Притеснява ме леко, че може и да е трета причина и тя е да е нещо в софтуера. Предишният собственик беше споменал, че откакто са му махнали ДПФ май е започнала да пали по-трудно, ама тогава беше лято и не обърнах внимание. Бях си говорил и с един майстор нещо и той ми спомена, че на негов познат на V8 дизела като са му махали ДПФ-а софтуерно нещо са прецакали подгрева и нямала запалване. Знам, че свещите се активират при регенерация за повишаване на температурата (някъде из WIS го четох), така че не е напълно невероятно някой нещо да е пр*бал. Също така свещите работят докато двигателя достигне някаква работна температура, т.е. не спират след запалването, а щом има бял дим ми се струва, че при мен може и да не работят. Все пак ще започна от измерване на свещите де..
Затруднено запалване
Започната от bronc, 17 окт 2016 - 09:54:56
77 мнения по тази тема
#61
Публикувано 11 декември 2017 - 10:07
#62
Публикувано 11 декември 2017 - 10:18
Малко е трудно по обяснения,но бели дим обикновенно е признак на наличие на вода в цилиндрите,сиреч нещо като гарнитура на главата.
Мириса на нафта обаче говори за неизгоряла такава.Ако не държиш да си я правиш сам е добре да се довериш на дизел сервиз.
Мириса на нафта обаче говори за неизгоряла такава.Ако не държиш да си я правиш сам е добре да се довериш на дизел сервиз.
#63
Публикувано 11 декември 2017 - 10:23
Доколкото знам има два типа бял дим - от вода/антифриз и от неизгорял дизел+конденз. Нивото на антифриза не ми е мръднало, а и пушекът го има само, когато навън е студено. А и май този от антифриз имал сладникав мирис. Освен това колата пали трудно на студено, което също ме навява на мисълта, че проблемът е по-скоро в подгрева и съответно лошото изгаряне на дизела.
#64
Публикувано 11 декември 2017 - 11:52
И на мен така ми се струва
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#65
Публикувано 20 декември 2017 - 13:57
Малко е трудно по обяснения,но бели дим обикновенно е признак на наличие на вода в цилиндрите,сиреч нещо като гарнитура на главата.
Мириса на нафта обаче говори за неизгоряла такава.Ако не държиш да си я правиш сам е добре да се довериш на дизел сервиз.
Имах същия проблем. Минах през смяна на модул за подгряващите свещи, ремонтни комплекти за дюзите и се оказа маркучът за обратната нафта. Просто, ефтино, но трябва човек да го знае!
#66
Публикувано 20 декември 2017 - 14:09
Може ли да ми дадеш номер на частта или да обясниш къде се намира, за да го погледна. БлагодаряИмах същия проблем. Минах през смяна на модул за подгряващите свещи, ремонтни комплекти за дюзите и се оказа маркучът за обратната нафта. Просто, ефтино, но трябва човек да го знае!
#67
Публикувано 20 декември 2017 - 14:55
https://www.ebay.de/...2kAAOSwr7ZW7DL0
Ето я частта, с номера А642 070 55 32, но какво точно не й е наред, това са само маркучи, запушени ли бяха или?
Там има едни много малки о-пръстени/гумички ако са за смяна може да дърпа въздух в системата и пали по-трудно докато обезвъздуши, това ли беше причината?
Иначе самите гумички ми ги вадиха последно по номер на бош и струваха стотинки.
#68
Публикувано 21 януари 2018 - 19:53
Тази седмица закарах колата при Ирин. Излезе, че е с три вида свещи - Беру, Бош и Искра. Сменихме ги с нови Беру и нещата се подобриха осезаемо. За съжаление едната Искра се скъса, та излезе леко скъп ремонт, ама ей го на.. Има още някакво колебание при палене, което според Ирин се дължи на стартера. Предложи да го рециклираме, но за момента съм доволен от ефекта и не мисля да го бутам.
#69
Публикувано 21 януари 2018 - 20:05
Тази седмица закарах колата при Ирин. Излезе, че е с три вида свещи - Беру, Бош и Искра. Сменихме ги с нови Беру и нещата се подобриха осезаемо. За съжаление едната Искра се скъса, та излезе леко скъп ремонт, ама ей го на.. Има още някакво колебание при палене, което според Ирин се дължи на стартера. Предложи да го рециклираме, но за момента съм доволен от ефекта и не мисля да го бутам.
За първи път чувам за скъсана подгревна свещ при om642, мислех си че заради леко променената форма и по-ниския волтаж това вече не е драма, но явно си изтеглил късата клечка с тази Искра...
#70
Публикувано 21 януари 2018 - 20:51
Тази седмица закарах колата при Ирин. Излезе, че е с три вида свещи - Беру, Бош и Искра. Сменихме ги с нови Беру и нещата се подобриха осезаемо. За съжаление едната Искра се скъса, та излезе леко скъп ремонт, ама ей го на.. Има още някакво колебание при палене, което според Ирин се дължи на стартера. Предложи да го рециклираме, но за момента съм доволен от ефекта и не мисля да го бутам.
Колега, колко ти струваше ремонта и колко време отне да го поправят?
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
#71
Публикувано 21 януари 2018 - 21:48
За първи път чувам за скъсана подгревна свещ при om642, мислех си че заради леко променената форма и по-ниския волтаж това вече не е драма, но явно си изтеглил късата клечка с тази Искра...
Най-вероятно не са сложили грес, където трябва или колкото трябва..
Колега, колко ти струваше ремонта и колко време отне да го поправят?
Скъпичко.. свещите ми ги взе за по 35лв., макар и да се намират по-евтино. Предполагам се сещаш защо За скъсаната - около 100-150лв ваденето от друг майстор. Останалото до 440лв - труд. Ако не се скъса свещ е работа за няколко часа. При мен отне 2-3 дни.
Този пост е редактиран от bronc: 21 януари 2018 - 21:49
#72
Публикувано 21 януари 2018 - 22:08
Свещи Беру , клиентската цена им е 31 лв ,без никаква отстъпка . изводите си ги правете сами .
#73
Публикувано 22 януари 2018 - 09:34
Свещите са по 17 лв. беру и се сменят за под 30 мин всичките
Ходил съм при ирин.... играе на дребно.... по-евтино е в ивай жет
Общо взето трябва да си голям талант за да скъсаш свещ на тая кола.... или да развиваш с гайковерт щото те мързи
Sent from my iPhone X using Tapatalk
Ходил съм при ирин.... играе на дребно.... по-евтино е в ивай жет
Общо взето трябва да си голям талант за да скъсаш свещ на тая кола.... или да развиваш с гайковерт щото те мързи
Sent from my iPhone X using Tapatalk
#74
Публикувано 22 януари 2018 - 09:53
Усетих. Предполагам и за това иска да ми рециклира стартера за 350лв, а той нов струва толкова
Честно казано започна да ми писва това с майсторите.. заради това си правя дам каквото мога, ама вече не ми се занимава, особено в тоя студ. Сега ще си сменям соленоида на торка, защото пак на никого не му се занимава с мои части и масло. Отлагам го от месеци, защото в крайна сметка като имаш два почивни дни кое по-напред..
Честно казано започна да ми писва това с майсторите.. заради това си правя дам каквото мога, ама вече не ми се занимава, особено в тоя студ. Сега ще си сменям соленоида на торка, защото пак на никого не му се занимава с мои части и масло. Отлагам го от месеци, защото в крайна сметка като имаш два почивни дни кое по-напред..
Този пост е редактиран от bronc: 22 януари 2018 - 09:54
#75
Публикувано 04 декември 2018 - 10:28
Да подновя темата. Пак застудя и проблемът отново се появи. Уж беше всичко ОК. Нов модул за подгряване, сменени свещи, сменен маркуч за обратната нафта, профилактика на дюзите. Профилактика на стартера.Налягането в цилиндрите е добре.Акумулаторът върти като бесен.Имам чувството, че мога да потегля на стартер.
До тук 3000 лв. Сутрин докато запали след четирикратно подгряване - голямо мъчение. На диагностиката без проблеми. Не ми се ходи вече по майстори, не остана какво да се сменя.Ако имате идеи ще съм Ви много благодарен.МБ W211 280 CDI ,4 matik 2007г
До тук 3000 лв. Сутрин докато запали след четирикратно подгряване - голямо мъчение. На диагностиката без проблеми. Не ми се ходи вече по майстори, не остана какво да се сменя.Ако имате идеи ще съм Ви много благодарен.МБ W211 280 CDI ,4 matik 2007г
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни