
Как да си направя масломерни пръчки за Двигател и Скорости W 211 , дизел , автоматик , 2002 год .
Started by mitko_rupite, 04 Sep 2016 - 21:17:04
68 replies to this topic
#31
Posted 27 September 2016 - 12:19
Явно тва е стара болка на моя мотор ...щом и стария собственик е имал тоя проблем...
Ще меря с щеката на загрял мотор ...и ако е 150 ....
Почвам все повече да се навивам да сменя датчика
Ще меря с щеката на загрял мотор ...и ако е 150 ....
Почвам все повече да се навивам да сменя датчика
#32
Posted 27 September 2016 - 12:32
Аз от самото начало се чудя да не е сменяван мотора, защото там ги сменяват като носни кърпи, ама по малък няма на къде, или пък има.! Номер на двигател съвпада ли с номер по рама, демек с VIN.
Edited by vencislav, 27 September 2016 - 12:33 .
#33
Posted 27 September 2016 - 14:03
Митко маслото източиха ли го или го смукаха с машина или не знаеш , повечето сервизи тука го смучат и , ако е останало вътре масло пак ще писка за редуциране .
#34
Posted 27 September 2016 - 15:47
Може би щом се е принудил да сложи тая лепенка има нещо неоригинално. Лошото е, че не ти обяснява каква е причината.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Edited by Bokouser, 27 September 2016 - 15:51 .
#35
Posted 27 September 2016 - 19:19
Днес ходих до Сервиза където ми сменяха маслото ..
Показах им касовата Бележка на , която ПИШЕ на колко км е била колата у сервиза ( демек преди 50 км е сменено маслото ) .... и им показах Снимка от телефона на която се вижда -- че нивото е високо ... ( на снимката се вижда и километрите ... така ,че ОСНОВАТЕЛНО търсех обяснение )
Показах им и лепенката 5,5 litr. от стария собственик ...
--------
Техника веднага ми каза , че на тея мотори никога не наливат повече от 6,2 литра .. !!!
Гледаха Картера дали не е сменян - НЕ Е !
Гледаха мотора дали е оргиналния - ОРГИНАЛНИЯ е !( сверяваха по талона и въвеждаха данни у някакъв компютър ... даже ме извикаха ... ето вика всичко си съвпада ....) ... Колата НЕ Я свързваха с диагностика !
Извода на майсторите от сервиза беше , - "Дефектен датчик на картера "
--------------------
Тръгвам от сервиза . издухах я малко и качи 80 градуса ....
Слизам горе дол на равно ... меря 164 мм ............... минавам 5 км пак слизам пак горе дол на равно пак меря пак 164 ..................
Е незнам що да Ви кажа ...............
Маслото го " смукнаха" през пръчката ..... и ако е останало 200 грама ...... и ако са наляли 6,4 ..... ( въпреки твърденията им , че не слагат повече от 6,2 .... ) ...... ето къде отиваме ............
Вината донякъде е моя , че не мерих на загрял мотор ! ( Пък на магистралата в Хърватия освен мотора да е бил студен ... ??? ...
Сега пробвах на загрят мотор , през "компа " да измеря нивото ...
Не ми го показва в литри , а само ми изписва че "нивото требва да се намали "
Утре ще ида у сервиза и ще ги накарам да смукнат 200 грама ...
-----------
Интересно защо предния собственик е имал същите проблеми ...
Най вероятно и на него е оставяло от старото масло около 200 грама + 6,4литра ново... и отива по дяволите ...
-------------
Къде мога да видя аз НОМЕРА НА Двигателя - да го кача тука и да видим дали е оргиналния ..?
Благодаря много на всички !!!!!!
----------
Заб. ето и последната изненада ..., абе всеки ден ми сервира нещичко ( измих колата само външно може да има връзка ? ... ся за момента се скри.... )
"SRS Rückhaltesystem defekt Werkstatt aufsuchen"
http://media.snimka....7445611.jpg?r=0
Edited by mitko_rupite, 27 September 2016 - 19:49 .
#36
Posted 27 September 2016 - 19:53
Ех тия смукания на това масло ... мисля да е челно на мотора ударен ама може и да бъркам . Звънни ми в събота да го погледнем тоя мерцедес ще му закачиме и стар-а.
#37
Posted 27 September 2016 - 20:22
Ok мерси Поздрави
#38
Posted 28 September 2016 - 18:54
Днес пак ходих у сервиза и ги помолих да Изсмукат 300 грама масло ...
Премерихме с моята щека ниво - 165 мм
Казаха ми че НЕмогът да измерят точно колко изсмукват .... " после пак ще го мерим "..
измукваха с някаква синя пласмасова Джаджа в която имаше помпа ... набутаха шлаух през масломерната тръба и смукнаха някакво количество ....
Мерим с пръчката - 142 мм ( два три пъти измерва човека и ми показва да видя )
Викам ОК -- заеби го така ..
Измери го през Волана показа- OK ( ordnung Или нещо от сорта изписа )
--------------------------
След 5 км спирам - ( гася изчаквам 3,4 мин )
Меря го - 167мм
Меря го през волана и ми показва - "нивото е високо "
----------------
Ся се съмнявам да не пълни у картера Антифриз , или нафта ?
Антифриза го видях - на нормата си е !( облива пластмасовия показател вътре у казанчето )
#39
Posted 28 September 2016 - 19:56
Видимо как е маслото, ако се меша с нещо трябва да си личи.
#40
Posted 28 September 2016 - 20:50
Добре де вместо да я изсмукат не можаха ли да пуснат малко масло през пробката на картера?
#41
Posted 28 September 2016 - 21:06
Ейй ся слезхах дол пред блока ....
Колата е студена ,,,,,, колко и да НЕ е хоризонтална -- нивото е 163 мм ..
Бръкнах с щеката у казанчето за антифриза -- течността е БИСТРА ...
???????????
---------------------------------------
Ми неможах да им настоявам да изпуснат през пробката ..
--
Видимо - немога да го усетя дали маслото е смешено ....
---------------
Edited by mitko_rupite, 28 September 2016 - 21:12 .
#42
Posted 28 September 2016 - 21:57
Ако е нафта няма да го усетш, но тя не се испарява лесно така че ще продължи да се качва
#43
Posted 29 September 2016 - 18:19
Здравейте , "спирам малко топката "
Требва ми време за да дам Точни резултати .
-------------
Имам чувството , че маслото е доста чувствително откъм температура..., също и минимален наклон на колата дава бая голямо отклонение .. и не на последно място щеката ( малко е тъничка и поддава (огъва се ) ... когато е опрела долу ... поддава лекичко и се намазва още 5-7 мм нагоре ....) ...
Ся си отворих тетрадка .. и ще записвам нивото ... където паркирам ( имам си точно мое място )
По късно ще споделя резултатите ...
заб.
Утре или в други ден колегата wertion ще я погледне , не че досега не е поглеждана ама нека и той я види ...
#44
Posted 29 September 2016 - 19:30
Добре де, защо не се насочиш към това, че през таблото не можеш да го премериш? Може би наистина има проблем с някой датчик. Дали е съвпадение това, че не мери нивото през таблото и в същото време таблото ти изписва високо ниво.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Edited by Bokouser, 29 September 2016 - 19:31 .
#45
Posted 29 September 2016 - 20:03
Незнам кво да кажа братле
Спомням си много добре в Хърватска ми светна за първи път "високо ниво " ..... максимум след 10 километра да съм спрял на отбивка ......... ( толко ли да е изстинал колата за тея 10 км ... ако термостата НЕ е сработил как требва ) --- и си спомням мерих го 5 пъти 150 мм беше - посред бел ден , ( не съм кьорав да го еба )
--------
През волана , засега на Студен двигател не съм успял да го измеря .... дава ми изчакай ,,,, и после нищо ..
Когато мотота е топъл го мери НО НЕ В ЛИТРИ ............ Ами изписва само
_Ок .. или ... високо ниво ...
Също през волана .. немога да я докарам на позиция да ми покаже Волтажа на акумолатора .. както е показано в клипа по горе ............
---------
Затва ся ще го меря на едно и също паркинг място (топъл , студен и тн .). с щеката ,,,, ( направил съм около 40 мм дупка на пластмасовата кора .. изваждам червената тапа и меря с щеката ......
Може ли от "Менюто" да се види колко е температурата на двигателя ?
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users