Audi A6 3.0 Quattro или Mercedes-Benz E220 CDi 2008 EVOИзбор на кола(мнения).
Започната от floddy, 26 юли 2016 - 15:25:10
103 мнения по тази тема
#76
Публикувано 03 август 2016 - 14:40
Аз спирам да следя темата , че ми стана доста смешно , как ще дам 16 000 и ще си купя кола , която ще спи по сервизите ... Успех
#77
Публикувано 03 август 2016 - 14:53
Никога не знаеш на какво попадаш реално...
колите за 15-20х.лв. са доста рискови, понеже се гони максимална година и екстри, но на минимална цена... "Демек хем **я докрая, хем душата в рая". Нормално е човек да е подготвен за известно изсипване след покупката.
Реално най-забавните коли са под 10х.лв., където ти е ясно, че ще спи по сервизите... или коли за 35+ х.лв., където силно се надяваш по-високата цена да ти спести главоболия за дълъг период от време...
Особено дизелите... споменавал съм го и преди някъде, но докато се подвизавах из Холандия служебно, попаднах точно на 211 малко cdi, на 850х.км., вероятно е била точно 2007-2008г. Такси без никакви забележки, наранявания на интериор/екстериор и без да е като германските таксита в особен цвят и странни екстри. По нищо не може да се различи от лична кола.
Та колата не е имала никакви проблеми. Масла, постоянно обслужване, дискове, спирачки и гуми само.
Дори и воланът не беше изтъркан.
Обожавам Е-класите
#78
Публикувано 03 август 2016 - 15:13
А на мен ми се струва, че самата тема и самия колега са нещо съмнителни, но това са си мои предположения. Някак не ми се връзват нещата с толкова въпроси за конкретна кола и впоследствие купуването й, при положение, че точно и ясно беше обяснено, че колата е кош. Освен това коментарите на автора на темата и вече "собственик" на въпросната кола са ми някак нелогични. И последното в профила му няма никаква информация освен каква кола има.
Нещо работата не е читава.
#79
Публикувано 03 август 2016 - 17:57
Аре,аре!Голямо крими стана!Не си ли спомняте как не се спи по цели нощи като имаш пари на куп и искаш нова кола!? Всеки се надява късмета да е с него и си казва:-какво толкова може да има на една кола-? Всичко се оправя!
Повечето профили на прехождащите потребители са непопълнени.Доста дразнещо и неуважително но факт.
Повечето профили на прехождащите потребители са непопълнени.Доста дразнещо и неуважително но факт.
#80
Публикувано 03 август 2016 - 20:33
Абе, хора какви съмнителни работи говорите... Досега не съм карал над 2003г. + коли и нормално да са такива реакциите ми. Събрах парите, намерих този форум и реших да пиша за някое мнение, а то... Оставих я в сервиза и сега чакам да ми се обади Любо(този от, когото взех колата), за да ми каже, кога ще е готова. Преди година имах c200 kompresor 2001г., пак същата работа.. Светна чека, но нямаше чак такива проблеми, просто си светеше и нямаше никакъв проблем, обаче ролки му сменях, газ му слагах, след това започна да лопа нещо отзад. После се оказа, че целия заден мост му бил изглинял, спирачките стържеха, нямаше грам дискове, харчеше много, след като дойдоха едни момчета да го купуват го закараха в сервиз и се оказа още 2000лв. за ремонт по ходовата част.. Още си патя от тази чек лампа..
#81
Публикувано 04 август 2016 - 06:12
Спокойно, човече, ще се оправи колата...въпрос на пари и нерви, дано да са по-малко и от двете!
Четейки премеждията ти а МБ, ще си позволя да ти дам един съвет, не отивай повече сам да си купуваш кола! Вземи някой, дето е в час, плати му и ще си спестиш доста средства и време в бъдеще!
Успех
#82
Публикувано 04 август 2016 - 17:38
Колега колата си е взел доста евтино за модела. В Германия вървят по 9-10к в евро (читавите). Интересното е че Е220 върви като цена на едно с е280 и е320. Няма да се плашиш само си намери добър майстор с добра диагностика, а не някой цървул да те разиграва и да ти смени части за 2-3к и накрая пак да не върви колата.
Колеги момчето най-вероятно осъзна че е допуснал грешка с покупката и не е нужно да му намилате...т.е. това няма с какво да му помогне в момента. Нека бъдем малко по-човечни и като му кажат присъдата от сервиза ако някой може да помогне с полезна информация.
#83
Публикувано 13 август 2016 - 12:45
Най-после развитие по темата
Значи, при мен е колата, ето и какво се случи с нея в изминалите дни:
Закарах я в сервиза, от там казаха, че е запушен DPF филтъра, а егр-а не беше задръстен, Опитаха се с някаква киселина да го отпушат дпф филтъра, но не стана, затова го изкормиха и после го завариха. После изчистиха и катализатора и той беше запушен. Сега колата си върви, но ми казаха, че пак можело да светне чек лампата, защото при отстраняването на дпф филтъра отчита грешка, че го няма и затова светва, та така и стана. Със 160 по магистралата, после спрях до една бензиностанция и светна чека. Имаше пак лека загуба на мощност, заради аварийния режим, но не беше като в началото чак да губи обороти и да спира. Дори и в авариен режим кърти асвалта.. Другото необичайно е, че при подаване на газ на място изхвърля много черен дим отзад, а когато е в движение и и стъпиш е по-малко. Препоръчаха ми един човек, който имал специална машина, която може да изчисти грешката, чрез измяна на софтуера за постоянно и да не е в авариен режим, обаче струвало 150лв. Според вас дали ще я изтрие напълно ? Да не се окаже, да дам 150лв. и после пак да светне.. Друго, което забелязах е,че при ръчни скорости не може да вдигне повече от 3000 оборота на първа, това нормално ли е, или пак има ограничение от аварийният режим ? И последното, което забелязах като проблем са спирачките. Накладките и спирачните дискове са почти нови, но, когато е в покой колата или я изкарвам от гаража и натисна спирачките, има скърцане, не знам защо така... Иначе при каране със 100-120 или повече, като ги натисна си спира без проблем. Нито, стърже, нито скърца, нито тресе. Да знаете от какво може да е ? Последен въпрос: Знаете ли откъде мога да си поръчам диск за навигацията ? С голямата навигация е.
Този пост е редактиран от floddy: 13 август 2016 - 12:54
#84
Публикувано 13 август 2016 - 12:55
Скърцането на спирачките при маневриране след престой е нормално. За другите приблеми успех с решението им.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#85
Публикувано 13 август 2016 - 13:51
с подмяна на софтуера ще си решиш проблема с грешката и няма да те ограничава до 3000 оборота на първа, но цените обикновено са около 350-400лв за тази процедура...
скърцането при спиране е от модела на дисковете и накладките най вероятно(накладките са твърди) - решението ти е да ги смениш с нови (меки накладки) и да се надяваш да спре
#86
Публикувано 13 август 2016 - 17:24
Първо за ДПФ-а ,ако имаш някой да ти свали дъмп-а от твоето ЕКУ ми го прати ще ти го направя да не отчита ДПФ-а (пари не ти искам ) . Второ за скоростите , това не са ръчни скорости а просто ограничаваш до коя да ги реди ( нормално е на 1-ва да е до 3000 об.) , и третото за скърцането идва от шилдовете на спирачните апарати и от разбити лагери на главините ( казвам го от личен опит ,и при мен скърцаше ).
#87
Публикувано 14 август 2016 - 14:17
Благодаря ви за информацията!
@wertion: Благодаря ти за помощта, ако ще ти го пращам, ще се разберем как, що и кога, но засега нямам възможност. Благодаря все пак.
Имам един въпрос:
Тази кола само аудио компакт диск ли може да чете, или може всякакви видове, защото при аудио компакт диска може да събира до 80 минути, което не ми харесва особено.. Казаха ми, че може, но реших да попитам тук за по-сигурно.
Този пост е редактиран от floddy: 14 август 2016 - 14:18
#88
Публикувано 14 август 2016 - 16:06
Чете и mp3. Обаче доколкото знам трябва да финализираш диска.
#89
Публикувано 14 август 2016 - 17:05
Благодаря ви за информацията!
@wertion: Благодаря ти за помощта, ако ще ти го пращам, ще се разберем как, що и кога, но засега нямам възможност. Благодаря все пак.
Имам един въпрос:
Тази кола само аудио компакт диск ли може да чете, или може всякакви видове, защото при аудио компакт диска може да събира до 80 минути, което не ми харесва особено.. Казаха ми, че може, но реших да попитам тук за по-сигурно.
ДВД-то чете СД ,MP3 , VCD , DVD , ченджъра само СД
#90
Публикувано 16 август 2016 - 12:39
При форсиране на място хвърля много черен дим отзад... Като се изреже на един път тогава хвърля, а като настъпя педала докрай постепенно няма черен дим отзад.. Казаха ми, че е бил дебитомера, знаете ли колко пари струва това нещо и четох разни страници, че можел да се чисти ?
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни