Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

W211 E320 БензинМнения


  • Please log in to reply
92 replies to this topic

#1 nor3play

nor3play

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Posts:
  • Град:София

Posted 13 February 2017 - 15:49

Привет,

 

Нов съм във форума, това е първото ми мнения, както може да видите. На 20 години съм, карам Audi A3 1.9TDI 2000 година. Отдавна съм фен на  W211, и най-после дойде моментът в който да си купя такава . Интересува ме 320 бензиновия двигател - 224к.с. Ако може да споделите вашите наблюдения или лични мнения относно него. Нещата който най-вече ме интересуват са, дали има фабрични дефекти, колко парички струва обслужване и поддръжка(основни консумативи) и как се държи колата с добър газов инжекцион. Извинявам се ако има такава тема, но до колкото успях да разгледам форума, темите бяха за предишния модел или за дизелови Е320. 

 

Благодаря предварително!


  • 0

#2 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 13 February 2017 - 16:29

Двигателя е M112 и на практика е много здрав. Проблеми може да има от течащи гарнитури. Бобини. Свещите са по 2 на брой на цилиндър. Газифицира се успешно.

Голям проблем на W211 е SBC модула на колите преди фейслифта.

Еърматика отзад ако е комби.

И раздатката ако е 4Motion.


  • 1

#3 nor3play

nor3play

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Posts:
  • Град:София

Posted 13 February 2017 - 19:15

Може ли по някакъв начин да се провери тоя модул. Какво му е състоянието или нещо такова. Предполагам щом е модул, изкарва някаква грешка или нещо подобно?


  • 0

#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 13 February 2017 - 19:53

Може ли по някакъв начин да се провери тоя модул. Какво му е състоянието или нещо такова. Предполагам щом е модул, изкарва някаква грешка или нещо подобно?

Има начин.
Цитат:
Значи Стар Диагнозата има тестване на така наречения акумулатор за налягане . Практически диагнозата го кара да изпусне налягането и да го създаде на ново и според това определя живота на резервоара . Другото нещо което е изважда данни кога е разхерметизирана системата така се разбира кога е демонтиран и е подменян и дали въобще е подменян . Другото което е ,ако е правен байпас отчита грешка в CAN - комуникация на купето ( но не е задължително да е само от нея може да си има и друг проблем ,ако въобще има )и го отчита това нещо защото е разкачен модула от индикиране в комби инструмента .
  • 1

#5 nor3play

nor3play

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Posts:
  • Град:София

Posted 13 February 2017 - 20:23

Тоест, трябва да намеря човек, който може да направи такава диагностика? А има ли друг бензинов вариант на W211, който да няма този SBC модул. Сега се зачетох какво представлява и доста хора се оплакват от него. До колкото разбирам това си е фабричен дефект, и по-новите модели (facelift), нямат такава "екстра". В Балкан Стар, го сменяли безплатно(като фабричен дефект), ако километрите на колата не са пипани или не е сменян вече. Но километрите да не са пипани си е направо 6-ца от тотото. Крайният ми бюджет е около 15000, ако може малко насоки, дали евентуално мога да взема нещо читаво, изискванията ми са само да е бензин. И какви са вариантите колата да е без въпросният модул. Вариант е и друг клас. Моля ви, помагайте, защото с настоящата ми кола се опарих доста здраво и не искам това да се повтаря, още по-малко с по-скъпа кола. Мерси много за мненията до сега.


  • 0

#6 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Posted 13 February 2017 - 20:34

С какво можеш да се опариш с A3 1.9TDI, здраво окачване и супер здрав мотор?


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#7 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 13 February 2017 - 20:38

Не е фабричен дефект. Било е взето решение тая система да с вложи в автомобилите с всички преимущества и недостатъци. Факта, че доста от клиентите не са готови да поддържат тази скъпа система води до пенсионирането и. Технологията се обявява за твърде иновативна, пазара не е готов за подобна технология и т.н. и т.н. Дефект обаче няма, има клиенти, които не са готови да поддържат подобна система. Скъпо е, клиентите не са били на ясно какво ги чака, но работи и работи добре, когато е изправна.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#8 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 13 February 2017 - 20:52

Тоест, трябва да намеря човек, който може да направи такава диагностика? А има ли друг бензинов вариант на W211, който да няма този SBC модул. Сега се зачетох какво представлява и доста хора се оплакват от него. До колкото разбирам това си е фабричен дефект, и по-новите модели (facelift), нямат такава "екстра". В Балкан Стар, го сменяли безплатно(като фабричен дефект), ако километрите на колата не са пипани или не е сменян вече. Но километрите да не са пипани си е направо 6-ца от тотото. Крайният ми бюджет е около 15000, ако може малко насоки, дали евентуално мога да взема нещо читаво, изискванията ми са само да е бензин. И какви са вариантите колата да е без въпросният модул. Вариант е и друг клас. Моля ви, помагайте, защото с настоящата ми кола се опарих доста здраво и не искам това да се повтаря, още по-малко с по-скъпа кола. Мерси много за мненията до сега.


Да намериш човек със Стар Диагноза е повече от задължително!Всички коли до фейслифта са с тези спирачки.По принцип двигателя който си избрал е доста екзотичен,не знам защо си се спрял точно на него.Не че е лош,не ме разбирай погрешно.Много си е добър,просто е рядко срещан. На 99% от колите SBC-то е сменяно в първите години при сервизна акция,така че остава знаещ и можещ диагностик да ти прочете колата.Подмяната му,ако има нужда струва в рамките на 2500лв.по спомен.
  • 0

#9 nor3play

nor3play

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Posts:
  • Град:София

Posted 13 February 2017 - 21:51

С Audi-то, 2-те най-скъпи неща, съединител и турбо, иначе колата си е чук, като за женска :Д . Спрял съм се на този двигател, защото искам бензин и да е 6-так.


  • 0

#10 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Posted 13 February 2017 - 22:14

Е320 M112 няма нищо екзотично в него. Това, че хората се плашат от кубатури и коне си е техен проблем, това помага само за по-ниската им цена.

Двигателят е много корав и много приятен за каране. Тих, с добра крива на въртящия момент и без сериозни детски болежки. Проблемни са:
-Гарнитури на капаците на клапаните. Нищо фрапантно, но е чест проблем. От там изпуска масълце, което обикновено се стича до изпусквателните колектори и си мирише на изгоряло масло покрай колата. Гарнитурата се сменя сравнително лесно (по това което съм чел, не съм го правил).
-тече понякога масло от о-пръстена на масления филтър. От там може да поомазни двигателя отпред. Също е лесно за смяна, има много DIY теми.
-Oil port (ако някой знае как се превежда на български да каже) също тече, две минутки и 4 евро работа е.
Има и други дребни проблеми, но не са често срещани.

За някой недостатък е двете свещи на цилиндър, но не се сменят всеки ден, нали?
Ако има още въпроси, питай. Ако се сетя още нещо ще пиша.
  • 0

#11 nor3play

nor3play

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Posts:
  • Град:София

Posted 13 February 2017 - 22:29

Притеснява ме единствено тоя модул. Ама в крайна сметка нещата са и до голяма доза късмет. А и кеф цена няма...


  • 0

#12 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Posted 13 February 2017 - 22:38

Като даваш 15 бинки за кола трябва да имаш финансова възможност да покриваш и такива разходи. Ако нямаш възможност, тогава по-нисък клас колица, примерно Ц класа. За да ти е мирна главата и да не я мислиш, кога или дали ще издумка тоя модул или всяка друга глупост, която може да изпищи.
  • 0

#13 nor3play

nor3play

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Posts:
  • Град:София

Posted 13 February 2017 - 23:07

Ами C-класата също е вариант, пак такава 320 бензинова. При нея няма ли този модул ? И евентуално за какви неща трябва да гледам там. Малко се сменя темата и не е за тук, но по добре в тази според мен, отколкото да пускам нова. 


  • 0

#14 B.Botev

B.Botev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E200 kompressor
    W212 E350 CDI 4MATIC

Posted 13 February 2017 - 23:08

Смяната на модула излиза около 1600 -1650 лв. , така ,че ако си си харесал W211 и имаш 15000лв. не виждам какъв е проблема да си купиш. Цената на такъв модел варира от 12 - 13 хил..и дори да се наложи смяна на модула пак ти остават пари.


  • 1

#15 nor3play

nor3play

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Posts:
  • Град:София

Posted 13 February 2017 - 23:20

Харесва ми много w211, C-класа w203-също ми допада. Спрял съм се на E-класата защото има по-голям избор, поне на първо четене, а и всички C-класи са 4matic, което не знам дали е добре или зле. Надявам се да имам късмет просто и да улуча нещо читаво. 


  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users