Тези минимални разлики според мен не са достатъчен аргумент спрямо в пъти по скъпите му данъци ,граждански ,обслужване и сервизиране.И аз го исках повече но за градско просто не си струва според мен.
Покупка на CLK 3.2 V6Колеги скоро смятам да закупя един такъв звяр и ми е нужна вашата помощ и съвети относно :сервизи за диагностика преди покупка.
Започната от Stoyan.P, 28 окт 2016 - 23:01:06
59 мнения по тази тема
#46
Публикувано 13 януари 2017 - 17:59
#47
Публикувано 13 януари 2017 - 20:10
За градско всичко друго освен vw up, smart, citroen и т.н. е безсмислено. Не знам кое му е по-скъпото на m112, нито разхода му е по-голям, нито обслужването нито нищо. За данъците не знам как се смятат в България, но ако разликата в данъците е проблем за даден човек, то според мен не е за какъвто и да е Мерцедес.
Единственият недостатък на м112 е, че не е м113. Само че цлк 430 са много редки.
Единственият недостатък на м112 е, че не е м113. Само че цлк 430 са много редки.
#48
Публикувано 13 януари 2017 - 20:33
Защо..? Ти помисли Мерцедес за някаква скъпа екзотика ли? Сумати хора си карат мерцедесите и си правят сметка на парите. Същите изречения чета и във форума на Ауди, общо взето всеки си мисли, че марката която кара е върха на сладоледа, ама то няма лошо...... ако разликата в данъците е проблем за даден човек, то според мен не е за какъвто и да е Мерцедес...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Този пост е редактиран от Bokouser: 13 януари 2017 - 20:34
#49
Публикувано 13 януари 2017 - 20:50
Сметка за парите всеки прави, никой не ги копа или бере. Въпросът е, че даден човек, които го събарят данъците на колата, какво остава тогава за важните неща? Гуми, спирачки, добра подръжка и т.н. Или и там ще търсим най-евтиното и само в краен случей? Всеки има право да е мобилен, но според чергата. И аз мога да взема 212, но това би било надскачане на възможностите ми, защото колата не е само купуването. Искам да е в топ състояние и ако/когато нещо измяука да мога да я оправа без да я гладувам.
Иначе не, не мисля за Мерцедес за някаква екзотика, но са коли над средния клас и си изискват своето.
Иначе не, не мисля за Мерцедес за някаква екзотика, но са коли над средния клас и си изискват своето.
#50
Публикувано 14 януари 2017 - 11:14
Въпросът с данъците не е толкова до това, че ще платиш 50-100 лева повече за година - а да има реална причина, поради която да ги платиш. Там проблемът е кардинален. Цялата система е сбъркана. В България цялата пътна мрежа е около 40 хил. км - 20 хил републиканска и 20 хиляди общинска пътна мрежа. Аз съм от малка община (Исперих) и какво се случва. Дори и да разделим по-равно общата дължина на общинската пътна мрежа на бр. на общините (20 000 / 265 ) - аз плащам 240 лв (т.е. трябва да плащам, защото няколко години НЕ ГО ПРАВЯ) данък за 75,47 km (при положение, че автомобила дори и не се кара там) и 100 лв. винетка за останалите близо 40 хил. км. Къде е логиката??? При положение, че разликата между 200 компресор и 320 не е толкова голяма защо да се плащат + 50 лв отгоре за да може някой кмет да взима още над заплатата си и да има още един заместник.
А най-болно ми е как някакви стари дизели дето бълват ебати емисиите плащат по 20лв на година, а бензиновите автомобили, с монтирани газови уредби, които на практика не почти не замърсяват околната среда - десетократно.
Май малко се отклоних от темата, ама ще ме прощавате
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#51
Публикувано 14 януари 2017 - 12:01
А най-болно ми е как някакви стари дизели дето бълват ебати емисиите плащат по 20лв на година, а бензиновите автомобили, с монтирани газови уредби, които на практика не почти не замърсяват околната среда - десетократно.
Ами сигурно и собствениците на старите дизели си имат някаква своя логика (както твоята да не си плащаш данъците), за да карат коли, които не изпълняват пукната техническа и екологична норма.
Т,е, те те тровят, ти не плащаш да поддръжка на инфраструктурата и всичките взаимно се трепем.
Важното е че всеки за себе си е прав, а другите са виновни.
#52
Публикувано 14 януари 2017 - 12:27
Това е наистина абсолютна простотия от властимащите. Тук се плаща данък на всеки 100кб.см. работен обем. Само че бензиновите плащат 7.5 евро на 100 кубика, а дизелът (с изключение на най-новите евро 6) двойно повече - 15 евро. Така излиза, че да караш 2 литра дизел е толкова скъпо колкото 4 литров v8 например. Отделно дизелите трябва да имат работещ филтър за твърди частици, ако е стар дизел (преди евро 4) този филтър струва 800-1000 евро за монтаж. В малките градове е малко по-различно.
Просто спорът тръгна от там че 230К било същото като 320 v6, което просто не е така. Разликата не е малка.
Просто спорът тръгна от там че 230К било същото като 320 v6, което просто не е така. Разликата не е малка.
#53
Публикувано 16 януари 2017 - 09:05
Ами сигурно и собствениците на старите дизели си имат някаква своя логика (както твоята да не си плащаш данъците), за да карат коли, които не изпълняват пукната техническа и екологична норма.
Т,е, те те тровят, ти не плащаш да поддръжка на инфраструктурата и всичките взаимно се трепем.
Важното е че всеки за себе си е прав, а другите са виновни.
Аз не съм казал, че са виновни шофьорите на дизели. Виновни сме всички ние, че търпим някакви набързо скалъпени закони. А за данъците за няколкото пропуснати години сега ги плащам + законната лихва
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#54
Публикувано 30 януари 2017 - 19:44
Здравейте на всички,
и аз като колегата, който е започнал темата съм се насочил към цлк (3,2, 2,3к или 2к все става). Да не създавам нова тема та пиша тук да ви питам за 2-3 които ми хванаха окото по сайтовете.
http://www.mobile.bg/11477636949156591
http://www.mobile.bg/11433315489776412
http://www.mobile.bg/11477811350949286
#55
Публикувано 30 януари 2017 - 20:14
На мен най-много ми харесва първата. Дори и да смяташ да я караш на газ, по-добре да вземеш кола без газ. На този автомобил сигурно ще струва 1200лв газовата с монтажа.
Освен това clk-ръчка, come one...
#56
Публикувано 30 януари 2017 - 22:00
CLK ръчка не е страшно, но да е 6 скоростния компресор, 5ск. не ме кефеше.
И за мен е първата! Доста натоварена е с екстри: няма ксенон, люк и ел.седалки, но за сметка на това има хубава стойка и изглежда доста гледана.
Вероятно това са й истинските километри също така, абе... прилича на истинска кола.
Ауспухът ми седи малко усукан, като я гледаш провери дали е от снимката, или има някаква драма, но това са бели кахъри.
И за мен е първата! Доста натоварена е с екстри: няма ксенон, люк и ел.седалки, но за сметка на това има хубава стойка и изглежда доста гледана.
Вероятно това са й истинските километри също така, абе... прилича на истинска кола.
Ауспухът ми седи малко усукан, като я гледаш провери дали е от снимката, или има някаква драма, но това са бели кахъри.
#57
Публикувано 30 януари 2017 - 23:32
Определено първата, другите изглеждат като дроб. И мАтора е много добър.
#58
Публикувано 30 януари 2017 - 23:38
И аз съм за първата.Изтървали са една нула от пробега,но не е фатално.
#59
Публикувано 31 януари 2017 - 12:04
Тая първата изглежда супер. Чак ме е яд, че в началото като си търсех кола с по-нисък бюджет не си взех някое CLK. Тези старите Мерцедеси ме кефят много.
#60
Публикувано 03 февруари 2017 - 22:14
От тези и аз съм за първата
Третата е на човек от форума явно... съдя по последната снимка на касетофона?!? Не мога да се сетя за конкретната бройка, но ако човека чете - да си каже
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни