Дрънченето идва най вероятно от изпускателната система.
Прегледай и ревизирай крайното гърне и тръбите около него.
Публикувано 01 юли 2018 - 14:32
Дрънченето идва най вероятно от изпускателната система.
Прегледай и ревизирай крайното гърне и тръбите около него.
Публикувано 01 юли 2018 - 17:58
Публикувано 01 юли 2018 - 21:26
Публикувано 01 юли 2018 - 21:48
Публикувано 19 август 2018 - 19:07
Публикувано 19 август 2018 - 22:04
Този пост е редактиран от Д. Пеев: 19 август 2018 - 22:05
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
Публикувано 19 август 2018 - 23:05
Публикувано 20 август 2018 - 17:07
Публикувано 21 август 2018 - 12:32
На предния ми Мерцедес с М111 мотор (оригинално е с двоен катализатор) сложих универсален катализатор на Magnaflow. По спомен излезе 270лв с монтажа. Дрънченето спря, колата утихна, а ускорението се запази.
Публикувано 21 август 2018 - 13:11
На предния ми Мерцедес с М111 мотор (оригинално е с двоен катализатор) сложих универсален катализатор на Magnaflow. По спомен излезе 270лв с монтажа. Дрънченето спря, колата утихна, а ускорението се запази.
Публикувано 21 август 2018 - 14:00
Публикувано 21 август 2018 - 15:13
Аз бих заложил на Bilstein като марка - модел B4 амортисьори и модел B3 пружини се водят OE/OEM. Sachs също са добри май. Предполагам, че ако сложиш OE/OEM няма да има разминаване в нивото на комфорт спрям осегашните ти.
EDIT: Ето вариантите за твоята кола на Bilstein: http://web1.carparts...004&14=4&12=130 (цените не са такива каквито ги пише там)
Този пост е редактиран от bronc: 21 август 2018 - 15:21
Публикувано 23 август 2018 - 22:47
Публикувано 23 август 2018 - 23:00
Такива данни има във WIS.
Публикувано 24 август 2018 - 09:54
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни