Дизел от лукойл,омв,ромпетрол или еко?
Започната от W163 2.7CDI, 20 фев 2017 - 22:20:59
146 мнения по тази тема
#31
Публикувано 17 март 2017 - 07:06
OMV вече намали дизела от 2.15 на 2.09 лв/л. като приложиш и карта за отстъпка отиваш на 2,02 лв/л. ОК съм да плащам около 10ст/л. по-скъпо на уж добрите бензиностанции , но 30 са твърде много. С моя месечен пробег, това са 100 лв. разлика.
Sent from my Lenovo B6000-HV using Tapatalk
Sent from my Lenovo B6000-HV using Tapatalk
#32
Публикувано 17 март 2017 - 07:27
Честно казано сипах на VM в Русе. 350 cdi, колата работи отлично , но вдигна разхода с около 1л и по борд и реално.... Естествено ще пробвам и Софийския, за 80 литров резервоар..... разликата е огромна, зареждам около 3 резервоара месечно . А февруари бях в сервиз....
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
#33
Публикувано 17 март 2017 - 08:24
Снощи сипах бензин на женомобила от ВМ Петролиум и сега ще видим ,но според мен разлика в качеството няма ,а цените в райна на люлин рЕзко паднАха ,е как така до сега неможеше ,а сега изведнъж решиха да ги намалят с 10ст?!? После нямало картел ,айде бе...
NO PAIN - NO GAIN!
#34
Публикувано 17 март 2017 - 08:58
От както е отворена кварталната бензиностанция само там зареждам (2 резервоара с газ и половин резервоар бензин). Както Хари спомена цените в другите бензиностанции в Люлин паднаха с около 6-10 стотинки... Как до ония ден бяха едни и сега хоп рязко надолу ?! Аз като прост икономист не откривам никаква пазарна логика, освен картелно споразумение... За сега не усещам разлика в мощността и вървежа, но за разхода още не мога да изкажа категорично мнение... Сега личните и служебните коли само там, ако ще другите да продават и с 10 ст. по-ниско от ВМ-а...
#35
Публикувано 17 март 2017 - 09:00
Ми така беше и във Варна като отвориха първия VM - цените в северозападните квартали паднаха, а на VM-a гледаш как в неделя в 8 сутринта има 50 коли опашка.
Обаче четох че са му правили инспекции на нафтата и е имало значително завишени количества сяра. Звучи като поръчкова информация, обаче един познат от Варна наистина имаше проблеми след сипване на нафта при Марешки.
Аз лично не бих рискувал, за мен за нафта Ромпетрол е номер 1.
#36
Публикувано 17 март 2017 - 09:08
Нафта сипвам от Тубаойл ,ама бензина нещо ми го спреха...
NO PAIN - NO GAIN!
#37
Публикувано 17 март 2017 - 09:18
Ето малко видео и снимки от снощи... https://www.facebook...51876211786365/
За нафтата възможно е да има проблем според мен с по-новите мотори... Виж на 190та още не съм изхарчил резервоара с нафта дето сипах от ВМ-а , но тя и олио да и сипя пак ще върви.
Прикачени файлове
#38
Публикувано 17 март 2017 - 09:28
Мда точно това казвам, CDI моторите са капризни за нафта.
#39
Публикувано 17 март 2017 - 10:03
Гледам ЕКО, Лукойл и Шел също намалиха цените и то не само в Люлин, а в цяла София и някак си всички се въртят около 2,09 :-) Опипват как ще реагира пазара и като не им хареса ще намалят цените още. Ако е истина, че ВМ ще отвори още няколко бензиностанции в София (на Цариградско, Младост и забравих още къде), то ще стане още по-интересно. Освен ако не почне и той да си играе с големите :-)
#40
Публикувано 17 март 2017 - 10:13
Той и сега си играе с големите, горивото му е от Лукойл. Затова не виждам и как нафтата ще има повече сяра. Каквато е навсякъде.
Може би само по-скъпите нафти, които може би не са от Лукойл може да са по-добри, евентуално . ЕКО е намалила само обикновената нафта, авиодизела май само с една стотинка
Може би само по-скъпите нафти, които може би не са от Лукойл може да са по-добри, евентуално . ЕКО е намалила само обикновената нафта, авиодизела май само с една стотинка
Този пост е редактиран от drjivago: 17 март 2017 - 10:14
#41
Публикувано 17 март 2017 - 10:15
В цяла Европа няма такива цени преди акциз и ДДС на каквито Марешки продава. Вие си правете сметката как ценообразува - или горивото му е кофти или не плаща ДДС, акциз или и двете (частично или изцяло). А може и да продава на загуба, за да си купи изборите - схемата с кебапчетата е същата.
@drjivago не зарежда само от Лукойл. За дизел използва и Полисан, и Сакса.
Този пост е редактиран от bronc: 17 март 2017 - 10:17
#42
Публикувано 17 март 2017 - 11:13
В цяла Европа няма такива цени преди акциз и ДДС на каквито Марешки продава. Вие си правете сметката как ценообразува - или горивото му е кофти или не плаща ДДС, акциз или и двете (частично или изцяло). А може и да продава на загуба, за да си купи изборите - схемата с кебапчетата е същата.
@drjivago не зарежда само от Лукойл. За дизел използва и Полисан, и Сакса.
Много са му схемите - първо, мисля че не взема горивото от Лукойл а от Молдова(което може да е хубаво). Второ прави схеми с ДДС-то и до колкото знам го пише като мазут.
Не ме интересува какви схеми прави и дали ощетява държавата, а само качеството на горивото.
Този пост е редактиран от vonko1988: 17 март 2017 - 11:22
#43
Публикувано 17 март 2017 - 11:16
...лоши отзиви се четат на всякъде за марешки...може и спекулации да са но така или иначе не бих зареждал от там...той в какви ли не схеми и с лекарствата участваше...няма как да му е чиста работата
#44
Публикувано 17 март 2017 - 11:46
В цяла Европа няма такива цени преди акциз и ДДС на каквито Марешки продава. Вие си правете сметката как ценообразува - или горивото му е кофти или не плаща ДДС, акциз или и двете (частично или изцяло). А може и да продава на загуба, за да си купи изборите - схемата с кебапчетата е същата.
@drjivago не зарежда само от Лукойл. За дизел използва и Полисан, и Сакса.
Не мога да коментирам за цяла Европа, но често посещавам Австрия. Цените на горивото във Виена вариарт между 1.03-1.20 евро/л., така че цена от 1,86 лв/л. (0,95 евро/л.) в София не ми се струва съвсем нереална. В никакъв случай не защитавам Марешки и най-вероятно върти някакви далавери, но и големите вериги малко се позабравиха.
Много ми е интересно как миналата година като се вдигна шум за картелите цените паднаха почти с 40ст/л. и после лека полека почнаха пак да се вдигат.
#45
Публикувано 17 март 2017 - 15:16
https://m.fakti.bg/news/227781
по най груби сметки ако вземем цената в полша и нашия акциз излиза 0.71 евроцента за литър или 1.40лв + 20%ддс е равно на 1.68лв за литър, проблем не виждам с цените на марешки, също това със сярата некачествените горива и счупените мотори ми звучи като на телеграф безплатната книжка против да, бг...
определено някои кръгове показват притеснение от нови желаещи за власт...
по най груби сметки ако вземем цената в полша и нашия акциз излиза 0.71 евроцента за литър или 1.40лв + 20%ддс е равно на 1.68лв за литър, проблем не виждам с цените на марешки, също това със сярата некачествените горива и счупените мотори ми звучи като на телеграф безплатната книжка против да, бг...
определено някои кръгове показват притеснение от нови желаещи за власт...
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни