Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Съвет - двигатели подходящи за АГУ до 93г.,Двигатели подходящи за АГУ до 93г.

газ мерцедес агу ги

  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#1 Dinka6

Dinka6

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Posted 10 August 2016 - 11:37

Бихте ли ме насочили кои двигатели за подходящи за газифициране до 1993г. на Mercedes ?

 

1 В момента се интересувам належащо от 2.6 двигателят слаган в w201. w124 r w126, възможно ли е подходяща газова инсталация и какъв ценови диапазон? Чувам, че не е от най-лесните задачи. /неотложно и най-важно питане/

 

2. Моторът 280SE слаган в w126?  възможен ли е допустим компромис за 280s карборатор?

3  Моторите с карбуратор 2.0, 2.3 и особено 2.5 монтирани в w115 и началото на w123 имат ли работещо решение ?

2 Чувал съм, че инжекциите 2.3,  2.2 са много подходящи, както и 3.0 с разновидностите ?

3 В w126 380 е лаком двигател, но той както и 420 и 500 предполагам могат да се газифицират ?

 

Предварително благодаря

 


  • 0

#2 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 10 August 2016 - 11:53

С две ръце и два крака за карбураторните двигатели!
  • 0

#3 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,695 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 10 August 2016 - 11:55

1. 2.6 - не е подходящ за газ ,защото е с механичен инжекцион и неможе да му се монтира газов инжекцион (ГИ) ,а с обикновенна уредба ,ще гърми при бедна смес или недобра електрическа система, ако пък обогатиш сместа да не гърми ,то разхода ти ще е почти като на бензин (няма смисъл).

2. Този мотор има лоша слава ,не е от най-здравите и добри мотори на МБ ,не ти го препоръчвам

3. Моторите с карбуратор са супер за газова - евтина обикновена газова и няма яд.

4.Тези мотори ,които са с електрически инжекцион са подходящи за газов инжекцион и това е най-добрия вариянт за мотора ,но ГИ-то е по скъпо за монтаж 800-1000лв за 4цилиндров мотор. (горе долу)

И последно 8-ците на пурата ,сиреч 380,420 ,500 ,560 са крайно неподходящи за газ поради причината от т.1. ,а когато 5 литра газ гръмне може да не си намериш кутията на въздушния филтер :)


  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#4 Dinka6

Dinka6

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Posted 10 August 2016 - 12:20

Благодаря много ви,

 

1 Просто видях w201 с нивомат и авоматик запазен и прrятен за каране, но на бензин ... 

2 Визираш 280s карбуратор, който е капризен, но 280se мисля че е доста добър мотор!

3 Това звучи много добре, предполагам 250 бензин влиза в тази отлична перспектива, както и 200 и 230 от w115

4 Значи много трудно при големите мотори на пурите, освен 300se и 280se ? 


  • 0

#5 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 10 August 2016 - 12:32

Офтопик:

 

Каква е идеята?

Да е Мерцедес от това поколение, което да може да се кара на газ ли?

Иначе без съмнение карбуратор, пак е отвратително на газ, но по-предвидимо отвращение :)


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#6 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,695 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 10 August 2016 - 12:47

 

 

 

 

Иначе без съмнение карбуратор, пак е отвратително на газ, но по-предвидимо отвращение :)

Еее тука нищо не каза ,карбуратор на газ си класика в жанра ,аз съм виждал много коли ,които на газ вървят повече от колкото на бензин. 


  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#7 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 10 August 2016 - 13:01

Карах 7год. карбуратор на газ. Най-дългата ми афера (по принуда) с кола.

Страшна простотия... живее се, но е гадно.

Особено весело е зимата на -10гр. 

 

За протокола, колата още е в движение ;)

... то и Голф 3-ката е класика в жанра, но не я прави кола :)

за 2ката лоша дума не мога да кажа :)

 

А и как няма да върви повече, като половината въздушни пътища са изтръгнати :)


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#8 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,601 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 10 August 2016 - 13:29

Няма невъзможни неща! (С някои изключения :))

 

Аз мисля че няма да имаш проблем и с обикновена газова на м103 - 2.6 и 3.0 с механичен инжекцион, както и късните м102 - 2.0 и 2.3(пак с механична инжекция) стига да се спазват някои прости правила на газифицирането, да не се пести материала (газта) и да се сложи адекватен изпарител. Същото, с двойна сила, важи и за осмаците с механичен инжекцион.

 

Карбураторните са подходящи - ранните м 102 и още по-ранните мотори на w123 (м110 и м115), но са толкова редки, че не си заслужава да ги мъчиш с газ, защото според мен имат колекционерска стойност и ще бъде най-добре колата да е в автентичен вид.

 

Моторите с ел. инжекжиони като м111 и м104 са подходящи за газов инжекцион.


  • 0

#9 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,601 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 10 August 2016 - 13:37

Карах 7год. карбуратор на газ. Най-дългата ми афера (по принуда) с кола.

Страшна простотия... живее се, но е гадно.

Особено весело е зимата на -10гр. 

 

 

Това е от неправилно газифициране - слагат плочката над карбуратора, като клапата на смукача де факто се пада под плочката.

 

Познай какво става зимата като дръпнеш смукача -   :) едно голямо нищо. Клапата затваря въздушния отвор на плочката за газта, ама от долната страна.

 

Според мен най-правилното газифициране на карбуратор е - шуцер в дифузьора/дифузьорите на карбуратора, точно над дросел клапата. С плочка е по-лесно, защото не се модифицира карбуратора, но е най-неефективно.


  • 1

#10 Dinka6

Dinka6

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Posted 10 August 2016 - 14:14

Много ви благодаря, особено за детайлите и най-вече последните положителни насоки.

Всъщност в Холандия където много ги тачат старите мерцедеси, като много на газ, включително и карбураторните и то без проблеми, но са изключително поддържани. 

И затова тези подробности и детайли са от помощ, за което благодаря искрено. 


  • 0

#11 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 10 August 2016 - 14:36

Escort Weber 2камерен, ако не греша. Автоматичен смукач.

Със сигурност не е с плочка :) Голямата тава на въздушния филтър отгоре, като жигулардо.

 

В Холандия ги тачат обикновените, щото не пада редовно под нулата. 


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#12 Dinka6

Dinka6

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Posted 10 August 2016 - 15:14

То и у нас замисли се как се промени климатът, особено в градовете в последните 2-3 години ...


  • 0

#13 Dinka6

Dinka6

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Posted 10 August 2016 - 23:55

Дайте колеги, напишете още, тук има колеги с много опит и наблюдения, особено по 6-ците и 8-ците ..


  • 0

#14 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Posted 11 August 2016 - 05:31

Принципно може да сложиш газов инжекцион и на механична инжекция ,и на карбуратор.Не е проблем.

М104 6 цилиндъра с механична инжекция и обикновена газова съм карал.Т'ва нещо как гърми не е истина.Хората по пътя хвърлят чантите и лягат на земята.На 8 цилиндъра ще е още по-брутално.Ако ще правиш такова извращение (механична инжекция и обикновена газова),задължително кабели,свещи,дистрибутор,бобина...и всичко по запалителната и инжекционата система трябва да перфектно.


  • 0

#15 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,695 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 11 August 2016 - 07:23

Има ли други освен блутроник, които да слагат ГИ на механична инжекция и виждал ли си го на живо? Преди бях разпитвал за пурата ама никой не можа и ми е интересно.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!





Also tagged with one or more of these keywords: газ, мерцедес агу, ги

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users