Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Взех w203


  • Please log in to reply
97 replies to this topic

#16 Тони Александров

Тони Александров

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 167 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    С 200kompresor-1996г
    С 180-1996г

Posted 16 March 2017 - 21:53

Ебаси са ме страсна
  • 0

#17 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Posted 16 March 2017 - 22:47

Ако това те стряска... дано да е нещо толкова дребно.
  • 0

#18 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 16 March 2017 - 23:27

Дали става от веднъж? Тръгвам за сандвичи и пали на поло2ин онорот, купувам сандвичи и да запаля към офиса, ама грда гори бушон на стартера и не върти повече. Звъним на доверения мяйстор, той вика тиряй стотинка на бушона пали и отивай на сервиза за старери и алтернатори. За щастие имах подходящ резервен бушон и до стотинка ненсе стигна, но и резервния изгоря при паленето с повреден стартер, така че да, от веднъж става.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#19 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2,379 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

User's Awards

27
10
8
4

Posted 17 March 2017 - 00:12

Малко глупав въпрос,но нали си нов собственик ... и може да не си свикнал. Сигурен ли си че колата като се опитваш да я палиш е на " P " ( паркинг - скоростите ).

Опитай и това на скоростите- изреди ги : P,R,N,D и обратно като я оставиш на P разбира се и опитай да запалиш.(това го видях на един камион който трябваше да преместя и ми събра очите. имал някъв прецакан датчик който не винаги работел.разбира се ,че камиона беше не с лост а с копчета.Но все пак опитай)


  • 0

#20 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,717 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Posted 17 March 2017 - 08:20

И аз гласувам за стартер или алтернатор очевидно акумулатора има ток щом се мъчи да върти може и тока да не е достатъчен но малко вероятно имал съм си доста работа с изтощени или напълно умрели акумулатори :)

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
  • 0

#21 Тони Александров

Тони Александров

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 167 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    С 200kompresor-1996г
    С 180-1996г

Posted 17 March 2017 - 09:58

Благодаря за мненията . Оказа се акумулатора . Но интересното е че всичко свети на контакт като дам нпо нищо не се познава че е малко тока ... но щом закачих кабелите веднага запали . Понарах го малко да позареди и сега ще излизам пак и ще видя дали има пак проблем .
  • 0

#22 petkan

petkan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Posts:

Posted 17 March 2017 - 11:54

Хич не си прави експерименти ми купувай нов. Тези коли са капризни на ток и да не замине някой модул.
  • 0

#23 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 17 March 2017 - 12:00

Твърде топло за да се познае, че е малко тока. Ако беше малко под минуса или колата беше дизел много бързо щеше да познаеш. На мен на старата кола така ме изигра април месец. Сутринта всичко нормално идвам си на работа. Следобяд решихме да разнообразим и да идем някъде извън офиса да ядем. И влизам в колата, на контакт всичко 6. Като завъртях да запаля и таблото започна да премигва като коледна елха. Нулира се часовник, дневни километри и всичко.


  • 0

#24 Тони Александров

Тони Александров

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 167 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    С 200kompresor-1996г
    С 180-1996г

Posted 17 March 2017 - 12:46

Ще замеря акумулатора и ако има и малко съмнение в него ще взема нов , само кажете колко амперов да взема
  • 0

#25 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2,379 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

User's Awards

27
10
8
4

Posted 17 March 2017 - 15:03

 

ключа в първото положение и натискаш ЕНЕРГИЧНО 3 пъти черното копче от ляво дето е за светлината на таблото(ресет на км).А ако запалиш колата ще покаже дали алтернатора зарежда.


  • 0

#26 Тони Александров

Тони Александров

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 167 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    С 200kompresor-1996г
    С 180-1996г

Posted 17 March 2017 - 15:20

Много благодаря . Имам и друг проблем от чейнджъра дисковете не тръгват а от самото CD си ги чете какъв може да е проблема ?
  • 0

#27 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2,379 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

User's Awards

27
10
8
4

Posted 17 March 2017 - 15:39

Виж му кабелите


  • 0

#28 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 17 March 2017 - 15:57

Изобщо вижда ли CD changer-a. Обикновено проблема е в прецакан оптичен кабел.


  • 0

#29 Тони Александров

Тони Александров

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 167 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    С 200kompresor-1996г
    С 180-1996г

Posted 17 March 2017 - 16:51

Да пише ,че зарежда и накрая empty
  • 0

#30 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 17 March 2017 - 17:01

Може да имаш зацапана оптика и да не чете дисковете. В този случай минава всичките слотове и като не може да прочете казва empty.


  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users