Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

220CDI w212 какво трябва да знаете


  • Please log in to reply
52 мнения по тази тема

#31 Denislav

Denislav

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 76 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 17 април 2017 - 22:07

mr Big, мерси за паралела с бензиновите мотори. Тревожно е, че последните 7-8 години и дизеловите и бензиновите 4 цилиндрови Мерцедес мотори имат такива дизайн проблеми, които излизат доста скъпо да се оправят. А от една две години Мерцедес реализират рекордни продажби и печалби. Отново са номер 1 в света в премиум сегмента. Аз започнах с Мерцедес преди 20 години с W124 200d 75кс. Тия коли минаваха по милион километра без проблеми. Майсторът казваше "Ако не пипаш нищо по колата да си играеш, ще ти се наложи да пипаш чак като стане на 500 000км нещо да оправиш". После имах много години W210 250d 113кс - подобна история, въпреки, че беше от първите, производство 1996г. W211 го прескочих с малоумно направените спирачки "by wire", макар фейса да оправиха проблемa, слагайки нормални хидравлични. После взех W212 - е няма такава самоделка... На външен вид ме кефи, на возия и сигурност горе долу, но като дефекти - нямам думи.

За колегата prokopi69 с коментара за километрите на колата ми - вече написах, че Мерцедес я провериха дали са и оригинални километрите и смениха за тяхна сметка дюзите извън гаранция. Дали Мерцедес са толкова неграмотни или тъпи да го направят тоя жест на извън гаранционна кола с превъртани километри? Едва ли.


  • 0

#32 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 826 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 17 април 2017 - 22:13

Ако беше прочел какво съм написал - 230 само за W203.    М271.948  230 COMPRESSOR

Все пак ясно съм написал: "Моторите 271.9хх са тези проблемните, но от тях няма 220 и 250"

Първия 200CGI се монтира на W203 W209 между 2003 и 2005.   220CGI  няма.

 

220 въобще няма М271. Пък и бензинов...

 

Втората генерация 180, 200 и 250CGI BlueEFFICIENCY се монтират от 2009 до 2015г.

200CGI BlueEFFICIENCY има 2012г. но той е с новия ангренаж, съвсем различна верига и авансатори и НЕ страда от стандартния проблем на стария ангренаж.

 

Възможно е разбира се да има някакви неволи и там, но това е различно - италиянка с оригиналното масло...

 

Та каква е колата...


  • 0

#33 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 17 април 2017 - 22:21

това че аз съм сбъркал с 220ката значи ли че трябва да продължаваш да си спориш? 250 има и е факт!!!! което не кореспондира с твоето предишно мнение, където отрече всичко над 200 за м 271...

 

 

и ако пак прочетеш че колата е 2012 надали ще заключиш че е 203, нали....

 

 

и ако пак прочетеш съм описал модела, годината и всичко друго за модела в предишните си постове... а това от какво страда ходи го обясни на мерцедес, защото според тях трябва да сменят точно това и фактурата е на стойност 4800лв и ако искаш мога да ти я пусна на лс, да си провериш...


  • 0

#34 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 18 април 2017 - 09:25

малко допълнителна информация относно двигател М271:

поставя се в w203: 180 kompressor, 200 kompressor, 200 CGI, 230 kompressor

в w204 е с изменена конструкция на зъбните колела на разпределителните валове: 180 kompressor, 180 CGI, 200 kompressor, 200 CGI, 250 CGI

 

интересна тема за всеки решил да обмисля покупката на такава кола: https://mbworld.org/...d-guidance.html

и нагледно: 

 

пс. моля модераторите да премахнат ненужните коментари от темата и да премахнат 220 като модел от първото ми мнение.


  • 2

#35 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 826 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 18 април 2017 - 17:38

...в w204 е с изменена конструкция на зъбните колела на разпределителните валове...

Първите две години си е със старите зъбни колела. Чак 2009г. изменят зъбните колела и веригата.


  • 0

#36 mitadoc

mitadoc

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Brighton, East Sussex, UK
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz GLC300d AMG line Premium Plus

Публикувано 08 юни 2017 - 13:05

Извинявам се за намесата в темата. Аз съм със същия двигател 200 CDI,но на друг модел( W 246), с ръчна скоростна кутия ( 6 ск). Колата е само на 32 000 км, да се притеснявам ли занапред какво ме очаква или да се ориентирам към друг модел / марка направо?


  • 0

#37 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 826 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 08 юни 2017 - 14:03

Тази Б-класа ако си я купувал нова и сега е на 32 000км., чак като мине десет пъти по толкова, тогава може да се притесняваш.
  • 0

#38 mitadoc

mitadoc

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Brighton, East Sussex, UK
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz GLC300d AMG line Premium Plus

Публикувано 08 юни 2017 - 14:57

Тази Б-класа ако си я купувал нова и сега е на 32 000км., чак като мине десет пъти по толкова, тогава може да се притесняваш.

Купена е на 14 000 км ,но от официален дилър на марката, все още е в гаранция до март догодина, аз съм й навъртял 18 000 км от октомври миналата година.
 
Благодаря ти,колега!

  • 0

#39 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Публикувано 08 юни 2017 - 20:46

Сега има една 212-ка в сервиза с прословутия ОМ651 с една турбина.Какво да ви кажа,освен плачевна работа.Колата е на реални 260хил.км,чука като работи и е загаснала в движение.След разглобяването положението е следното:едната пета на коляновия вал е леш,вала е за шлайфане,крив е тунела на блока,както има и леко надрани балансиращи валове.Типично състояние на този мотор след тези километри.Покрай него разбрах,че майсторите вече им викат "стъклени мотори",поне тези които се занимават с шлайфане.

За да стане колата ще и трябва нов блок,но понеже собственика вече е издал 5хил.лв по него,заради пишман майстори(нов комплект съединител,дюзи и т.н),няма да се сменя и ще му излезе близо 3хил. ремонта,ама после ще трябва да е продава.Дочух,че махат зъбните колела на балансиращите валове,за да ги изолират.Мотора уж създавал по-малко ядове,но каква е логиката и колко е вярно не знам.


Този пост е редактиран от DEOdriver: 08 юни 2017 - 20:47

  • 0

#40 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 826 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 08 юни 2017 - 21:06

Абе те винаги са на реални километри...

Е класа, 200CDI ако не е такси, то е служебна италианка...

Тука един ги броеше по 30к км на година...найвник!

Стига сте плашили хората с милионките от Италия.

Балансиращите валове се махат в резултат на ремонта, не да го пазят.
  • 0

#41 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 08 юни 2017 - 23:01

Наивник викаш... ама аз за таксита и служебни коли не съм говорил. Вярно, трудно се познават лат ги купуваш от автокъща Али, Хасан и брат им Мюмюн, ама от там и сладолед да си купиш едва ли ще е истински, така че наивник друг път.
Всеки си има глава на раменете, с която си избира колата и съвети от други работа не вършат...

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#42 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 09 юни 2017 - 12:33

Щом таксиджийте ги докарват до 500-600к значи са читави според мен. Винаги може да има някоя бройка дефектирала, все пак при масовото производство се случват сакътлъци.
  • 0

#43 Miro23

Miro23

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:Plovdiv

Публикувано 09 юни 2017 - 16:30

Здравейте от скоро съм притежател на Мерцедес Е220 CDI W212 и има някъкъв проблем къде ли не го закарах на сервиз и немогат да го открият проблема карах го дори и в така прехвалените "Балкан Стар" темса гола вода но това е друга тема.Значи проблема е такъв,че по някога не всеки път когато му подам газ и въврви но като му подам газ изведнъж примерно да изпреваря и глъхне един такъв.Когато започне да се изкачва направо умалява и по някога и на дълъг път равен все едно нещо прекъсва бавно набира скорост и припушва черен дим. Някой да има някакви идеи за какво става въпрос от какво може да е


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#44 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 юни 2017 - 16:33

Това без диагностика трудно. Светва ли чек лампата. Няма ли записани грешки, какво ти казаха от сервизите?

Този пост е редактиран от drjivago: 09 юни 2017 - 16:35

  • 0

#45 Miro23

Miro23

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:Plovdiv

Публикувано 09 юни 2017 - 16:39

Диагностика правиха казаха че нямало записани грешки и колата работила много добре и двигателя работел идеално но това не е така има някакъв проблем който немогат да разберат кажете някой сервиз където разбират от мерцедес в пловдив по електрониката казаха че няма проблем нито в маханиката но има проблем


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни