In. V12 GAS SOHC Turbocharged
2004 Mercedes-Benz CL500 Base Coupe 2-Door 5.0L 4966CC V8 GAS SOHC Naturally Aspirated
и т.н.
Този пост е редактиран от mimo160: 10 май 2017 - 08:27
#25
Публикувано 10 май 2017 - 08:33
Картерната вентилация е хубаво да я огледаш,въпреки че доколкото знам след 2001 проблема е отрегулиран,уж.Че кат се запуши и матора става кат лейка от към масло.
#26
Публикувано 10 май 2017 - 20:00
Педала ти би изглеждал така:
Прикачени файлове
#27
Публикувано 11 май 2017 - 09:44
След като сложих дебитомерче за проба от една морга и колата се оправи, последва поръчка на новичко Бошче, след това нулиране на грешката и колата си хвърка отново. Педалчето си работи освен кикдауна който не ми трябва. Благодаря за отговорите и помоща на всички!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#28
Публикувано 11 май 2017 - 10:34
Браво!
За кикдауна,можеш ако искаш да провериш буксата дали дава добър контакт.
За съжаление трябва да се свали педала,защото е отзадната му страна.
За кикдауна,можеш ако искаш да провериш буксата дали дава добър контакт.
За съжаление трябва да се свали педала,защото е отзадната му страна.
#29
Публикувано 11 май 2017 - 13:06
Ами тъкмо ми остана малко спрейче за почистване на дебитомери, че го мъчих стария, предполагам е подобен на контактен спрей, няма да стане греда ако пръскам в буксата?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#30
Публикувано 11 май 2017 - 13:57
Колеги в този сайт пише да сваля буксата на кикдауна и педала свалям аз педала ама само една букса откачам, друга няма?? Свалих и кикдауна, трябва ли да ходи някакъв кабел към него или някакво пинче и каква роля играе това копче в моя педал като нито кабел отива кам него нито в леглото му има пинове?
https://w220.ee/Remo...celerator_pedal
Дали нещо е изтърбушено от моя педал?
Sent from my iPhone using Tapatalk
https://w220.ee/Remo...celerator_pedal
Дали нещо е изтърбушено от моя педал?
Sent from my iPhone using Tapatalk
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни