Оригинална е, но счупена.
Покупка на CLK 3.2 V6Колеги скоро смятам да закупя един такъв звяр и ми е нужна вашата помощ и съвети относно :сервизи за диагностика преди покупка.
Започната от Stoyan.P, 28 окт 2016 - 23:01:06
59 мнения по тази тема
#31
Публикувано 31 декември 2016 - 02:28
#32
Публикувано 31 декември 2016 - 09:36
Искам да го видя с някой ,който разбира. Аз съм рибка още.. Някой ходи ли му се до видин с мен :Д
#33
Публикувано 01 януари 2017 - 10:13
Според мен е доста уморена, но след тест реглаж ако не е крива бих я взел заради екстрите. С едно каско и 2000лв за една година ще я изпънеш много
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
#34
Публикувано 05 януари 2017 - 09:05
Колеги, тъй като в момента имам много ангажименти в София и не мога да отида до видин ,загледах и едно 2.3 kompressorche ot sofia.http://m.cars.bg/c1848497
До сега не исках компресор но се чудя за всекидневна градска кола дали по-малките разходи по обслужване,гориво и поддръжка ще си струват спрямо по малкия вървеж от 3.2 ката
До сега не исках компресор но се чудя за всекидневна градска кола дали по-малките разходи по обслужване,гориво и поддръжка ще си струват спрямо по малкия вървеж от 3.2 ката
#35
Публикувано 05 януари 2017 - 10:10
2.3 kompressor нито ще върви по-малко от 3.2, нито пък ще ти е по-евтин за поддръжка.
Компресорът ще ти харчи 15-16 градско, а атмосферката 17-18. Това са данни за автомат и софийско градско.
При над 10 годишни автомобили основното перо на разходите са ремонтите. Консумативите и горивата не трябва да ти влияят толкова на решението. Т.е. търси гледан автомобил, ако ще и V8 да е
Аз лично бих избрал компресора, ако имам два равностойни автомобила пред себе си.
#36
Публикувано 11 януари 2017 - 23:08
Колеги ако на някой му се занимава и има свободно време ще съм му много благодарен ако ме придружи на оглед в София.Става въпрос за две цлката 2.3 компресор автомат. Ще почерпя хахаха
#37
Публикувано 12 януари 2017 - 12:47
Отвън изглежда добре - но защо няма снимки на интериора?
ПП: мога да ти помогна да я прочетем със Star, но трябва да я докараш някъде в южна София.
#38
Публикувано 12 януари 2017 - 15:46
http://www.mobile.bg...87&slink=16xh9l
http://www.mobile.bg...03&slink=16ys2e
Тези гледам последно
Този пост е редактиран от Stoyan.P: 12 януари 2017 - 16:49
#39
Публикувано 12 януари 2017 - 15:47
2.3 kompressor нито ще върви по-малко от 3.2, нито пък ще ти е по-евтин за поддръжка.
Компресорът ще ти харчи 15-16 градско, а атмосферката 17-18. Това са данни за автомат и софийско градско.
При над 10 годишни автомобили основното перо на разходите са ремонтите. Консумативите и горивата не трябва да ти влияят толкова на решението. Т.е. търси гледан автомобил, ако ще и V8 да е
Аз лично бих избрал компресора, ако имам два равностойни автомобила пред себе си.
Какво? 4 цилиндрова духалка пред v6? И щяло да върви еднакво, моля Ви хора, по-сериозно. Компресорът е хубаво нещо, по-хубаво според мен от турбото, но "There is no replacement for displacement".
#40
Публикувано 12 януари 2017 - 18:15
Сивата с многото копчета и Команд-а е прекалено ниска отзад. Не е нормално.
#41
Публикувано 12 януари 2017 - 18:53
Това какво може да значи
#42
Публикувано 12 януари 2017 - 21:58
Значи тампони на задният мост, амортисьори, пружини или всичко заедно. Не е фрапантно, но за тази цена трябва да е топ. Ако свали една хилядарка е добре.
#43
Публикувано 13 януари 2017 - 01:32
Може да си е играл с окачването, при преглед ще си покаже.
#44
Публикувано 13 януари 2017 - 12:55
Какво? 4 цилиндрова духалка пред v6? И щяло да върви еднакво, моля Ви хора, по-сериозно. Компресорът е хубаво нещо, по-хубаво според мен от турбото, но "There is no replacement for displacement".
Такова. Виж прикачения файл.
За евридейка, няма да се усети липсата на 35 NM, 0,7 секунди по-слабо ускорение до 100 км/ч и 5 км/ч по-ниска върхова скорост от 4 цилиндровия двигател с "духалка".
Със сигурност обаче ще липсва моменталното развъртане на компресора от никакви обороти в градско шофиране.
Прикачени файлове
#45
Публикувано 13 януари 2017 - 17:34
Първо, 35нм не са малко, не го пренебрегвай, ускорението до 100 е безмислено, така е. Развъртането на v6 е друго, баланса, спокойната работа и усещането на самият двигател е съвсем друг от която и да е напъната 4 цилиндрова моторетка. И тези разлики плюс ресурса на v6 тотално обезсмисля това 230К.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни