220CDI w212 какво трябва да знаете
Започната от bora77, 13 мар 2017 - 16:22:37
52 мнения по тази тема
#46
Публикувано 09 юни 2017 - 16:40
Щом няма записани грешки провери първо всички маркучи на турбото да не е спукан някой. Понякога трудно се вижда
#47
Публикувано 09 юни 2017 - 16:41
Нищо не светва един път само светна чек лампата и беше изгорял датчика за високо налягане за маслото в деферинциала смениха го и се оправи но тоз проблем си остана
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#48
Публикувано 09 юни 2017 - 16:43
Има ли вариант турбото да прекъсва да се включва и изключва защото аз мисла че е от турбото
Sent from my iPhone using Tapatalk
Защото и пуши черен дим по някога не винаги или пък да е дюза
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Защото и пуши черен дим по някога не винаги или пък да е дюза
Sent from my iPhone using Tapatalk
#49
Публикувано 09 юни 2017 - 16:45
Или да е от дюза
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#50
Публикувано 09 юни 2017 - 20:13
Миро - беше изгорял датчика за високо налягане за маслото в деферинциала...
?????????
?????????
#51
Публикувано 10 юни 2017 - 19:59
Така ми казаха в сервиза какво да ви кажа може и да са ме излъгали взеха ми 200лв. И това е какво са сменяли не ги знам но дадоха и фактура де но дали са го сменили не се знае уж са го сменили а дали има такъв датчик изобщо неЗнам
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#52
Публикувано 10 юни 2017 - 20:38
Така ми казаха в сервиза какво да ви кажа може и да са ме излъгали взеха ми 200лв. И това е какво са сменяли не ги знам но дадоха и фактура де но дали са го сменили не се знае уж са го сменили а дали има такъв датчик изобщо неЗнам
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ако като си ходил в сервиз за този проблем и си си платил за ремонта защо не се върнеш при тях все пак са ти взели пари за някаква услуга а доколкото се разбира няма резултат насреща щото ако сега отидеш в друг сервиз те ще почнат отначало да гадаят да ремонтират и да сменят и така кога ще му се види края и все пак какво пише във фактурата че е сменено а старата сменена част показаха ли ти и дадоха ли ти я
#53
Публикувано 10 юни 2017 - 21:22
Абе те винаги са на реални километри...
Е класа, 200CDI ако не е такси, то е служебна италианка...
Тука един ги броеше по 30к км на година...найвник!
Стига сте плашили хората с милионките от Италия
Колата е със сервизна книжка,закупена от Белгия и последно обслужвана в Мерцедес там преди 2г. и 30хил.км(т.е 230хил.км.) Стар Диагностика също потвърждава километрите на колата,няма нищо пипано.Никой не плаша,фактите са такива.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни