Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Най-накрая си намерих новият Бенц


  • Please log in to reply
44 мнения по тази тема

#16 Д. Пеев

Д. Пеев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 465 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 13 юни 2017 - 22:29

Защо не потърсиш из немските сайтове за авточасти, аз ако не купувам оригинални бих опитал от там.

Ето една тема може да те ориентира малко  http://forums.mbclub...тов-ремък-w210/


  • 0

Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?

                                                                                      

                                                                                                                                                                                               Иван Вазов.


#17 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 20 юни 2017 - 17:56

Сдобих се с ролките и ремъка (125 евро, SKF), но сега съм отново пред сериозен проблем. Шибаното виско няма сваляне и това е. И никой никъде не може да ми каже с каква резба е тая гайка. Някой казват нормална, някой обратна. Аз го бия с чука в посока на въртене на перката т.е. на ляво. Да не би да е вярно с обратна резба? Как мога да го разбера. Никъде в Германия няма и този държач за водната помпа, с който свалянето би трябвало да е лесно. С виското на колата просто няма достатъчно място за работа. В сервизи ми искат 45 евро за свалянето на едно тъпо виско, няма начин просто. Доста съм изнервен нещо толкова тъпо като се сговни. Мисля ако сваля перките от виското, дали ще излезе дифузьора или? Всякакви идеи в момента биха помогнали.

Освен това, естествено нещо като тръгне на криво... появи се едно свирене като от спирачки, когато завивам бавно, без значение от посоката. При по-висока скорост няма шумове. Появи се изведнъж, днеска за първи път... Възможно ли е лагер на главините или нещо по окачването? Някакви идеи?
  • 0

#18 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 20 юни 2017 - 19:51

Нека и други колеги кажат,но ми се струва че някъде четох че резбата е обратна.
За свиренето мисля че е от лагер главина,да.Освен ако не задържа някоя спирачка,но тогава ще грее виновното колело.
  • 0

#19 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2379 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 20 юни 2017 - 20:00

Лагер може да е както пише даймлер1, но преди това раздалечи накладките от диска и виж дали няма нещо което вече се е впило в някоя от накладките. Имал съм такъв случай с набиването на камъче в накладка.


  • 0

#20 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 21 юни 2017 - 01:19

Може ли някакси по ВИН да се види за резбата дали е лява или дясна? Някой ако има идея за законтряне на водната помпа да казва.

Колкото до скърцането. Забравих да спомена, че от 4-5 хил. км се появи едно "насечено" спиране, т.е. като крив диск. На моменти е осезаемо, на моменти спира гладко. Дисковете са нови, малко преди да купя колата са сменяни, но не знам дали не са евтини ментаци. Защо иначе ще се изкриви. Ако добавим и това към симптомите, може ли да е нещо друго освен лагери? Колата е минала TÜV преди 7 месеца, ако е имало луфт са щели да напишат в документите и да се сменят. Като слагах летните гуми също нямаше луфтове, освен това не чувам и да вият (и на 124-ката не виеха, но бяха за смяна и имаха луфт). Някакви съвети?

Благодаря ви момци, един ден на някое събиране ще черпя яко, рядко готини хора сте.
  • 0

#21 ivancho

ivancho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич
  • Автомобил:
    W124 E200

Публикувано 21 юни 2017 - 04:23

Може ли някакси по ВИН да се види за резбата дали е лява или дясна?

 

Би трябвало да може
На мен това ми излиза във WIS за W124 М111.940

 

2017-06-21_051056gQBObJC.jpg

 

2017-06-21_051202LfbrYc5.jpg


  • 0

#22 Д. Пеев

Д. Пеев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 465 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 21 юни 2017 - 06:46

За да е лагер трябва да се чува постоянно.

Аз имам едно леко виене в предницата, и според мен е лагери на главина, няма луфт но се чува при лека и висока скорост.

Имам подозрения, че виенето може и да е от карета, тези дни ще прегледам и маншоните.

 

Дисковете са ми оригинални, накладките са на 80% и имам едно тресене при спиране от висока скорост, и падна ли под 150км/ч всичко е наред.

Нямам време да я закарам в сервиз в Германия, защото нашите специалисти нищо не откриха а автомобила е с явен проблем.

 

 

Споделям, подобни симптоми, за ориентация просто.

Когато я караш реагира ли на всяко движение мигновено, мисълта ми е дали усещаш някакви луфтове по предницата ?


  • 0

Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?

                                                                                      

                                                                                                                                                                                               Иван Вазов.


#23 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 21 юни 2017 - 21:47

Абсолютно добре си реагира при рязка маневра, няма носене, стегнато и комфортно вози.
Малко е трудно обяснението по интернет на звуци и шумове, но това което чух вчера беше точно като шум от износени спирачки. Лагерът мисля румоли, вие, стържи, а това беше друго... А относно насеченото спиране, забелязах, че при студени спирачки се усеща повече, като загреят изчезва или почти не се усеща. Малко ми е мътно от какво може да е. Ако намериш решение на подобните симптоми драсни един ред.

Относно ролките и ремъка, вече са сменени. Обтяжната ролка беше дала фира, лагерчето румолеше много. Малката ролка беше по-добре, но няма какво да се отлага. Всички аксесоари се въртят леко, без луфтове и шумове ОСВЕН.... водната помпа. Няма луфт, не тече, но при завъртане на ръка се чу нещо като скърцане. Та в близко бъдеще ще трябва и водната помпа да сменям. К'во да праиш... Хубаво е, че колата я купих на 183к км. реални, супер запазена и всичко, но това вече са километри на които оригиналните части една по една започват да издават багажа. Хубавото е, че м112 е много приятен за работа. Един кадърен майстор за не повече от 20 минути сменя тия ролки с ремъка. Мене ми отне два часа, защото съм смотан и защото трябваше да сваля перката от виското за да излезе дифузьора за да имам място. Тези с ел. перка би трябвало да им е по-лесно.

Нещо специално за смяна на водната помпа? Има много клипове в нета, но всяка информация ще е полезна.

Този пост е редактиран от ЦецоКолев: 21 юни 2017 - 21:50

  • 0

#24 Speedo

Speedo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W208 200kompressor
    W210 m112.941

Публикувано 02 юли 2017 - 18:09

Уплътнението на водната помпа наподобява накъдрен о-пръстен който ще ти се стори,че няма да стане. Трябва да го полагаш в канала му в блока все едно описваш обиколка. В лапата за генератора има втулка която компенсира отстъпка между водната помпа и генератора. Нагласи положението на втулката на новата помпа по това на старата. Не чукай с чука без упор в алуминия за да не спукаш лапата. Другото е развиване и завиване на болтчета. Търси водна помпа с метална перка.
  • 0

#25 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 30 юни 2018 - 23:45

Вдигам си темата пак. Появи се един друг леко дразнещ проблем. Едно леко дрънчене от към кардан-диф, все едно малко звънче е закачено под колата :). Появява се в диапазона 1500-2500 оборота, по отчетливо при студен мотор. На свободна няма шумове. Ако е катализатор би трябвало да се чува и на свободна, т.е. остава нещо по кардана или дифа. Посъветвайте ме къде да гледам като я кача да я видя.

П.с.
Аз си пиша в темата само когато имам проблем, но факта е, че този 20 годишен Бенц движи много стабилно с минимални проблеми (обичайните течове, които отстраних, водна помпа, ролките и ремъка) за вече близо 2 години и много километри. Попаднах на истински Бенц на реални километри и няма как да съм по-доволен.
  • 0

#26 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 527 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 01 юли 2018 - 00:10

124-ката продаде ли я ?


  • 0

сесшисе ?


#27 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 01 юли 2018 - 01:42

Не, нямаше желаещ да го купи, искаха да им го подаря, а като ще е подарък, защо да не го дам на баща ми? И сега си е в България и си движи и той стабилно. Замислям го като проект, но ще видим.
  • 0

#28 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 01 юли 2018 - 08:33

Не разбрах, това дрънчене в движение ли го чуваш или на място като подаваш газ?
  • 0

#29 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 01 юли 2018 - 10:08

Само в движение и само при подаване на газ в диапазона 1500-2500 оборота.
  • 0

#30 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 01 юли 2018 - 12:04

Не може да ти дрънчи от диф или кардан,освен ако кардана не закача в някой предпазен щит.
Вдигни я на канал или подемник на скорост и подавай леко газ и ниой да гледа
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни