Закупуване на автомобил от чужбина на собствен ход - Германия или Австрия
Започната от Azrael, 21 яну 2017 - 17:20:49
49 мнения по тази тема
#16
Публикувано 23 януари 2017 - 10:42
Как не знаеш бе младеж?
RS4-типична "пичеловка" по БГ стандарт...тийн дриймс или ще бъдеш новият идол...нещо като Джъстин...за всеки пъпчив приятел,съсед м/у 13-18г. Скъпа поддръжка,дървена возия,вече морално остарели моторетки с прекрасен саунд
S-класата: мащаб по-отношение комфорт,качество,престиж (важи за "нормалните" държави) перфектен автомобил за дълги преходи поглъщаш неусетно всеки километър. Сходна поддръжка НЕ-сравним комфорт.
Минуси: нема кой да впечатлиш резко влизаш в групата на софийските батки...пускаш поздрави от типа трепни...трепни....сръбското става класа..за тийн групата ще си дедик
RS4-типична "пичеловка" по БГ стандарт...тийн дриймс или ще бъдеш новият идол...нещо като Джъстин...за всеки пъпчив приятел,съсед м/у 13-18г. Скъпа поддръжка,дървена возия,вече морално остарели моторетки с прекрасен саунд
S-класата: мащаб по-отношение комфорт,качество,престиж (важи за "нормалните" държави) перфектен автомобил за дълги преходи поглъщаш неусетно всеки километър. Сходна поддръжка НЕ-сравним комфорт.
Минуси: нема кой да впечатлиш резко влизаш в групата на софийските батки...пускаш поздрави от типа трепни...трепни....сръбското става класа..за тийн групата ще си дедик
#17
Публикувано 23 януари 2017 - 10:58
Е... все пак трябва да има пазар и на немските милионници. Явно хората си ги търсят.
М/у другото не са зле Мерц от гледна точка ръжда, след 2005-та дори нямат, но пак не бих гледал немска.
@Azrael, колега, много харесвам такива теми. Забавни са
Събрал си (хипотетично) някаква приятна сума за кола... при това доста приятна, прецени какво ти се кара.
RS-ките и S при VAG са интересни коли. Има много интересни Мерцедеси също, както и такива BMW-та, които са различни от тройка с "джанси".
Прецени си какво ти се кара, ама наистина.
Аз с такъв бюджет за кола, бих си купил Порше и някое обикновено коленце за евридейка, но това съм аз.
Тез Маргелски джантички, които харесваш, лично аз ги намирам за проява на лош вкус... нещо като сако и анцуг, но това е мое мнение. Щом ти допадат, колата е твоя.
Жени с коли не се впечатляват, на твоята душа трябва да й е кеф. Тез ходещите полови органи от женски род не ги коментирам.
В този ред на мисли, да си купиш S-класа, която да караш сам не е лоша идея... нали се предполага да се возиш, но няма ли да е по-готино да погледнеш CL-ите. Там поне няма да си мислят, че си нечий шофьор. С хубав M273 V8 мотор... няма дизели... а после, ако искаш й слагай и водород... колата си е твоя и ти ще трябва да си я продаваш после
CL-ите са си в собствения клас, то не е и кола... наистина много впечатляваща машина!
Друга интересна кола, за относително малко пари е Бентли купе. Влиза ти в бюджета, ако наистина имаш такъв, а не си хабим клавиатурите само
cl500.jpg 82,85K 9 Брой сваляния
М/у другото не са зле Мерц от гледна точка ръжда, след 2005-та дори нямат, но пак не бих гледал немска.
@Azrael, колега, много харесвам такива теми. Забавни са
Събрал си (хипотетично) някаква приятна сума за кола... при това доста приятна, прецени какво ти се кара.
RS-ките и S при VAG са интересни коли. Има много интересни Мерцедеси също, както и такива BMW-та, които са различни от тройка с "джанси".
Прецени си какво ти се кара, ама наистина.
Аз с такъв бюджет за кола, бих си купил Порше и някое обикновено коленце за евридейка, но това съм аз.
Тез Маргелски джантички, които харесваш, лично аз ги намирам за проява на лош вкус... нещо като сако и анцуг, но това е мое мнение. Щом ти допадат, колата е твоя.
Жени с коли не се впечатляват, на твоята душа трябва да й е кеф. Тез ходещите полови органи от женски род не ги коментирам.
В този ред на мисли, да си купиш S-класа, която да караш сам не е лоша идея... нали се предполага да се возиш, но няма ли да е по-готино да погледнеш CL-ите. Там поне няма да си мислят, че си нечий шофьор. С хубав M273 V8 мотор... няма дизели... а после, ако искаш й слагай и водород... колата си е твоя и ти ще трябва да си я продаваш после
CL-ите са си в собствения клас, то не е и кола... наистина много впечатляваща машина!
Друга интересна кола, за относително малко пари е Бентли купе. Влиза ти в бюджета, ако наистина имаш такъв, а не си хабим клавиатурите само
cl500.jpg 82,85K 9 Брой сваляния
#18
Публикувано 23 януари 2017 - 11:10
CL на 221-цата е нещо уникално. С твоя бюджет бях гледал точно там, ама забрави за икономия на гориво. Може да се замислиш и за 218-ката като вариант с по-евтина подръжка.
#19
Публикувано 23 януари 2017 - 11:30
Ето един проверен лично от мен сайт с абсолютно истински автомобили разбирай пробег,история,произход и тн. Няма голям избор но пък ако преглеждаш от време на време ще намериш. http://gocar.be/en/a...-p5bnflg4?src=r
#20
Публикувано 23 януари 2017 - 16:39
И аз да си дам "експертното" мнение!
Първо: от ауди а4 скачаш на ес-класа, с което прескачаш цял един клас (Е; А6). Аз по-скоро бих гледал E, E-coupe, CLK, CLS, CLS Shooting Brake.
Второ, маторите: за RS съм чувал, че двигателя е консуматив, като минеш 100К км. и е за смяна. При мерцедес няма такова нещо, AMG са и мощни и здрави. Но за газифициране са трудни. Особено осмаците, ще дадеш 3-4 хил лв само за уредба и настройка, но едва ли ще си я караш безпроблемно после. Пак ще подкрепя колегите, за този бюджет си я карай на бензин, главоболията с газта не си заслужават а и самото гориво пак не е качествено у нас. Дизел също е опция, 350цди е прекрасен мотор, карал съм такъв, на Е-класа W212, просто пее, не знам дали няма да се озорва на ЕС-класа. Минус е според мен, че мерцедес нямат V8 дизел на еските. Ма и дизелите са на доизживяване вече, както гледаме, ги забраняват в някои градове в Европа. Освен това са скъсани от каране. Имаше в обявите една еска на газ, 10лв на 100 км, смяях! Това е невъзможно да се постигне. Аз съм с V6, 3,2л и съм постигал 9 на 100 със супер галене на педала и никакви резки ускорения и спирания, на извънградско, но не магистрала и това е само газ, ами бензина? Сега в тези студове минавам 7-8км преди да се включи газта, а понякога това е и целия преход в София. После свещи на 30К км, бобини , кабели...
Трето- разходи за поддръжка: S-klasse е с едно ниво нагоре по-високи цени от Е-klasse за почти всичко. За мен би било необосновано скъпо, освен това, тази кола носи и някакъв социален имидж, друг е въпроса, че тук всякакви псевдо-бизнесмени и крадци карат ес-класа.
Четвърто - покупката: За този бюджет определено бих гледал сайтове на дилъри на мерцедес, там имаш гаранция 6 месеца, освен това покупката може да стане и през Балкан Стар, тоест да ти я докарат тук. Докарване от чужбина на ход може да е рисковано откъм техника, не знаеш колата колко е стояла при дилъра и в какво състояние са и всички флуиди, освен това с документите може да е проблемно. При всички случаи ще е по-скъпо от автовоз. Аз проверявах преди две години от Италия на ход, оказа се почти "мисията невъзможна", освен това щеше да излезне поне 1000 евро.
Успех в търсенето
#21
Публикувано 23 януари 2017 - 16:51
Само да вметна https://m.mobile.de/...09.html?ref=srp
V8 дизел
Изпратено от моят HTC 10 с помощта на Tapatalk
V8 дизел
Изпратено от моят HTC 10 с помощта на Tapatalk
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#22
Публикувано 23 януари 2017 - 17:06
ето това би било моя избор ако търсех кола в подобен бюджет: http://www.mobile.bg/11476864909903261
#23
Публикувано 23 януари 2017 - 17:47
И аз да се включа.
1-во, колегите, които са се наиграли с италиански котурници или тези, които пък по случайност са уцелили читава италианка да не заблуждават хората. Да, и в Италия има хубави коли, но и там струват много пари. А това като го видя за немските как били ръждясали... може би при w203, w210, w220 да е тенденция, особено при сцепени от каране екземпляри, но за всичко след тези модели нещата стоят по друг начин. Немецът наистина си поддържа колата (говорим за немец, не за немеца Абдул Мухамед нали...) особено от такъв клас. За тези пари си заслужава човек да се вдигне и да дойде тук на екскурзия за поне седмица и да си избере читав автомобил. Има коли с някаква гаранция от Мерцедес, но са по-скъпички. От автокъща не бих препоръчал да се ходи изобщо. И тук е пълно с италиански кошници при джамбазите. За това в мобилето често пише, че колата е deutsche Ausführung, т.е. немско изпълнение. На тези, които не пише, всеки да си преценява. Трябва да гледаш коли само със TÜV и то по възможност нов. Това ти дава гаранция, че ходова част, спирачки и системи за сигурност са добре. Не знам колко струват примерно дискове и накладки за такава еска, но не са малко по всяка вероятност. Не се заблуждавай обаче, че като има TÜV и всичко е като ново. Проблеми по скорости, мотор, дифф и всички останали системи проверяващите хич не ги интересуват. Задължително преди покупка обстоен преглед.
Още един съвет от мен, като се качиш на S-класа за първи път ще искаш да я купиш веднага, но не го прави и остави емоцийте назад. Просто това е автомобил от друга планета, а щом тази Б6 ти се е струвала комфортна, значи ще се родиш в Ес-ка. Пробвай няколко, с различни мотори и след като имаш база за сравнение, купи най-читавото.
За документите ще ти пиша, когато кажеш, че ще идваш насам.
П.с.
Надявам се, без да се обиждаш разбира се, че не си продал нивите на баба си или дядо си и с тях пари да купуваш w221. Дано имаш сериозен бизнес.
1-во, колегите, които са се наиграли с италиански котурници или тези, които пък по случайност са уцелили читава италианка да не заблуждават хората. Да, и в Италия има хубави коли, но и там струват много пари. А това като го видя за немските как били ръждясали... може би при w203, w210, w220 да е тенденция, особено при сцепени от каране екземпляри, но за всичко след тези модели нещата стоят по друг начин. Немецът наистина си поддържа колата (говорим за немец, не за немеца Абдул Мухамед нали...) особено от такъв клас. За тези пари си заслужава човек да се вдигне и да дойде тук на екскурзия за поне седмица и да си избере читав автомобил. Има коли с някаква гаранция от Мерцедес, но са по-скъпички. От автокъща не бих препоръчал да се ходи изобщо. И тук е пълно с италиански кошници при джамбазите. За това в мобилето често пише, че колата е deutsche Ausführung, т.е. немско изпълнение. На тези, които не пише, всеки да си преценява. Трябва да гледаш коли само със TÜV и то по възможност нов. Това ти дава гаранция, че ходова част, спирачки и системи за сигурност са добре. Не знам колко струват примерно дискове и накладки за такава еска, но не са малко по всяка вероятност. Не се заблуждавай обаче, че като има TÜV и всичко е като ново. Проблеми по скорости, мотор, дифф и всички останали системи проверяващите хич не ги интересуват. Задължително преди покупка обстоен преглед.
Още един съвет от мен, като се качиш на S-класа за първи път ще искаш да я купиш веднага, но не го прави и остави емоцийте назад. Просто това е автомобил от друга планета, а щом тази Б6 ти се е струвала комфортна, значи ще се родиш в Ес-ка. Пробвай няколко, с различни мотори и след като имаш база за сравнение, купи най-читавото.
За документите ще ти пиша, когато кажеш, че ще идваш насам.
П.с.
Надявам се, без да се обиждаш разбира се, че не си продал нивите на баба си или дядо си и с тях пари да купуваш w221. Дано имаш сериозен бизнес.
#24
Публикувано 23 януари 2017 - 21:08
споделям личен опит и ремаркирам вонко. благодаря на съдбата, че ми стовари италианска, газирана кола, в живота! за радост това беше първата до която се докоснах. карах я активно 8 години всеки ден и това ме научи на много неща в първите години на шофьорския ми стаж, но най-важното е, ако ще трябва да си взема италианка, или бензин/газ, по-добре да си купя с тези пари доживотна карта за градския транспорт! никога повече! по-добре немски ръждилник, отколкото италиански мъртвец! и не приемам доводи, че не са ми се давали пари за качествена уредба или съм ходил при гаражни газаджии, което за мен не важи! ако газта и метанът са манна небесна щяха да ги слагат още в щутгарт, а не в милано и анкона от ловато и ланди ренцо! виждал съм през 2011г смяна на маслен филтър произведен през 2001г и издялани дървени ками на мястото на клапанчетата за топло/студено към купето при една 202 на приятел. виждал съм на мойта италианска кочина как вместо тампон за гърнето, струващ 12лв е "монтирана" свинска опашка и заваряна ос на задна дясна главина... и да, щях да пропусна- колата замина за скрап без нито една шупличка под боята. та моят скромен опит ме е научил, че, ако ще е кола- ще е мерцедес, ако ще е мерцедес- ще е дизел, ако ще дизелов мерцедес ще е от германия! кола се купува с пари, а "пари" за всеки е различна сума.
ЦецоКолев, един познат, който живее от 10 години в милано веднъж ми каза "-ако ти кажа колко струват хубавите коли в града ни, ще идеш в балкан стар и ще им се оплачеш :)"
#25
Публикувано 23 януари 2017 - 21:21
ето това би било моя избор ако търсех кола в подобен бюджет: http://www.mobile.bg/11476864909903261
Тук пък вече отиваш в друга вселена от ес класата Аз лично бих могъл да подържам ес класа ако много ми е мерак, но за това не си и мечтая даже.
#26
Публикувано 23 януари 2017 - 22:44
предполагам знаеш но поршетата се чупят далеч по малко от мерцедеси и бмв-та и са все още еталон за качествен автомобил...
#27
Публикувано 23 януари 2017 - 22:57
предполагам знаеш но поршетата се чупят далеч по малко от мерцедеси и бмв-та и са все още еталон за качествен автомобил...
Не съм го чувал това, а и не бих разчитал на това. Аз като си купувам кола трябва да сметна какво може да й се счупи и дали мога да си го покрия без да се налага да се гърча финансово.
А на някаква панамера видях, че скоростната кутия не се ремонтира и е 20к евро
#28
Публикувано 23 януари 2017 - 23:21
Включвам се отново Благодаря наистина на всички за дейното участие в тази тема/дискусия. Надявам се, че ще бъде полезна за още хора в бъдеще. Не съм казал на всяка цена, че ще счупя 50-60 к с лека ръка и съм го решил на 100 %. Човек може да промени мнението и вижданията с времето. Възможно е да изпадне хубав автомобил и в България. Както споменах искам да ми хареса най-вече на мен
@ЦецоКолев - не, не съм продавал никакви ниви и имоти И нямам сериозен бизнес, доста далеч съм всъщност от частната инициатива
@Azazel - не съм в тийн годините много отдавна и не целя да впечатлявам някакви лигли със сигурност За да гледам S500 предполага доста по-улегнало мислене RS-4 просто ми харесва визуално и като идея. Далеч съм от батки и лелки и т.н. ) Карам си съвсем нормално и спокойно. "Селщината" ми се проявява с някоя рок песен, която се чува на свалени прозорци по-силничко
@ kdl - гледах CLS350 , но ще погледна и CL само Харесва ми стила ти Спокойно, бавно и забавно Определено ценя чувството ти за хумор и добрите съвети. Ще се опитам да ги взема предвид при избора
#29
Публикувано 24 януари 2017 - 00:20
Aх тиии... Бойко метна властта, дойде и летеца и вече се купуват S-класи
В кръга на шегата, тук душмани няма (до колкото ми е известно)
Другото готино е, че винаги коментарите завиват на немски с/у италиански.
Аз изкарах известно време около Щутгарт и с ръка на сърцето, немска кола да не виждам. Щом има хора, които ги харесват, няма да се плашим за пазара втора ръка.
Италиански има страшни кошове, но затова се търси кола в заводски вид, около Милано/Генуа/Падуа... т.е. Северна Италия.
Белгийската ми машинка е супер, но след 10г. непрекъснато обслужване в дилъра... нямам право да се оплача
А какви хубави Бентли-та, CL-и и Поршета има на пазара... въпреки че Панамерата не ми харесва визуално. Порше да е, трябва да е двуврато, ако ще и Кайман/Бокстер
#30
Публикувано 24 януари 2017 - 08:48
Аз съм виждал немски ЦЛС на реални километри 200к км по история в Балкан Стар който имаше за 4 бона ремонт на скоростите, рециклирано турбо и 2 сменени въздушни възглавници. Това, защото явно немците си подържат колите. И сега тъкмо е оправен и се чака ръждата да се появи...
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни