Взех w203
Започната от Тони Александров, 15 мар 2017 - 17:15:46
97 мнения по тази тема
#16
Публикувано 16 март 2017 - 21:53
Ебаси са ме страсна
#17
Публикувано 16 март 2017 - 22:47
Ако това те стряска... дано да е нещо толкова дребно.
#18
Публикувано 16 март 2017 - 23:27
Дали става от веднъж? Тръгвам за сандвичи и пали на поло2ин онорот, купувам сандвичи и да запаля към офиса, ама грда гори бушон на стартера и не върти повече. Звъним на доверения мяйстор, той вика тиряй стотинка на бушона пали и отивай на сервиза за старери и алтернатори. За щастие имах подходящ резервен бушон и до стотинка ненсе стигна, но и резервния изгоря при паленето с повреден стартер, така че да, от веднъж става.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#19
Публикувано 17 март 2017 - 00:12
Малко глупав въпрос,но нали си нов собственик ... и може да не си свикнал. Сигурен ли си че колата като се опитваш да я палиш е на " P " ( паркинг - скоростите ).
Опитай и това на скоростите- изреди ги : P,R,N,D и обратно като я оставиш на P разбира се и опитай да запалиш.(това го видях на един камион който трябваше да преместя и ми събра очите. имал някъв прецакан датчик който не винаги работел.разбира се ,че камиона беше не с лост а с копчета.Но все пак опитай)
#20
Публикувано 17 март 2017 - 08:20
И аз гласувам за стартер или алтернатор очевидно акумулатора има ток щом се мъчи да върти може и тока да не е достатъчен но малко вероятно имал съм си доста работа с изтощени или напълно умрели акумулатори
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
#21
Публикувано 17 март 2017 - 09:58
Благодаря за мненията . Оказа се акумулатора . Но интересното е че всичко свети на контакт като дам нпо нищо не се познава че е малко тока ... но щом закачих кабелите веднага запали . Понарах го малко да позареди и сега ще излизам пак и ще видя дали има пак проблем .
#22
Публикувано 17 март 2017 - 11:54
Хич не си прави експерименти ми купувай нов. Тези коли са капризни на ток и да не замине някой модул.
#23
Публикувано 17 март 2017 - 12:00
Твърде топло за да се познае, че е малко тока. Ако беше малко под минуса или колата беше дизел много бързо щеше да познаеш. На мен на старата кола така ме изигра април месец. Сутринта всичко нормално идвам си на работа. Следобяд решихме да разнообразим и да идем някъде извън офиса да ядем. И влизам в колата, на контакт всичко 6. Като завъртях да запаля и таблото започна да премигва като коледна елха. Нулира се часовник, дневни километри и всичко.
#24
Публикувано 17 март 2017 - 12:46
Ще замеря акумулатора и ако има и малко съмнение в него ще взема нов , само кажете колко амперов да взема
#25
Публикувано 17 март 2017 - 15:03
ключа в първото положение и натискаш ЕНЕРГИЧНО 3 пъти черното копче от ляво дето е за светлината на таблото(ресет на км).А ако запалиш колата ще покаже дали алтернатора зарежда.
#26
Публикувано 17 март 2017 - 15:20
Много благодаря . Имам и друг проблем от чейнджъра дисковете не тръгват а от самото CD си ги чете какъв може да е проблема ?
#27
Публикувано 17 март 2017 - 15:39
Виж му кабелите
#28
Публикувано 17 март 2017 - 15:57
Изобщо вижда ли CD changer-a. Обикновено проблема е в прецакан оптичен кабел.
#29
Публикувано 17 март 2017 - 16:51
Да пише ,че зарежда и накрая empty
#30
Публикувано 17 март 2017 - 17:01
Може да имаш зацапана оптика и да не чете дисковете. В този случай минава всичките слотове и като не може да прочете казва empty.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни