Дрънченето идва най вероятно от изпускателната система.
Прегледай и ревизирай крайното гърне и тръбите около него.
Posted 01 July 2018 - 14:32
Дрънченето идва най вероятно от изпускателната система.
Прегледай и ревизирай крайното гърне и тръбите около него.
Posted 01 July 2018 - 17:58
Posted 01 July 2018 - 21:26
Posted 01 July 2018 - 21:48
Posted 19 August 2018 - 19:07
Posted 19 August 2018 - 22:04
Edited by Д. Пеев, 19 August 2018 - 22:05 .
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
Posted 19 August 2018 - 23:05
Posted 20 August 2018 - 17:07
Posted 21 August 2018 - 12:32
На предния ми Мерцедес с М111 мотор (оригинално е с двоен катализатор) сложих универсален катализатор на Magnaflow. По спомен излезе 270лв с монтажа. Дрънченето спря, колата утихна, а ускорението се запази.
Posted 21 August 2018 - 13:11
На предния ми Мерцедес с М111 мотор (оригинално е с двоен катализатор) сложих универсален катализатор на Magnaflow. По спомен излезе 270лв с монтажа. Дрънченето спря, колата утихна, а ускорението се запази.
Posted 21 August 2018 - 14:00
Posted 21 August 2018 - 15:13
Аз бих заложил на Bilstein като марка - модел B4 амортисьори и модел B3 пружини се водят OE/OEM. Sachs също са добри май. Предполагам, че ако сложиш OE/OEM няма да има разминаване в нивото на комфорт спрям осегашните ти.
EDIT: Ето вариантите за твоята кола на Bilstein: http://web1.carparts...004&14=4&12=130 (цените не са такива каквито ги пише там)
Edited by bronc, 21 August 2018 - 15:21 .
Posted 23 August 2018 - 22:47
Posted 23 August 2018 - 23:00
Такива данни има във WIS.
Posted 24 August 2018 - 09:54
0 members, 5 guests, 0 anonymous users