Огледай хубаво волана понеже точно този модел много бързо се изтърква и вероятно е боядисван ако не друго ще отбиеш от цената, шофьорската седалка освен петното май е претапицирана. ON бутона на навигацията е изтъркан и е боядисан черно, не пише ON, огледай какво още са боядисвали и мазали, при някои детайли виждам лека разлика в цвета, погледни ги хубаво на слънце както и луфтове (според мен от дясно е удряна и има луфт и под двата фара), освен команда е леко постна тази кола, няма парктроник и подгрев, ксенон, стелките са сбирщайн, бутона за прибиране на огледалата не би следвало да е с тази картинка. Провери дали всичко работи, джойстика често се чупи виж дали работи освен като врътка и като джойстик.
П.П. от 220 цди в тези години има с нормален катализатор не ДПФ, ако все пак е с ДПФ може да не са върнати там километрите, това може да се види с диагностика.
Здравей, Благодаря за изчерпателния коментар, наистина това са неща които не бях забелязал, а в интерес на истината мн. ме притесниха, особено луфта на фаровете! То не че другите "омазани" неща не са проблем, все пак това говори за сериозна амортизация на автомобила.
Вече се замислям дали има смисъл да правя оглед и да карам колата на диагностика.... бях се уговорил със Ивайджет за тази събота, но вече не съм на сигурен дали има смисъл. Освен твоите коментари и тези на колегата също са притеснителни... нетипични неща за такъв автомобил...