Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Как да си направя масломерни пръчки за Двигател и Скорости W 211 , дизел , автоматик , 2002 год .


  • Please log in to reply
68 replies to this topic

#61 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Posted 11 July 2017 - 16:41

Това е съвсем нормална температура на маслото, не очаквай да е като на антифриза.
Кой точно ти е мотора, защото за 646 951/962 мин-макс е 118-143мм, а за 646 961/963/966 мин-макс е 139-163мм Виж внимателно номера на мотора, ако трябва го погледни на плочката на самия мотор, че не пречи и да е сменяван някога.

Edited by Bokouser, 11 July 2017 - 17:07 .

  • 0

#62 mitko_rupite

mitko_rupite

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Posts:
  • Град:Rupite
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E 220 CDI - 2002 god

Posted 11 July 2017 - 18:09

Двигателя  си е  оргинален  и съответсва на талона  
Аз  видях   лично  набитите  цифри  на  блока  и ги записах на лист  
Ето  -  снимка на талона  , снимка на цифрите  , и снимка от PC to

http://i67.photobuck...es.jpg~original

http://i67.photobuck...viber image.jpg

http://i67.photobuck...ge.jpg~original





 


  • 0

#63 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Posted 11 July 2017 - 20:07

Странна работа е при теб


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#64 mitko_rupite

mitko_rupite

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Posts:
  • Град:Rupite
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E 220 CDI - 2002 god

Posted 11 July 2017 - 20:13

Има  ли  възможност   да  е   сменян   РАДиатор   ( през  който   върти маслото  )   и  да  е  монтиран  по малък  ..?
Или  да е  запушена  маслена  магистрала  по  блока  ?  

иначе  колата  си върви  нормално  -  Тва  е   болка  още  при  предния  собственик , който ми  каза че я  е  карал с 5,5 литра  за да не  свети лампа  за високо ниво  (  описал съм го по горе в  темата  ) 
 


  • 0

#65 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Posted 11 July 2017 - 22:47

Да, четох го, едва ли е от маслен охладител или от магистрала. Маслото се събира в картера и там се мери. Все ми се струва нещо от рода на различен картер.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#66 mitko_rupite

mitko_rupite

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Posts:
  • Град:Rupite
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E 220 CDI - 2002 god

Posted 12 July 2017 - 18:10

Гледах   същата  Е класа  220  - на  подемник   -  свалихме  кората  и внимателно огледах за    разлики в  картера  , замерих  някой разстояния  и тн  .................  и  веднага качихме   моята  на подемника  -  РАЗЛИКА  в  картерите  НЯМАШЕ  !
------------
+ тва   Преди  месец  в  Благоевград  ми  свалиха  картера  ( по мое  нареждане  , да  огледаме  тръбата на пръчката  ..  и  дали няма  боклук  , или  някакво външно тяло  ....майстора  ми каза ЧЕ  Няма  шанс  тоя картер  да е  сменян  ...
Тогава  сменихме и датчика с  чисто нов  .
( майстора  е  работил в  сервиз  Мерцедес в  Бл град  от  отварянето на сервиза  , до  края  ....  и сега си бачка  в къщи  самостоятелно  само Мерцедеси  ....  


  • 0

#67 Sharky///AMG

Sharky///AMG

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 276 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 13 July 2017 - 20:52

Баси сагата, че и в Германия. Защо не го караш с 5,5л масло и да миринясаш.  И какъв е точно надписа на немски за по високо ниво. И защо не ходиш при Станислав на бодензеестрасе да ти сменя маслото по класическия начин.


Edited by Sharky///AMG, 13 July 2017 - 21:22 .

  • 0

#68 mitko_rupite

mitko_rupite

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Posts:
  • Град:Rupite
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E 220 CDI - 2002 god

Posted 13 July 2017 - 22:35

Има  ли  значение  че  е в  Германия  ?
При предния  собственик , колата е седела месец  в Сервиз на  Мерцедес  , да  открият  точно тоя проблем и НЕ са го открили ...( е  ся  кво да  кажа    Германия  ... ) 
С 5,5  мога да го карам , Но защо да мирясам кат по каталог  му дават още 1 килО отгоре , ( и предния  собственик го е  карал с  5,5  -  около 10 смени на маслото е  направил  --  и  съм Убеден че не са  при Станислав Тонев  - на Bodensee str. , от който ДВА пъти  купувам  по 4 чисто нови гуми  -  и  след  5 дена  съм пак при него  щото забравил да смени винтилите ..и  гумите бяха  "пляска"...  ( добре че ги забелязах  , щото  единия  път  ми се  наложи  вечер да  излизам  ...  та  ги видех че са  меки  ... иначе  кой  ще  плащаше   щетите   незнам   (  500  евраки  братО  ---  нови   Michelin с монтаж ) 
Та  безгрешни хора  няма  ...
------------
А  само  на  1км от  Станислав  - има  специализиран сервиз   САМО  за смяна на масла  !  ( и е  Немски  - ако тва ти гали ухото ) -  
Сменял съм  масло там поне 10 пъти  ( и на други коли  )  
Ето ти  адрес  и цени та  и ти да  знаеш  
На  "мечо"  , масло , филтър и труд  струва 50 евро  !  (  точат го през пробката  -  видях  го сега , щото има  монитор  , на  който може да наблюдаваш  какво прави майстора в  канала   !!!)
http://www.mac-oil.d...ndorte/muenchen

------------------

ето и съобщението  (понякога светва  и в червено  )

http://media.snimka....7439029.jpg?r=0



-------------------------------------------
 


Edited by mitko_rupite, 13 July 2017 - 22:45 .

  • 0

#69 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Posted 08 October 2017 - 18:05

Купих си китайска пръчка за мерене на маслото на скоростната кутия. Пръчката има стопер (http://www.dipstick....pstickwodny.jpg разширението в горната част на пластмасата), но когато я вкарам в горещото масло, пластмасата омеква и ми се струва, че вътре се сгъва. Усещането е, че стига до едно място и после, ако продължа да на я вкарвам се "сгъва". Съответно не мога да разбера дали меря каквото трябва или не, а пък е много трудно да уцеля да спра в правилния момент. С всички пръчки ли е така или да търся нещо по-качествено?


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users