Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

220CDI w212 какво трябва да знаете


  • Please log in to reply
52 мнения по тази тема

#46 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 юни 2017 - 16:40

Щом няма записани грешки провери първо всички маркучи на турбото да не е спукан някой. Понякога трудно се вижда
  • 0

#47 Miro23

Miro23

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:Plovdiv

Публикувано 09 юни 2017 - 16:41

Нищо не светва един път само светна чек лампата и беше изгорял датчика за високо налягане за маслото в деферинциала смениха го и се оправи но тоз проблем си остана


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#48 Miro23

Miro23

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:Plovdiv

Публикувано 09 юни 2017 - 16:43

Има ли вариант турбото да прекъсва да се включва и изключва защото аз мисла че е от турбото


Sent from my iPhone using Tapatalk
Защото и пуши черен дим по някога не винаги или пък да е дюза


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#49 Miro23

Miro23

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:Plovdiv

Публикувано 09 юни 2017 - 16:45

Или да е от дюза


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#50 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 826 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 09 юни 2017 - 20:13

Миро - беше изгорял датчика за високо налягане за маслото в деферинциала...

?????????
  • 0

#51 Miro23

Miro23

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:Plovdiv

Публикувано 10 юни 2017 - 19:59

Така ми казаха в сервиза какво да ви кажа може и да са ме излъгали взеха ми 200лв. И това е какво са сменяли не ги знам но дадоха и фактура де но дали са го сменили не се знае уж са го сменили а дали има такъв датчик изобщо неЗнам


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#52 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 10 юни 2017 - 20:38

Така ми казаха в сервиза какво да ви кажа може и да са ме излъгали взеха ми 200лв. И това е какво са сменяли не ги знам но дадоха и фактура де но дали са го сменили не се знае уж са го сменили а дали има такъв датчик изобщо неЗнам


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Ако като си ходил в сервиз за този проблем и си си платил за ремонта защо не се върнеш при тях все пак са ти взели пари за някаква услуга а доколкото се разбира няма резултат насреща щото ако сега отидеш в друг сервиз те ще почнат отначало да гадаят да ремонтират и да сменят и така кога ще му се види края и все пак какво пише във фактурата че е сменено а старата сменена част показаха ли ти и дадоха ли ти я


  • 0

#53 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Публикувано 10 юни 2017 - 21:22

Абе те винаги са на реални километри...

Е класа, 200CDI ако не е такси, то е служебна италианка...

Тука един ги броеше по 30к км на година...найвник!

Стига сте плашили хората с милионките от Италия

 

Колата е със сервизна книжка,закупена от Белгия и последно обслужвана в Мерцедес там преди 2г. и 30хил.км(т.е 230хил.км.) Стар Диагностика също потвърждава километрите на колата,няма нищо пипано.Никой не плаша,фактите са такива.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни