Има два изхода и на пръв поглед изглежда двуканален, но за да си сигурен измери съпротивлението между двата изхода, при изключен модул разбира се. Ако има "късо" между тях, модула е едноканален.
Дневни светлини
Започната от Borovkata, 12 дек 2016 - 23:11:50
127 мнения по тази тема
#16
Публикувано 29 януари 2017 - 17:33
#17
Публикувано 29 януари 2017 - 18:11
ОК благодаря за обясненията и съдействието колега ! Дано да сме били полезни и за другите !
#18
Публикувано 29 януари 2017 - 18:16
Моля, Успех!
#19
Публикувано 29 януари 2017 - 19:48
А при това положение само вътрешната секция на дългите светлини ти светят, защото при мен на дълги освен вътрешните фарове (с халогенните крушки) и секцията с ксенон преминава на дълги с помощта на електромагнитен плъзгач - така наречения биксенон.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#20
Публикувано 29 януари 2017 - 21:01
При решението, което обсъждахме с колегата свети само секцията за дългите. При включване на габарити ръчно или автоматично, DRL-a се изключва и не променя работата на светлините.
#21
Публикувано 29 януари 2017 - 21:25
Предполагам и при теб фаровете са биксенон?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#22
Публикувано 29 януари 2017 - 21:34
Да.
#23
Публикувано 29 януари 2017 - 23:20
В такъв случай твоят вариант е перфектното решение.
На предишната ми кола сам си монтирах SmartDRL, но там беше по-просто. Тук ме притесняваше Сам модула (а те се оказаха два), както и факта, че дългите са и на ксенона и си представях, че и ксенона ще светне на 30%.
Но щом си го направил и аз ще се опитам. Момчето, което ги правеше и продаваше май беше от Благоевград, утре ще го потърся, дано още се занимава с това.
Sent from my iPhone using Tapatalk
На предишната ми кола сам си монтирах SmartDRL, но там беше по-просто. Тук ме притесняваше Сам модула (а те се оказаха два), както и факта, че дългите са и на ксенона и си представях, че и ксенона ще светне на 30%.
Но щом си го направил и аз ще се опитам. Момчето, което ги правеше и продаваше май беше от Благоевград, утре ще го потърся, дано още се занимава с това.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#24
Публикувано 30 януари 2017 - 07:18
Момчето от Благоевград вече не се занимава с това за съжаление. Модулчетата му бяха супер! Сега има други алтернативи. Дано да са също толкова надеждни.
#25
Публикувано 30 януари 2017 - 07:59
Това е добър въпрос - при подаване + на дългата светлина дали ще се задейства желюзата на ксенона понеже е би ксенон и има мост от дългата светлина вътре в фара??? Да не повредим системата ?
Този пост е редактиран от n_niki: 30 януари 2017 - 08:01
#26
Публикувано 30 януари 2017 - 16:53
С момчето от Благоевград (SmartDRL) няма свързване, явно наистина вече не е в бизнеса. Току що говорих с пловдивската фирма, която произвежда CarDRL и PROLight и техническия консултант ми обясни, че при мен няма начин да сработи нормално някой от техните модули без промяна на инсталацията вътре във фара, защото електромагнитния плъзгач щял да се движи постоянно незнам колко пъти в секунда и да изгори. Едиствената алтернатива ако не искам да променям инсталацията във фара е лед ленти.
#27
Публикувано 30 януари 2017 - 18:18
Явно няма да го бъде с би ксенона, единственото което се сещам е да се откачи кабела вътре в фара от дългите към клапата на ксенона и да загубим би ксенон функцията - тогава ще стане!
#28
Публикувано 30 януари 2017 - 20:28
С момчето от Благоевград (SmartDRL) няма свързване, явно наистина вече не е в бизнеса. Току що говорих с пловдивската фирма, която произвежда CarDRL и PROLight и техническия консултант ми обясни, че при мен няма начин да сработи нормално някой от техните модули без промяна на инсталацията вътре във фара, защото електромагнитния плъзгач щял да се движи постоянно незнам колко пъти в секунда и да изгори. Едиствената алтернатива ако не искам да променям инсталацията във фара е лед ленти.
Трябваше да кажеш,че си с биксенон.Няма как да стане работата на дългите,заради проблема с плъзгача.Понеже всички мой познати и приятели са с такива DRL модули,имаше точно същия проблем с едно ауди А4 с биксенон.Първоначално колата беше с обикновенни фарове и проблеми с модула на дълги нямаше.После момчето реши да слага ксенонови фарове и след монтажа им лупата сменяше дълги-къси с 200.Решението беше просто да вържем модула на халогените на малко повече проценти(40%).Сега светят те и проблеми няма никакви.На повечето нови коли дневните светлини са в халогените или точно до тях.
Този пост е редактиран от DEOdriver: 30 януари 2017 - 20:29
#29
Публикувано 30 януари 2017 - 20:34
Колеги, притесненията са ви неоснователни. Соленоида (l1), който управлява заслона на ксенона се управлява отделно от дългата крушка (e1).
Прикачени файлове
#30
Публикувано 30 януари 2017 - 22:32
ОК не твърдя че съм компетентен - разгледах схемата и бегло се ориентирах без да задълбочавам - според теб колега nvg дългата светлина не е вързана към бубината на клапата в ксенона ? Като се замисля когато извадя куплунга на крушката той се включва директно към крушката така че може и наистина да е така- трябва да се пробва!
Според схемата на която гледаш, масата в инсталацията на фара обща ли е или се подава поотделно на секциите защото габарита и дълга се захранват с двоини куплунзи?
Според схемата на която гледаш, масата в инсталацията на фара обща ли е или се подава поотделно на секциите защото габарита и дълга се захранват с двоини куплунзи?
Този пост е редактиран от n_niki: 31 януари 2017 - 07:49
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни