на мултицета показват почти еднакви стоиности, но на вьншен вид разликата е огромна,
колеги не смея да ги пробвам дирекно на акумолатора защото пише на свещите 5 волта
Posted 16 January 2017 - 06:47
на мултицета показват почти еднакви стоиности, но на вьншен вид разликата е огромна,
колеги не смея да ги пробвам дирекно на акумолатора защото пише на свещите 5 волта
Posted 16 January 2017 - 08:34
Колега, не се заяждам но четохте ли я на диагностика? Няма как да има 1-2-3 или 4 изгорели свещи и да не индикира с лампата на таблото или да не са записани като грешки. Освен това, сам ли ги сменя? Надявам се си се сетил да сложиш медна грес за да може и другия път да се развият свещите...
Иначе за пробването, недей на акумулатора, по-скоро ако имаш "звънчев трансформатор" от старите звънци или зарядно за акумулатори което има 6 волта за мотори.
Поздрави!
Posted 16 January 2017 - 10:48
Posted 17 January 2017 - 13:53
проблема с пьрвото запалване не се реши с новите свещи
Ох,
поизморих се и няма решение на проблема
Posted 17 January 2017 - 13:58
Релето на подгревните свещи гледахте ли го?
Posted 17 January 2017 - 20:38
как да го проверя релето колега
Posted 17 January 2017 - 21:32
При твоя случай , с диагностика и на студен мотор .
Posted 19 January 2017 - 12:46
днес запали от петия опит, ебати и вьртенето
Отивам на диагностика в официалния на Мерцедес, нямам друг избор, дадоха ми дата за 01,02,2017
Posted 27 January 2017 - 18:52
релето е проблема
/само да споделя за информация - за проба сложихме реле BERU каквото е и моето от BMW, колата запали и на свеща показваше 5,5 волта, Но на таблото светна лампата за подгряване защото е друг номер релето, буксите сьвпадат /
дори и при топьл двигател подрява за малко
доста се поизмьчих докато реша проблема, смених акумолатор, свещи , релето на диагностика пьрвоначално излиза като грешка но след като се пусне за проверка излизаше че е ок.
благодаря на колегите за сьветите и помоща
Posted 27 January 2017 - 19:09
Супер, радвам се, че си си решил проблема.
Posted 27 January 2017 - 19:42
кьдето и попитах още от вратата ми казваха - дюзите, трябва да свалим дюзите , ти остави колата и ще ти се обадим за цената
страшно много се ядосвах на начина по които искат да ти вземат парите.
добре , как като оставя колата в гаража / топьл е / и пали, а на улицата не пали. И на този отговор вдигаха рамене
Posted 27 January 2017 - 20:59
Проблемът с релето е много известен по английските форуми и заради това предположих, че може да е от него. Дето се вика 10 минути търсене в нета, ама майсторите нали всичко знаят и могат Аз моето го подозирам, че може и то да е дефектно, защото на студено пали по-трудно, но пък при мен няма чак такива мъки както ги описваш ти.
Edited by bronc, 27 January 2017 - 21:00 .
Posted 02 February 2017 - 11:08
Аз нямам този проблем но на вид и по парт номер съм с новото Реле.
Разликата е дори видима в размера на кутията на самото реле.
Стария модел:
Новия модел:
А ето и клип как един ентусиаст отваря старото реле и го поправя, аз лично не бих по препоръчал като вариант...
Поздрави!
Posted 02 February 2017 - 14:03
Уикенда ще погледна кое е релето.
Posted 02 February 2017 - 15:12
да това са новите,
при мен новото е с номер/ 642 900 78 01
докато на старото номера е / 642 153 03 79
закупих го от официалния на Мерцедес
но сега колата при палене студена е супер
0 members, 1 guests, 0 anonymous users