Има два изхода и на пръв поглед изглежда двуканален, но за да си сигурен измери съпротивлението между двата изхода, при изключен модул разбира се. Ако има "късо" между тях, модула е едноканален.
Дневни светлини
Started by Borovkata, 12 Dec 2016 - 23:11:50
127 replies to this topic
#16
Posted 29 January 2017 - 17:33
#17
Posted 29 January 2017 - 18:11
ОК благодаря за обясненията и съдействието колега ! Дано да сме били полезни и за другите !
#18
Posted 29 January 2017 - 18:16
Моля, Успех!
#19
Posted 29 January 2017 - 19:48
А при това положение само вътрешната секция на дългите светлини ти светят, защото при мен на дълги освен вътрешните фарове (с халогенните крушки) и секцията с ксенон преминава на дълги с помощта на електромагнитен плъзгач - така наречения биксенон.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#20
Posted 29 January 2017 - 21:01
При решението, което обсъждахме с колегата свети само секцията за дългите. При включване на габарити ръчно или автоматично, DRL-a се изключва и не променя работата на светлините.
#21
Posted 29 January 2017 - 21:25
Предполагам и при теб фаровете са биксенон?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#22
Posted 29 January 2017 - 21:34
Да.
#23
Posted 29 January 2017 - 23:20
В такъв случай твоят вариант е перфектното решение.
На предишната ми кола сам си монтирах SmartDRL, но там беше по-просто. Тук ме притесняваше Сам модула (а те се оказаха два), както и факта, че дългите са и на ксенона и си представях, че и ксенона ще светне на 30%.
Но щом си го направил и аз ще се опитам. Момчето, което ги правеше и продаваше май беше от Благоевград, утре ще го потърся, дано още се занимава с това.
Sent from my iPhone using Tapatalk
На предишната ми кола сам си монтирах SmartDRL, но там беше по-просто. Тук ме притесняваше Сам модула (а те се оказаха два), както и факта, че дългите са и на ксенона и си представях, че и ксенона ще светне на 30%.
Но щом си го направил и аз ще се опитам. Момчето, което ги правеше и продаваше май беше от Благоевград, утре ще го потърся, дано още се занимава с това.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#24
Posted 30 January 2017 - 07:18
Момчето от Благоевград вече не се занимава с това за съжаление. Модулчетата му бяха супер! Сега има други алтернативи. Дано да са също толкова надеждни.
#25
Posted 30 January 2017 - 07:59
Това е добър въпрос - при подаване + на дългата светлина дали ще се задейства желюзата на ксенона понеже е би ксенон и има мост от дългата светлина вътре в фара??? Да не повредим системата ?
Edited by n_niki, 30 January 2017 - 08:01 .
#26
Posted 30 January 2017 - 16:53
С момчето от Благоевград (SmartDRL) няма свързване, явно наистина вече не е в бизнеса. Току що говорих с пловдивската фирма, която произвежда CarDRL и PROLight и техническия консултант ми обясни, че при мен няма начин да сработи нормално някой от техните модули без промяна на инсталацията вътре във фара, защото електромагнитния плъзгач щял да се движи постоянно незнам колко пъти в секунда и да изгори. Едиствената алтернатива ако не искам да променям инсталацията във фара е лед ленти.
#27
Posted 30 January 2017 - 18:18
Явно няма да го бъде с би ксенона, единственото което се сещам е да се откачи кабела вътре в фара от дългите към клапата на ксенона и да загубим би ксенон функцията - тогава ще стане!
#28
Posted 30 January 2017 - 20:28
С момчето от Благоевград (SmartDRL) няма свързване, явно наистина вече не е в бизнеса. Току що говорих с пловдивската фирма, която произвежда CarDRL и PROLight и техническия консултант ми обясни, че при мен няма начин да сработи нормално някой от техните модули без промяна на инсталацията вътре във фара, защото електромагнитния плъзгач щял да се движи постоянно незнам колко пъти в секунда и да изгори. Едиствената алтернатива ако не искам да променям инсталацията във фара е лед ленти.
Трябваше да кажеш,че си с биксенон.Няма как да стане работата на дългите,заради проблема с плъзгача.Понеже всички мой познати и приятели са с такива DRL модули,имаше точно същия проблем с едно ауди А4 с биксенон.Първоначално колата беше с обикновенни фарове и проблеми с модула на дълги нямаше.После момчето реши да слага ксенонови фарове и след монтажа им лупата сменяше дълги-къси с 200.Решението беше просто да вържем модула на халогените на малко повече проценти(40%).Сега светят те и проблеми няма никакви.На повечето нови коли дневните светлини са в халогените или точно до тях.
Edited by DEOdriver, 30 January 2017 - 20:29 .
#29
Posted 30 January 2017 - 20:34
Колеги, притесненията са ви неоснователни. Соленоида (l1), който управлява заслона на ксенона се управлява отделно от дългата крушка (e1).
Attached Files
#30
Posted 30 January 2017 - 22:32
ОК не твърдя че съм компетентен - разгледах схемата и бегло се ориентирах без да задълбочавам - според теб колега nvg дългата светлина не е вързана към бубината на клапата в ксенона ? Като се замисля когато извадя куплунга на крушката той се включва директно към крушката така че може и наистина да е така- трябва да се пробва!
Според схемата на която гледаш, масата в инсталацията на фара обща ли е или се подава поотделно на секциите защото габарита и дълга се захранват с двоини куплунзи?
Според схемата на която гледаш, масата в инсталацията на фара обща ли е или се подава поотделно на секциите защото габарита и дълга се захранват с двоини куплунзи?
Edited by n_niki, 31 January 2017 - 07:49 .
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users