Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Как да си направя масломерни пръчки за Двигател и Скорости W 211 , дизел , автоматик , 2002 год .


  • Please log in to reply
68 мнения по тази тема

#46 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 29 септември 2016 - 20:14

През климатроника на W210 и W220 можеше да се види точната температура на двигателя.


  • 0

#47 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 29 септември 2016 - 21:10

Има два начина за мерене на нивото на маслото през таблото.
При единия показва само OK или не, а при другия показва точното ниво до десета от литъра. Клипът който ти пуснах е с комбинация на бутоните, при която излиза точното ниво. Пробвай го пак, бъди сигурен, че не пропускаш нещо. Без значение от температурата, ако всичко работи нормално трябва да изкараш точното ниво. Друг е въпроса, че при топъл мотор е правилното ниво. Просто при студен показва с 200мл по-малко.
За това ти казвам, че може би има някакъв проблем с датчика.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#48 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 октомври 2016 - 20:12

Да внеса малко яснота по въпроса . 

1. Комби инструмента е обучен да не показва грешките на SBC-то ,защото то си е заминало а от там и скритото меню е изключено от списъка .

2. Маслото се покачва до 95-97 градуса и минава критичните 80 градуса , без да пуска въобще перката . Направихме нужните измервания и скоро ще се сменява и термостат и датчика за темпeратурата .Иначе колата е на реални 133 к км и е доста запазена предвид факта ,че е 2002 година . Ще си поиграя да влезе в релси и комби-то и останалите неща , но всичко с времето му . Митко да не се притеснява ,той човека и не спи заради нея но като му светне на дисплея маслото е нормално да се шокира .


  • 2

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#49 mitko_rupite

mitko_rupite

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:Rupite
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E 220 CDI - 2002 god

Публикувано 01 октомври 2016 - 20:37

Колегата  wertion...  е  казал   за какво иде реч..
Изказвам му публични  благодарности !!!
Момчето имаше най-вече  ТЪРПЕНИЕ  за   търсенето на  проблемите . 
Има същата кола  с  (по голям мотор  )  ...  наясно е  с  нещата  ( преминал  е  през  доста  перипети  с неговата кола ) , и се надявам в  скоро време  да  се поздравим с отстранени дефекти ..

 

 

 

 

 
  • 1

#50 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 02 октомври 2016 - 02:44

...Маслото се покачва до 95-97 градуса и минава критичните 80 градуса , без да пуска въобще перката...

Може и да му е наред температурния датчик. Перката и термостата се грижат за точната на температурата на антифриза, а по принцип работната температура на маслото и антифриза е различна. При нормално загрял двигател е нормално маслото да поддържа по-висока температура от тази на антифриза.
Например повечето Аудита от тия години имат на таблото показател на температурата на маслото и когато антифриза е около 90гр, маслото е около 100, а може и отгоре, а по магистралата си поддържа 120гр.
  • 0

#51 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 октомври 2016 - 08:54

Може и да му е наред температурния датчик. Перката и термостата се грижат за точната на температурата на антифриза, а по принцип работната температура на маслото и антифриза е различна. При нормално загрял двигател е нормално маслото да поддържа по-висока температура от тази на антифриза.
Например повечето Аудита от тия години имат на таблото показател на температурата на маслото и когато антифриза е около 90гр, маслото е около 100, а може и отгоре, а по магистралата си поддържа 120гр.

Ама няма може аз затова съм отишъл и съм го премерил , и прочети в какви стойности трябва да бъде маслото на тоя двигател и тогава ми говори за 120 градуса . А колкото до датчика той си е комплект с корпуса на термостата ,( не че не се продава отделно , а колегата го е поръчал комплект ). А казваш перката и термостата се грижат за темепратурата ,а според теб кое се грижи да пусне перката ? Пак термостата сигурно ...


Този пост е редактиран от wertion: 02 октомври 2016 - 09:00

  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#52 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 02 октомври 2016 - 10:14

Ти се засегна.
Имах предвид съвсем друго - че охлаждането на маслото не ползва отделен термостат, датчик и перка и не може да поддържа температура колкото антифриза. Винаги е по-висока, обикновено с около 10гр над антифриза.
А иначе термостата си е консуматив, не е лошо да се смени.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#53 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 октомври 2016 - 10:20

Ти се засегна.
Имах предвид съвсем друго - че охлаждането на маслото не ползва отделен термостат, датчик и перка и не може да поддържа температура колкото антифриза. Винаги е по-висока, обикновено с около 10гр над антифриза.
А иначе термостата си е консуматив, не е лошо да се смени.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Да де ясно ,че държи по висока ,но температурата по датчик стигна 78 градуса а тая на маслото 95 . И като отворихме казанчето антифриза почна да излиза ,меря му температурата 97 градуса и нито перка се пуска нито нищо за да охлади извадих буксата и дадох принудително на късо за да се стартира перката да охлади мотора .


  • 1

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#54 mitko_rupite

mitko_rupite

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:Rupite
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E 220 CDI - 2002 god

Публикувано 23 октомври 2016 - 06:58

 Със  колегата  wertion   източихме  маслото  от картера - 6,2 литра събрахме ..  
Сега  като загрее  пак светва лампа  за високо ниво  - но предполагам Датчика НЕ   работи както трябва ...
Кат светне лампата  - меря  го  - около 165 мм е ...  но и  със  пръчката    прецизни мерения  от  5мм ..  немогът да се направят ..   Понеже  е  мека ...  понякога се огъва  до около 5 мм ..., + тва по тялото на пръчката  има едни пласмасови  ограничители ( да я насочват надолу у тръбата ) .....   ако ги  разместиш  пръчката  явно отива  в  друга посока  - и дава разлика около 7-8 мм ..
-----------
Говорихме пак с прдния собственик  - и тои каза , че  е направил около 10 смени на маслото .. и лампата все си свети ( ако се налее  повече  от 5,5 литра ) 

Този въпрос  го приключвам като : 
- с диагностика  колегата  wertion    - ще  Деактивира тоя  датчик  да не ме  дразни ...и ще си меря  маслото с пръчката ..
- Функцията  на датчика е само за НИВО  нали ??   
--------







 


Този пост е редактиран от mitko_rupite: 23 октомври 2016 - 06:59

  • 0

#55 krasimir_iliev

krasimir_iliev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Blagoevgrad

Публикувано 03 януари 2017 - 21:25

Здравейте момчета, до сега само четях този форум, сега вече и пиша в него като гледам че има и други хора като мене (дето не спът, като имат проблем с колата)...

Проблем с датчика за нивото нямам, но искам да си меря с пръчка, като ги знам тези пикливи датчици... човек може да си осе.е двигателя.

 

Имам едно кратко питане: Като опре пръчката в картера на какво ниво трябва да е маслото (между колко и колко). Двигателя е: 646961 (същия като на Димитър)

В моя картер има 6.4л масло (точно толкова сипахме) а на пръчката показва 140мм. Бихте ли дали някакво логично обяснение.

Какво може да се случва с колата, къде може да греша и т.н.

Защо при 6.4 масло ми показва минимума на пръчката?

 

Благодаря предварително на всички.

 

Имам едно кр


  • 0

#56 krasimir_iliev

krasimir_iliev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Blagoevgrad

Публикувано 04 януари 2017 - 18:30

Здравейте, днес погледнах картера ми е с номер R 646 014 11 02 дали някой може да погледне на какви коли го монтират.

Отделно днес помолих един пич да качим и неговата да видя номера на картера (колата е 1:1 като моята  W211 220cdi 150hp) неговия картер пък е с номер R 646 014 18 02.

 

Благодаря предварително.


  • 0

#57 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 05 януари 2017 - 13:28

...

 

 

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  2,.PNG   12,66K   18 Брой сваляния
  • Прикачен файл  1,.PNG   15,22K   19 Брой сваляния

  • 0

#58 krasimir_iliev

krasimir_iliev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Blagoevgrad

Публикувано 05 януари 2017 - 17:36

Vencislav какво трябва да означава това, че не са оригинални ли или какво, след като няма инфо за нито един от тях?


  • 0

#59 mitko_rupite

mitko_rupite

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:Rupite
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E 220 CDI - 2002 god

Публикувано 11 февруари 2017 - 16:26

Имам  молба  към  хората  които имат СИНЯ   масломерна щека  .

Интересува ме като щеката е опряла в картера  - колко милиметра показва на ръба на тръбичката   в която се бута щеката.

Синята щека  е  оразмерена    цялата  , така че като  опре в  картера  требва само да се погледне  колко милиметра е  на  ръба на тръбичката .
Интересувам се за  автомобил  Е класа  CDI  2,2 

Благодаря Ви  много предварително  


  • 0

#60 mitko_rupite

mitko_rupite

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:Rupite
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E 220 CDI - 2002 god

Публикувано 10 юли 2017 - 01:36

Здравейте  отново 
Като мине време  и  човек се  научава на някой неща  :
1. за да    се мери  прецизно  с  пръчката  , трябва  да се позиционират правилно пластмасовите ограничители (  които не и позволяват  да  опира в  тръбата  ,  от там  пръчката се маже  всеки  път различно ) 
2. Пръчката  няма как да  се "подхлъзва"  в картера  , щото тръбата  ( в която се мушка пръчката )  - слиза  точно на 2-3 мм  от дъното на картера   (  аз  го свалях  картера  -  нямаше  боклуци  ) 
3.Смених  датчика , който мери  нивото на маслото ,  (  по точно го смениха в  сервиз , където им казах  да свалят  и картера   ) , наляха 6,2  литра  ....  и  лампата  за  високо  ниво  - пак  ми светка  (  когато  колата е  добре загряла  и най вече на дълъг път  над  120 км в час  --  винаги  тогава  светва  , после сама си изгасва  и  грешката сама си изчезва при следващото стартиране на колата ....  така беше  и със  стария  датчик ) 
-------------------------
Преди   2  дена  смених  маслото  :
-източване  през пробката , нов  маслен филтър  , и   наливане на  6 литра  -  меря  с  пръчката ( колата е студена ) - 160мм 
- давам я  на  магистрала  -  и хоп  пак  светна високо ниво  ....  отбивам  веднага  , чакам 3  мин  , меря  163 мм ..

Което означава  ,че  датчика си работи правилно  ..
-------------------------
Картера  НЕ е  сменяван !
Защо при 6 литра   - показва 160мм  на пръчката ..  ?
Дали  има  някой  маслен радиатор през който върти маслото , и  той да е сменяван с  по малък , или нещо като "запушена маслена магистрала " 

 

 

-------

A  тва  е  снимка  в  движение  преди около  месец  със  старото масло  дет беше  6,2 литра 
Тея  102  градуса     хич  не  ми харесват ( меренето е  коректно  ...  щото  почнах да   меря  на  загрял  мотор  от  90 и  вдигна  до стотачка ) (средно  се движеше  около 95- 97 градуса  )

http://i67.photobuck...ge.jpg~original









 


Този пост е редактиран от mitko_rupite: 10 юли 2017 - 03:24

  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни