Взех w203
Started by Тони Александров, 15 Mar 2017 - 17:15:46
97 replies to this topic
#16
Posted 16 March 2017 - 21:53
Ебаси са ме страсна
#17
Posted 16 March 2017 - 22:47
Ако това те стряска... дано да е нещо толкова дребно.
#18
Posted 16 March 2017 - 23:27
Дали става от веднъж? Тръгвам за сандвичи и пали на поло2ин онорот, купувам сандвичи и да запаля към офиса, ама грда гори бушон на стартера и не върти повече. Звъним на доверения мяйстор, той вика тиряй стотинка на бушона пали и отивай на сервиза за старери и алтернатори. За щастие имах подходящ резервен бушон и до стотинка ненсе стигна, но и резервния изгоря при паленето с повреден стартер, така че да, от веднъж става.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#19
Posted 17 March 2017 - 00:12
Малко глупав въпрос,но нали си нов собственик ... и може да не си свикнал. Сигурен ли си че колата като се опитваш да я палиш е на " P " ( паркинг - скоростите ).
Опитай и това на скоростите- изреди ги : P,R,N,D и обратно като я оставиш на P разбира се и опитай да запалиш.(това го видях на един камион който трябваше да преместя и ми събра очите. имал някъв прецакан датчик който не винаги работел.разбира се ,че камиона беше не с лост а с копчета.Но все пак опитай)
#20
Posted 17 March 2017 - 08:20
И аз гласувам за стартер или алтернатор очевидно акумулатора има ток щом се мъчи да върти може и тока да не е достатъчен но малко вероятно имал съм си доста работа с изтощени или напълно умрели акумулатори
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
#21
Posted 17 March 2017 - 09:58
Благодаря за мненията . Оказа се акумулатора . Но интересното е че всичко свети на контакт като дам нпо нищо не се познава че е малко тока ... но щом закачих кабелите веднага запали . Понарах го малко да позареди и сега ще излизам пак и ще видя дали има пак проблем .
#22
Posted 17 March 2017 - 11:54
Хич не си прави експерименти ми купувай нов. Тези коли са капризни на ток и да не замине някой модул.
#23
Posted 17 March 2017 - 12:00
Твърде топло за да се познае, че е малко тока. Ако беше малко под минуса или колата беше дизел много бързо щеше да познаеш. На мен на старата кола така ме изигра април месец. Сутринта всичко нормално идвам си на работа. Следобяд решихме да разнообразим и да идем някъде извън офиса да ядем. И влизам в колата, на контакт всичко 6. Като завъртях да запаля и таблото започна да премигва като коледна елха. Нулира се часовник, дневни километри и всичко.
#24
Posted 17 March 2017 - 12:46
Ще замеря акумулатора и ако има и малко съмнение в него ще взема нов , само кажете колко амперов да взема
#25
Posted 17 March 2017 - 15:03
ключа в първото положение и натискаш ЕНЕРГИЧНО 3 пъти черното копче от ляво дето е за светлината на таблото(ресет на км).А ако запалиш колата ще покаже дали алтернатора зарежда.
#26
Posted 17 March 2017 - 15:20
Много благодаря . Имам и друг проблем от чейнджъра дисковете не тръгват а от самото CD си ги чете какъв може да е проблема ?
#27
Posted 17 March 2017 - 15:39
Виж му кабелите
#28
Posted 17 March 2017 - 15:57
Изобщо вижда ли CD changer-a. Обикновено проблема е в прецакан оптичен кабел.
#29
Posted 17 March 2017 - 16:51
Да пише ,че зарежда и накрая empty
#30
Posted 17 March 2017 - 17:01
Може да имаш зацапана оптика и да не чете дисковете. В този случай минава всичките слотове и като не може да прочете казва empty.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users