Ами аз затова по-горе казах, че преди да сменям каквото и да било искам да отида да ги проверя тези аморт. Още повече сега предварително знам, че единият е заминал и ако стенда е настроен правилно и задкормилното устройство също, то това ще ми послужи като ориентир за останалите. След това ще имам вече и яснота как да процедирам, но ако под някаква форма само задния ляв е заминал, а десния е примерно на 70% или дори 60% + предните в този диапазон, не мисля да ги сменям и тях. Първо е доста необоснован разход след като работят в норми, а и ако трябва да са и 4те, то тогава би ме притеснило и самата сума. Както казах по-горе имам възможност за момента да ги сменя и 2та, но ако не е наложително, просто не виждам защо да не си ги спестя тези 300 лв. Пак казвам, че съм го играл този мач и тогава не усетих голяма разлика след смяната, но и колата си беше среден клас, японка. Както някой спомена напълно възможно е и другият/те да са заминали, защото съм на 99% сигурен, че това са оригиналните заводски аморт. на колата и до сега не са сменяни, а тя вече е на 90 200км и горе-долу им е дошло времето. На Витарата ги смених някъде на около 70 000км, като единия (пак заден ляв) беше тотално изпуснал. Поразрових се вчера и днес за подобни сервизи със стендове и се спрях първо на Радиал-а на Сливница, защото е един от сервизите с добри отзиви от други форуми и ми е сравнително близко и с удобно за мен работно време. Вторият който гледах е Дунев Моторс, считан за един от добрите сервизи в София, но ми идва малко далечко и трудно ще нагодя моето спрямо тяхното раб. време, но ако се наложи има начин. Ако някой е ходил в един от двата сервиза ще съм му благодарен за мнението от 1ва ръка или ако се сещате за някой Гуру-майстор на амортисьори може да ме насочите и към него.
Колкото до самата кола тя е евридейка и определено не става за някакви големи извращения по пътя. Случвало се е няколко пъти да я натоваря до горе 4 човека+ багаж и един път да й смъкна задните седалки за да пренеса инцидентно едни кошери, но тва е друга тема. Мисълта ми е че колата не се кара натоварена непрекъснато, нито пък е постоянно в лютеницата (а и тя повече от 210-220 не може, пробвах я май месец, едвам ги докара тези 215 км/ч).
Благодарен съм на абсолютно всички за съветите, мненията и дори забележките с по-остър тон и ще се радвам темата да се продължи в същия дух и след като замеря състоянието на амортисьорите. Надявам се утре да мога да ги измеря и веднага ще кача резултатите в темата.