само да не забравя/ 249 евро ми струваше *удоволствието*
Затруднено запалване
Започната от bronc, 17 окт 2016 - 09:54:56
77 мнения по тази тема
#46
Публикувано 02 февруари 2017 - 15:13
#47
Публикувано 23 юни 2017 - 10:51
Преди време ходих до Елбатрон за профилактика на климатика и се заговорихме с момчето там. Спомена ми, че на някакъв негов приятел с V8 дизел W211 при премахването на ДПФте нещо са му омазали софтуера и директно са спрели подгревните свещи и колата не можела да пали зимата. Замислих се, че като купувах колата собственикът ми спомена, че след като е махнал ДПФ, е започнала да пали малко по-трудно. Възможно ли е да са бутали нещо и да са променили времето, което работят свещите?
Този пост е редактиран от bronc: 23 юни 2017 - 10:54
#48
Публикувано 16 октомври 2017 - 12:09
Здравейте, някой имал ли е проблеми с горвната помпа и горивният филтър на Е240 бензин? Смених помпата, защото беше изгоряла, но колата все още не иска да запали. Не прехварля гориво от филтъра към помпата. Смених всички маркучи и пак не работи.
#49
Публикувано 16 октомври 2017 - 13:37
Здравейте, някой имал ли е проблеми с горвната помпа и горивният филтър на Е240 бензин? Смених помпата, защото беше изгоряла, но колата все още не иска да запали. Не прехварля гориво от филтъра към помпата. Смених всички маркучи и пак не работи.
Гледа ли релето към помпата?
На 203ката е на САМ-модула в багажника и често дава фира, като запича и работи от време на време. Ново струва към 15 лева.
#50
Публикувано 16 октомври 2017 - 13:49
Здравей, не знаех, че това може да е проблем. Можеш ли да обясниш каде точно се намира това реле в багажника?
#51
Публикувано 16 октомври 2017 - 17:02
Колега, знам къде е на 203ка. В задния SAM модул - беше в една от страните на багажника. Ако не греша - шофьорската. Моят майстор ми обяснява в веднъж посред нощ по телефона къде да го търся, какво представлява и как да го отворя. Та накрая се обадих на пътна помощ
Представлява едно черно кубче със страна около 2,5 см. Има такива 3-4 по SAM модула. Би трябвало да е идентифицирано на схемата на бушоните. Маха му се капачката и се гледа за нагар по пластинките. Но повече няма да пиша наизуст и по смътен спомен - ако някой от другите колеги се сети в детайли, нека пише тук.
Ето ти снимка https://www.olx.bg/a...bi-ID46CIG.html
#52
Публикувано 16 октомври 2017 - 17:08
Благодаря ти! Намерих го, но не беше от там проблема. Оказа се, че има запушена дюза на самия филтър.
#53
Публикувано 16 октомври 2017 - 21:19
На мен дори нов филтър ми е правил проблем..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#54
Публикувано 16 октомври 2017 - 23:05
Митак, аз пък попаднах на кух филтър.
Т.е в него нямаше нищо. Няма филтриращ елемент.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
#55
Публикувано 17 октомври 2017 - 05:58
А каква марка,сподели да внимаваме
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#56
Публикувано 10 декември 2017 - 22:10
Така.. мина доста време, обаче проблемът при мен остава. Преди седмица смених акумулаторът с нов 95/850 AGM Varta, защото старият имаше една умряла клетка (стартов ток около 600) и бях решил, че това е причината. Вчера нарочно спрях колата на улицата, а не в гаража, за да направя тест. Днес в ранния следобед при външна температура около 0та колата се озори бая да запали. Даже се притесних да не изтощи акумулатора и подгрях два допълнителни пъти, след което вече запали що-годе нормално. Освен това от ауспуха мирише много силно на дизел и излиза много бял дим докато не загрее напълно. Веднъж като загрее няма никакъв проблем. Въпросът е, че Стар не дава никакви грешки - пусках тестът за релето на подгревните свещи при темп на двигателя под 40*C и пак не даде грешка. Проверих и номерът на релето ми - предпоследната версия е (A6429005801), но е от 'новите', които уж не са проблемни. Вече се чудя какво да правя.. възможно ли е да имам изгорели свещи и релето да не ги лови?
Този пост е редактиран от bronc: 10 декември 2017 - 22:13
#57
Публикувано 10 декември 2017 - 22:43
Възможно е, а е и вероятно.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#58
Публикувано 10 декември 2017 - 22:48
Какви са вариантите да разбера дали е от тях? Тестът за съпротивление май е най-лесен, макар и не особено точен.. не обичам да сменям неща наслуки докато намеря кое е предизвиквало проблема.
#59
Публикувано 10 декември 2017 - 23:15
Прав си, първо измери съпротивлението защото е най-лесно. Ако не се сещаш, подсещам те - слагаш мултицета на ниско показание на ОМ, примерно 200.
Държиш едната сонда на маса, а другата на горната част на свеща, измерваш всички свещи и показанията трябва да са между 0,5 и 1,5 ома. Не съм много сигурен в показанията, но знам, че е добре всички свещи да имат близки показания по между си (в рамките на 0.2 - 0.3 ома).
Ако има очевидни несъответствия, ясно - купуваш свещи, ако ти се струва, че са почти добре, пиши тук какво си измерил.
П.С. А като подгряваш преди палене гледал ли си на таблото колко намалява волтажа на акумулатора? Така най-лесно ще се ориентираш дали релето сработва.
Държиш едната сонда на маса, а другата на горната част на свеща, измерваш всички свещи и показанията трябва да са между 0,5 и 1,5 ома. Не съм много сигурен в показанията, но знам, че е добре всички свещи да имат близки показания по между си (в рамките на 0.2 - 0.3 ома).
Ако има очевидни несъответствия, ясно - купуваш свещи, ако ти се струва, че са почти добре, пиши тук какво си измерил.
П.С. А като подгряваш преди палене гледал ли си на таблото колко намалява волтажа на акумулатора? Така най-лесно ще се ориентираш дали релето сработва.
Този пост е редактиран от Bokouser: 10 декември 2017 - 23:18
#60
Публикувано 11 декември 2017 - 09:51
Белият дим е най-точният признак за неизгоряла нафта, респ. незапалил цилиндър.
От тук насетне, причините са две-кофти реле или свещи. ЦДИ-тата не се влияят толкова от една неработеща свещ, повече са в твоя случай според мен.
Първо ги провери с мултицета, както казва колегата, ако това не ти даде насока, сваляш и ги тестваш с акумулатор ( малко е гаменско) ама нагледно ще разбереш какво се случва. Защото има случаи, когато са здрави но не достигат необходимата температура на нагряване.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни