Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Покупка на CLK 3.2 V6Колеги скоро смятам да закупя един такъв звяр и ми е нужна вашата помощ и съвети относно :сервизи за диагностика преди покупка.


  • Please log in to reply
59 мнения по тази тема

#31 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 декември 2016 - 02:28

Оригинална е, но счупена. :)


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#32 Stoyan.P

Stoyan.P

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Audi Coupe 1990

Публикувано 31 декември 2016 - 09:36

Искам да го видя с някой ,който разбира. Аз съм рибка още.. Някой ходи ли му се до видин с мен :Д
  • 0

#33 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 891 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 01 януари 2017 - 10:13

Според мен е доста уморена, но след тест реглаж ако не е крива бих я взел заради екстрите. С едно каско и 2000лв за една година ще я изпънеш много


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
  • 0

#34 Stoyan.P

Stoyan.P

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Audi Coupe 1990

Публикувано 05 януари 2017 - 09:05

Колеги, тъй като в момента имам много ангажименти в София и не мога да отида до видин ,загледах и едно 2.3 kompressorche ot sofia.http://m.cars.bg/c1848497
До сега не исках компресор но се чудя за всекидневна градска кола дали по-малките разходи по обслужване,гориво и поддръжка ще си струват спрямо по малкия вървеж от 3.2 ката
  • 0

#35 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 05 януари 2017 - 10:10

2.3 kompressor нито ще върви по-малко от 3.2, нито пък ще ти е по-евтин за поддръжка.

Компресорът ще ти харчи 15-16 градско, а атмосферката 17-18. Това са данни за автомат и софийско градско.

 

При над 10 годишни автомобили основното перо на разходите са ремонтите. Консумативите и горивата не трябва да ти влияят толкова на решението. Т.е. търси гледан автомобил, ако ще и V8 да е :)

 

Аз лично бих избрал компресора, ако имам два равностойни автомобила пред себе си.


  • 0

#36 Stoyan.P

Stoyan.P

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Audi Coupe 1990

Публикувано 11 януари 2017 - 23:08

Колеги ако на някой му се занимава и има свободно време ще съм му много благодарен ако ме придружи на оглед в София.Става въпрос за две цлката 2.3 компресор автомат.:) Ще почерпя хахаха


  • 0

#37 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 324 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 12 януари 2017 - 12:47

Отвън изглежда добре - но защо няма снимки на интериора?

ПП: мога да ти помогна да я прочетем със Star, но трябва да я докараш някъде в южна София.


  • 0

#38 Stoyan.P

Stoyan.P

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Audi Coupe 1990

Публикувано 12 януари 2017 - 15:46

http://www.mobile.bg...87&slink=16xh9l

http://www.mobile.bg...03&slink=16ys2e

Тези гледам последно


Този пост е редактиран от Stoyan.P: 12 януари 2017 - 16:49

  • 0

#39 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 12 януари 2017 - 15:47

2.3 kompressor нито ще върви по-малко от 3.2, нито пък ще ти е по-евтин за поддръжка.
Компресорът ще ти харчи 15-16 градско, а атмосферката 17-18. Това са данни за автомат и софийско градско.
 
При над 10 годишни автомобили основното перо на разходите са ремонтите. Консумативите и горивата не трябва да ти влияят толкова на решението. Т.е. търси гледан автомобил, ако ще и V8 да е :)
 
Аз лично бих избрал компресора, ако имам два равностойни автомобила пред себе си.


Какво? 4 цилиндрова духалка пред v6? И щяло да върви еднакво, моля Ви хора, по-сериозно. Компресорът е хубаво нещо, по-хубаво според мен от турбото, но "There is no replacement for displacement".
  • 0

#40 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 януари 2017 - 18:15

Сивата с многото копчета и Команд-а е прекалено ниска отзад. Не е нормално.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#41 Stoyan.P

Stoyan.P

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Audi Coupe 1990

Публикувано 12 януари 2017 - 18:53

Това какво може да значи


  • 0

#42 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 12 януари 2017 - 21:58

Значи тампони на задният мост, амортисьори, пружини или всичко заедно. Не е фрапантно, но за тази цена трябва да е топ. Ако свали една хилядарка е добре.
  • 0

#43 alians

alians

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 59 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C 200, 1996 (продаден)
    CLK 230 Kompressor 2000 W208
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 януари 2017 - 01:32

Може да си е играл с окачването, при преглед ще си покаже. :)


  • 0

#44 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 13 януари 2017 - 12:55

Какво? 4 цилиндрова духалка пред v6? И щяло да върви еднакво, моля Ви хора, по-сериозно. Компресорът е хубаво нещо, по-хубаво според мен от турбото, но "There is no replacement for displacement".

 

Такова. Виж прикачения файл.

 

За евридейка, няма да се усети липсата на 35 NM, 0,7 секунди по-слабо ускорение до 100 км/ч и 5 км/ч по-ниска върхова скорост от 4 цилиндровия двигател с "духалка".

 

Със сигурност обаче ще липсва моменталното развъртане на компресора от никакви обороти в градско шофиране.

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  Capture.JPG   26,18K   12 Брой сваляния

  • 1

#45 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 13 януари 2017 - 17:34

Първо, 35нм не са малко, не го пренебрегвай, ускорението до 100 е безмислено, така е. Развъртането на v6 е друго, баланса, спокойната работа и усещането на самият двигател е съвсем друг от която и да е напъната 4 цилиндрова моторетка. И тези разлики плюс ресурса на v6 тотално обезсмисля това 230К.
  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни