Здравейте колеги
Прочетох всичко, което е написано във форума за W 212. От скоро съм собственик на такава машина и ще ви споделя моите впечатления.
Има три модификации на 220 CDI. Разликата е в турбините: Най малката е 136 коня, средната 170 коня и най голямата е 205 коня. Моторетката като цяло е класическата 220 CDI Монтира се W210, W211 имам предвид бутала и блок, разликата е в електрониката и дюзите. W212 се произвежда от 2009 до 2016. От 2013 до 2016 е фейслифта като се разлиава по фаровете (има само два фара) Има и така нареченият малак фейслифт. Моделите след 06.2011. Разликата е в дневните светлини и в скоростната кутия. Започват да монтират 7G с превключване на скоростите от волана. Всички модели до 06.2011 са 6 скорости ръчни или 5 скорости автомат каквито са при W211. Ако купувате модел преди тази дата пеоблем са дюзите Делфи. Рециклират за по 200-300 лева пърчето.
В W212 се вгражда Audio 20, Audio 50 и Command. Разликите са: Аудио 20 няма навигация. Аudio 50 няма видео, чете DVD дискове, но не плейва видео. Можете да си запишете mp3-ки на DVD диск и да си ги слушате. Command има всичко плейва и видео, демек можете да си гледате филмчета в колата. Важно е да знаете че не всички модели имат UCI. Тоест на някои модели не можете да връзвате флашка или SD карта с музика. Това се отнася най вече за моделите с Audio 20 и Audio 50. В жабката трябва да имате порт на които се слагат включват различни кабели: USP, AUX, Ipad. SD се поставя в централната конзола с приставка. Ако е нямате срещу 150 лева я получавате. Някои имат и двете опции. SD слот на централната конзола и UCI жабката
7G скоростите превключват много леко. В ръчен режим почти никога няма да ви се наложи да карате или най много 1-2 пъти като го пробвате. Механиката е много добра, проблем може да ви направи електрониката но срещу 1000 лева се оправя.