Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Тема за избор на кола(искам да си купя ....., какво мислите за тази)


  • Please log in to reply
499 мнения по тази тема

#376 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 28 юли 2017 - 12:04

И мен описанието на колата малко ме шокира (особено това за родения през 1948 г собственик), но като цяло изглежда свежа.

 

Относно SBC модулът, какво имате предвид под това, че се рестартара/нулира и след това се молиш? Има ли възможност спирачките да откажат докато съм в движение?

 

vmvelev - ще пиша на лично, за да се разберем.

 

Благодаря!

 

На модула му е заложен интервал, при този интервал светва лампа и влизаш в сервиз където се подменя на определен период от време за да караш спокойно. До тук добре, но този интервал може просто да се нулира и да продължиш да си караш и тогава идва проблема. Цялата спирачна система е се управлява от електроника а налягането се създава от електрическа помпа която може да дефектира след като само е нулиран интервала и в даден момент може да се озовеш с червено съобщение на таблото и достатъчно налягане в резерв че да направиш 1-2 спирания и от там на репатрак до сервиза.


  • 0


#377 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 28 юли 2017 - 14:49

Някой от тук знае ли как точно се проверяват оставащите натискания на SBC-то ??


Значи Стар Диагнозата има тестване на така наречения акумулатор за налягане . Практически диагнозата го кара изпусне налягането и да го създаде на ново и според това определя живота на резервоара . Другото нещо което е изважда данни кога е разхерметизирана системата така се разбира кога е демонтиран и е подменян и дали въобще е подменян . Другото което е ,ако е правен байпас отчита грешка в CAN - комуникация на купето ( но не е задължително да е само от нея може да си има и друг проблем ,ако въобще има )и го отчита това нещо защото е разкачен модула от индикиране в комби инструмента .
  • 0

#378 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 28 юли 2017 - 16:35

Значи Стар Диагнозата има тестване на така наречения акумулатор за налягане . Практически диагнозата го кара изпусне налягането и да го създаде на ново и според това определя живота на резервоара . Другото нещо което е изважда данни кога е разхерметизирана системата така се разбира кога е демонтиран и е подменян и дали въобще е подменян . Другото което е ,ако е правен байпас отчита грешка в CAN - комуникация на купето ( но не е задължително да е само от нея може да си има и друг проблем ,ако въобще има )и го отчита това нещо защото е разкачен модула от индикиране в комби инструмента .

 И освен всичко, което си описал 90 процента съм сигурен, че през СТАР могат да се видят броя оставащи натискания. Но това което си описал е добре да се направи, защото натисканията могат да се манипулират.


  • 0

#379 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Публикувано 28 юли 2017 - 16:38

 И освен всичко, което си описал 90 процента съм сигурен, че през СТАР могат да се видят броя оставащи натискания. Но това което си описал е добре да се направи, защото натисканията могат да се манипулират.

Някой от тук знае ли как точно се проверяват оставащите натискания на SBC-то ??

Имам едно упътване за reset на SBC. Там има и как да видиш оставащите.

 

...


Този пост е редактиран от vmvelev: 28 юли 2017 - 16:38

  • 0

#380 d3x73r

d3x73r

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Ruse

Публикувано 29 юли 2017 - 09:58

Здравейте,

Можете ли да дадете нямакакво мнение за този автомобил http://www.mobile.bg/11495554706179096. Ще ми бъде първа кола от марката МБ и не знам какво да гледам.


  • 0

#381 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 891 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 29 юли 2017 - 11:06

Здравейте,
Можете ли да дадете нямакакво мнение за този автомобил http://www.mobile.bg/11495554706179096. Ще ми бъде първа кола от марката МБ и не знам какво да гледам.

Приличен, с много малко екстри!
Не бих разчитал на реалните километри, минимум 300-450 хил по вероятно


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
  • 0

#382 d3x73r

d3x73r

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Ruse

Публикувано 29 юли 2017 - 11:23

А какви екстри са достатъчно?


  • 0

#383 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 29 юли 2017 - 11:52

За всеки различно. Някои искат въздушно окачване, други шибедах, трети обдухване, някой иска да има всичко.

 

За мен лично единствената екстра която ми липсва в сегашния автомобил е подгрева за зимата. 


  • 0

#384 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 03 август 2017 - 13:51

Не съжалявай за подгрева, изобщо не ме впечатлява, усеща се твърде слабо и след време, а ми смазва акумулатора, защото работя на 3-4км разстояние от нас, на Ауди-то ми беше една идея по-силно, но пак е смях. Имаме едни служебни Сааб-би на летището с които зимата мерим спирачния път на полосата там подгрева кърти - силно и на момента. Може би е защото седалките не са изцяло кожа (така наречените полукожени), а може и просто подгрева да е по-добър.

Екстрата която ми липсва на мен е шибидах или панорамен покрив. 


Този пост е редактиран от Bokouser: 03 август 2017 - 13:53

  • 0

#385 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 03 август 2017 - 15:43

вероятно не ти работи както трябва подгрева. често срещан проблем е и хората си мислят че така работи нормално, но - не. нормално е да загрява мигновено и то загрява осезаемо.


  • 1

#386 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 03 август 2017 - 15:46

Еми де да знам, и на двете седалки е еднакво, и на мерцедеса на мой приятел е същото, и на аудито ми беше така. То ще е голяма случайност ако всички изброени са нефелни.


  • 0

#387 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 03 август 2017 - 17:18

При мен на втори Бенц подгревът също е слаб. Заработва след като си стоплил кожата с тялото си.

Истината е в печката, но е още един източник на главоболия. Или да се спести цялостния кожен салон. На платнен салон и през зимата, и лятото съм нямал проблем, но визията е ужасна.

 

Иначе по темата - за мен критичните екстри са: автомат и парктроник. Желани: панорамен покрив, ксенон, печка, падаща задна седалка.

А като знам, че на новите Тойоти дръжката над вратата с кукичка за закачане на яке я пишат в оборудването.......разглезили сме се колеги. :)


  • 0

#388 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 03 август 2017 - 19:25

Моя подгрев бързо включва и се усеща, жената е особено доволна, но липсата на обдухване лятото е мъка с тая кожа. Това за мен е голяма необходимост особено с кожен салон. Подгрева лошото му е, че е лесно чуплив, особено на задника. Няколко пъти да се изтръскаш по-грубо на седалката и заминава реотанчето. А ремонта е тегъв. Това и за новите модели важи.
  • 0

#389 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 16 август 2017 - 22:10

Искам мнение за е61 или А6 4Ф авант, бензинови мотори, четири или шест цилиндъра, по възможност четири(за един приятел който кара културно не като мен :D )

 

Убедих го да вземе бензин, защото кара по 5-7к километра на година, а той се беше засилил към дизелите...

 

1) Коя от двете коли ще има по-изгодна подръжка при аналогични мотори, четири или шест цилиндрови бензини?

2) Аудито в този вариант с каква кутия е(демек мултитрошляк ли е)?

3) Оферта ли е да се взема ауди преди фейслифта?

4) По-добре ли е ако е ауди да е с куатро(нали на предно бяха с мултитроник или се бъркам)

5) Аудито с повече носачи ли е?

6) Как е въпроса с въздушното окачване при двете? Е61 май винаги беше на въздух отзаде...

 

Видях, че избора от баварци в мобилете е по-голям.

 

Поздрави


Този пост е редактиран от vonko1988: 16 август 2017 - 22:11

  • 0

#390 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 891 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 17 август 2017 - 07:54

Имал съм е60 от ново, 6 цил м54. Около 150 хил мотора започна да гори масло. Продадох я на 270хил. След гаранцията ме съсипа, все нещо се чупеше и беше скъпо , 3 рейки, окачване с аморт, бубини , диса, дебитомер.....
отделно електрониката е леко бъгава. Но сравнено с 211 за дълъг път е по-добра


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg

Този пост е редактиран от Krasi.Martinov: 17 август 2017 - 07:54

  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни