Като говори с него. до каква цена успя да го свалиш и по какво позна, че колата е удряна отпред? И какво значи този краш сензор?
Audi A6 3.0 Quattro или Mercedes-Benz E220 CDi 2008 EVOИзбор на кола(мнения).
Започната от floddy, 26 юли 2016 - 15:25:10
103 мнения по тази тема
#31
Публикувано 31 юли 2016 - 19:15
#32
Публикувано 31 юли 2016 - 19:19
Като говори с него. до каква цена успя да го свалиш и по какво позна, че колата е удряна отпред? И какво значи този краш сензор?
Не съм говорил за цени ,по простата причина ,че не съм търсил кола за себе си . Вземи прочети повече кое защо е и за какво е и тогава се хвърляй на такива коли . Точно този краш сензор , а те са два показват дали колата е удряна или не е .
#33
Публикувано 31 юли 2016 - 19:40
.
Този пост е редактиран от daimler1: 31 юли 2016 - 23:59
#34
Публикувано 31 юли 2016 - 19:47
Пухи,мисля че всичко е дъвкано и предъвкано.Някой ден ще напиша един пост за мерцедесите, километрите и цените, но тъй като никой не чете ще е все едно...
Пенчо чети!Пенчо не чете!
Пенчо бре учи,Пенчо пак не ще......Майтапи!
#35
Публикувано 31 юли 2016 - 21:59
Имам един последен въпрос, преди да отида утре да я взема: Ако пиша, че съм я купил 16 000лв. ще повлияе ли върху цената на каското, екотаксата и гражданската отговорност ?
Благодаря на всички за разбирането и за полезната информация!
#36
Публикувано 31 юли 2016 - 22:32
Екотаксата и гражданската не се влияят от цената на която си купил колата. Ако ще да си дал не 16 000 а 160 000 екотаксата ще си остане същата. Гражданската вече се определя от обема на двигателя. Тук вече спадаш в графа до 3000кубика. Виж вече каското се влияе от това на каква цена ти оценят колата и ти дали си съгласен с това. Да знаеш, че ако ти откраднат колата ще ти върнат максимум 80% от цената на която е била оценена колата.
#37
Публикувано 31 юли 2016 - 23:09
Абе, вертиона ме притесни с неговите мнения, та искам да питам още нещо, защото искам да я закарам в балкан стар за пълна проверка. Та, колко ще струва една пълна проверка на колата ? Километри, ходова част и т.н ?
#38
Публикувано 01 август 2016 - 00:03
На скоро някой писа че проверката трае три часа и е с предварителна заявка.Абе, вертиона ме притесни с неговите мнения, та искам да питам още нещо, защото искам да я закарам в балкан стар за пълна проверка. Та, колко ще струва една пълна проверка на колата ? Километри, ходова част и т.н ?
Стотина лева мисля че беше,но ти като се обадиш за час ще попиташ.
Не знам обаче дали от автокъщата ще имат човек който да прекара деня в Б.Стар.
#39
Публикувано 01 август 2016 - 07:54
На нас ни казаха, че колата е вкарана преди 1 месец, как така си ходил преди няколко месеца, а и обявата е разглеждата ~530 пъти, та това ме навява на мисълта, че наистина е докарана преди месец.
Това, че обявата е гледана 500 пъти не означава нищо. След като се натрупат преглеждания джамбазите листват обявата като нова и брояча започва от 0. Нали се сещаш, че като видиш, че някоя кола е преглеждана 2900 пъти и не е взета, значи нещо има с колата. Затова преглежданията не са никакъв критерий, а от къщата могат да ти кажат всичко което си поискат стига да си тръгнеш с колата.
#40
Публикувано 01 август 2016 - 08:12
Притеснявам, като я закарам в сервиза да не се окаже нещо проблемно... Иначе мерси!!! Ще видим какво ще свърша днес и ще пиша тук.
#41
Публикувано 01 август 2016 - 10:50
Е320 може ли да се кара на ръчни скорости от там, където пише + и -, или само на автоматик ? Колата няма пера на волана за скоростите, но на скоростния лост има обозначени + и -
#42
Публикувано 01 август 2016 - 11:00
Това се нарича ръчен режим на АСК,а не ръчни скорости.
Може да се кара,да.Можеш да сваляш и качваш предавки когато ти решиш и да не чакаш избора на автомата.
Ползва се при спортно каране.Като свикнеш да караш на автоматичен режим мисля че ръчния става почти ненужен,особено при големите мотори.
Може да се кара,да.Можеш да сваляш и качваш предавки когато ти решиш и да не чакаш избора на автомата.
Ползва се при спортно каране.Като свикнеш да караш на автоматичен режим мисля че ръчния става почти ненужен,особено при големите мотори.
#43
Публикувано 01 август 2016 - 12:05
Специално при тия кутии не е баш така
....Можеш да сваляш и качваш предавки когато ти решиш и да не чакаш избора на автомата....
Можеш да му казваш до коя предавка да задържа (примерно ако с минуса включиш 3та.. ще редува предавките между 1 и 3), а не коя предавка да включва.
Ако си караш колата на 3та с 1000 оборота например, дори и да чукнеш +а са за 4та (или дори 5та), няма да превключи докато не стигне нужните му обороти за това и докато не мине през всички предавки до която си задал (в случа от трета ако му дадеш 5та то ще изпише D на дисплея, ще включи първо 4та и после 5та при нужните обороти за кутията).
Карах за малко едно митсубиши, което имаше такива плюсчета и тн.. и там може да му кажеш дори от коя да тръгне. При Бенц нещата не седят по този начин.
Да, можеш да си я ползваш в ръчен режим, ама почти
Ако караш спортно е ок - вкарваш първа и държи докато не му кажеш да вкара втора.
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#44
Публикувано 01 август 2016 - 12:20
Ама и това не е баш така, да не можеш да му кажеш от коя да тръгва ,но ако си на D и си на 3-та да речем на 2500 об/мин и му цъкнеш +чето качва на 4-та и така за всяка предавка ,но на по-нормални обороти ,направена е така ,че да неможеш да я запалиш умишлено!
NO PAIN - NO GAIN!
#45
Публикувано 01 август 2016 - 12:37
Към Wertion: В Balkan Star ли си я проверявал колата, за да знаеш, че е блъсната и не е на реални километри ?
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни