Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Закупуване на W219


  • Please log in to reply
190 мнения по тази тема

#1 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 08 юли 2016 - 07:43

Здравейте.

 

До няколко месеца смятам да сменя автомобила. Колебая се между W219, (за мен CLS-a винаги е била най-красивата кола) и Audi A4 B8. Знам, че са различен клас но са около една цена и съм си харесал тези двете. 

 

Та искам да попитам за мерцедеса дали може да ми споделите колко струва обслужването, смяна на масло, накладки и какви проблеми прави този модел. Насочил съм се към 320, кара ми се дизел. Доколкото разбрах е добре да търся кола без въздушно. Преди 2007 правили някакъв сериозен проблем със спирачката.

 

Ще може ли малко информация или да ми дадете линкове към теми, където е отговорено на тези въпроси?  (не успях нещо с търсачката)

 

Поздрави


  • 0

#2 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 08 юли 2016 - 08:41

Здравейте.

 

До няколко месеца смятам да сменя автомобила. Колебая се между W219, (за мен CLS-a винаги е била най-красивата кола) и Audi A4 B8. Знам, че са различен клас но са около една цена и съм си харесал тези двете. 

 

Та искам да попитам за мерцедеса дали може да ми споделите колко струва обслужването, смяна на масло, накладки и какви проблеми прави този модел. Насочил съм се към 320, кара ми се дизел. Доколкото разбрах е добре да търся кола без въздушно. Преди 2007 правили някакъв сериозен проблем със спирачката.

 

Ще може ли малко информация или да ми дадете линкове към теми, където е отговорено на тези въпроси?  (не успях нещо с търсачката)

 

Поздрави

 

За обслужването са много относителни нещата...

... някъде могат да ти го направят за 200лв. другаде за 1500лв. зависи кой какво сменя и най-вече с какво...

От първите години 320-ките са проблемни, но ако автомобила е поддържан не трябва да те плаши, защото предишния собственик ще е отстранил каквото се е наложило, друг е въпроса ако е по търсил под вола теле и е гледал да минава тънко при гаражни майстори и части втори шанс.

С SBC модула, не е като преди 5-6г. цифромания, и сега е скъп спрямо стойността на автомобила на вторичния пазар, но вече успешно ги правят (150-200лв.)

За въздушното добре си се насочил, принципно е голям кеф, ама при 211 и 219 много боли после... (но и там вече има решение на доста места ги рециклират успешно), лошото в повечето случай е че те оставя на пътя, ако се случи.


  • 0

logo-600-1002.png


#3 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 08 юли 2016 - 08:49

За обслужването са много относителни нещата...

... някъде могат да ти го направят за 200лв. другаде за 1500лв. зависи кой какво сменя и най-вече с какво...

От първите години 320-ките са проблемни, но ако автомобила е поддържан не трябва да те плаши, защото предишния собственик ще е отстранил каквото се е наложило, друг е въпроса ако е по търсил под вола теле и е гледал да минава тънко при гаражни майстори и части втори шанс.

С SBC модула, не е като преди 5-6г. цифромания, и сега е скъп спрямо стойността на автомобила на вторичния пазар, но вече успешно ги правят (150-200лв.)

За въздушното добре си се насочил, принципно е голям кеф, ама при 211 и 219 много боли после... (но и там вече има решение на доста места ги рециклират успешно), лошото в повечето случай е че те оставя на пътя, ако се случи.

Ще гледам да взема нещо след 2007 при всички случаи, те мисля че се водят фейслифт върпеки че не разбрах какво точно им е лифтнато. Като цена гледам вървят между 20 и 30к, надявам се около 25 да намеря нещо читаво.

 

Някъде прочетох смяна на масло около 300лв с оригинални консумативи(под оригинални не разбирам мерцедес, а маркови немски) в добър сервиз, но не мерцедес. Така и аз бих подържал колата независимо от марката, така си подържах и старата кола.

 

Не знам дали този мотор 320 ще върви достатъчно, дори не съм се возил на такъв автомобил. Аудито например за 150-те коня на 2.0TDI набира много добре, много пъргав мотор с голям въртящ момент. Бих искал да усетя и мерца как дръпва. 

 

Иначе няма какво да се коментира, че като дизайн вътрешен и външен мерца е много по-красив :) Имам подозрения, че може би ще е и по-здрав от аудито стига да намеря читава кола. В Гърция един бакшиш с W211 ми се похвали, че й навъртял 800к километра и още била пушка.


  • 0

#4 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 08 юли 2016 - 09:13

Не е само смяната на масло в двигателя, има АСК, ходова част и тн... Да не говорим че хубави дискове и накладки са си пари.

Като цяло тази кола и не само тази си иска нейното. Естествено е че колкото по-запазена и истинска кола намериш, толкова толкова по-добреш.

С тази моторетка си върви предостатъчно, първоначално усещането е малко странно в нея, но се свиква.


  • 0

logo-600-1002.png


#5 Azazel

Azazel

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London Isleworth alton close
  • Интереси:Motor oil company OIL DRG GROUP
    Car parts,service,and care for your vehicle
  • Автомобил:
    W203,W204 family car
    VW Passat CC Bluemotion GT-tech (Work horse)

Публикувано 08 юли 2016 - 12:00

За Мерца нямам инфо освен че е мнооого красива кола :) обаче виж за Ауди B8 ще ти кажа....точно 2.0TDI който си избрал е изключително глупав мотор с безброй драми по-периферия ( нищо ново) а маховика си е консуматив и се сменя почти на две три смени на маслото :) разбира се около приличните суми 2000-2500лв според зависи
3.0TDI пък имат редица драми (първите B8) с дюзи и стружки в тях разбира се....не е като стария добър ASB мотор в B7. 2.0TFSI бензин и 1.8T са маслояди страшни пък! Има решение до някъде със смяна на гумички но пак не е гаранция да не говорим че са шумни и звучат като миксери...какво да ти кажа Audi може би са едни от малкото производители които предлагат изключително широка гама от избор на двигатели за конкретен модел но пък за сметка на това рядко някой от тях става за безпроблемно шофиране :)
Трябва да провериш обстойно автомобила преди покупка и пълната му сервизна история ако искаш да си спестиш драми с един мноого скъп за поддръжка навес. Общо взето и като купе и като визия и надеждност не бих го сравнил с Мерц точно.

Този пост е редактиран от Azazel: 08 юли 2016 - 16:14

  • 0

#6 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 08 юли 2016 - 15:26

Ам ще проуча това за аудито. Мои познати с тази кола не са се оплаквали от маховик. По принцип и аз съм чувал легендите колко са трошливи аудитата, но моите хора са доволни от Б осмарите.

 

Иначе при мерца ще имам по-скъп данък с около 200 кинта, до колкото разбрах с 1.5-2литра по-висок разхо в града и трябва да вземам една степен по-големи гуми(повечето мерцовеве са гледам с 18-ки). И на двете коли скоростната кутия е проблемна ако не е добре подържана, обслужването и при двете разбрах, че е около 500 стотака,

 

Но ако мерцедеса върви добре определено ми е повече тръпка да взема такъв. Стига да не прави повече и по-скъпи проблеми.

 

П.С. ЦЛС без въздушно колко е висок над земята спрямо примерно БМВ трета серия или ауди Б8? Това също ми е фактор, не си падам по много ниско окачване...


  • 0

#7 Azazel

Azazel

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London Isleworth alton close
  • Интереси:Motor oil company OIL DRG GROUP
    Car parts,service,and care for your vehicle
  • Автомобил:
    W203,W204 family car
    VW Passat CC Bluemotion GT-tech (Work horse)

Публикувано 08 юли 2016 - 15:56

Разликата е че аз го казвам като бивш собственик на три Аудита...B6,B7,A6-4F ...
Тук не коментираме легендите и пред мен стоеше избора B8 изчел съм целия форум на Ауди...опитах синтезирано да ти дам инфо за модела има много писано там прочети
  • 1

#8 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 08 юли 2016 - 19:33

Вярвам ти колега, аз не съм имал нито ауди нито мерцедес. За Б8 прочетох доста, уж била най-сполучливата А4-ка досега, това за маховика съм го пропуснал. Като основен проблем й дават мултитроника ако не е подържан добре от предния собственик и до края на 2010 имат проблеми с помпата и някакви стружки. За TFSI ми казаха просто да не си и помислям...

 

Сега бих искал да разбера повече за W219, какви са нейните кахъри. Предполагам мотора ще е здрав, но има окачване, кутия, електроники, БМВ-тата например правят проблем с рейките и т.н.....


  • 1

#9 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 08 юли 2016 - 20:26

Всичко може да се счупи на всяка кола ето това са кахърите.Като купуваш кола за 25 бона би трябвало да си финансово подплатен.Ако е така,няма какво да те е грижа.
А4 си е А4 на една платформа с А5,но не и с А7.Цлс-а е на платформата на Е-клас,сиреч Цлс=А7 в общия смисъл.Няма как да се сравняват А4 и Цлс и няма как да им е еднаква поддръжката.Еднаквото е че са коли втора употреба...
  • 1

#10 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 юли 2016 - 21:01

По-висока е от 3та серия, въпреки че не знам коя трета серия визираш конкретно, но това е друга тема ;) По-висока е от всички не 4х4 модели от Е30 до F30 :) Едва ли визираш Е21

Кахърите са им предишните собственици. Т.е. търсиш девствена кола, караш, обслужваш и се радваш на живота. Да се разбира: "да не е пипана от нашенци много много..."

Честно: БМВ с проблемна рейка не съм имал, а съм ги имал доста... освен ако нямаш предвид някоя псевдо дрифтачка, там не коментираме. На нормалните им текат снадките на маркучите към казанчето, което се оправя лесно, но самите рейки нямат грижи... и то на Е36/Е46. Следващите поколения нямат този проблем.

 

Не разбрах само от темата кой мотор ЦЛС гледаш.

Автоматите са си автомати. Ако са обслужвани, нямат драма. Ако са мачкани, 7г-то от първите поколения е леко драматично.

 

Подхождаш лаишки като коментираш дискове, накладки, масла и данъци. Това са очевидни разходи.

Имаш за начало да си избереш мотор.

Нито Мерцедес, нито БМВ имат проблем с електрониките: появяват се, когато ганьо пипне по кабелите с дебелите си пръстчета, водени от малкото мозъче.

 

За Ауди не мога да коментирам, не ги познавам.


  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#11 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 08 юли 2016 - 21:35

Много си е хубава колата и красива. Зора е ,че може да стане страшно с кола на 10 години и 500 000 километра просто. Ако си вземеш поглезена количка ще и се радваш на красотата. Всяка кола при по тежко ползване все ще внесе някой лев приход някъде я за ремонтче я за поправка въпроса е да не правиш ремонти на едно и СЪЩО нещо по няколко пъти за по няколко плащания по няколко хиляди левчета общо взето ,но истината е ,че при ЦЛС такива слаби места заложени няма. Няма смисъл да пестиш от време просто гледай за ПАЗЕНА кола.

 

Нещата като гуми и накладки хич не ги мисли просто.

 

Мисля и не мога да го измисля защо всеки бяга от въздушното вече е лесно за поправа и не е скъпо ,а удоволствието е страшно. На кратко моя съвет ако намериш 500 с 5 степенеата автоматична скоростна кутия е колата. Иначе която е най потдържана е работата.


  • 0

#12 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 08 юли 2016 - 23:09

Благодаря за всички отговори.

 

Няколко човека ми писаха - насочил съм се към 320cdi. Но честно казано не съм сигурен докато не усетя как върви, това за мен е най-важното. Кара ми се нещо не толкова с голяма мощност, колкото сравнително бързо да вдига въртящия момент. И след като досега не съм карал дизел може би искам да разнообразя. Незнам дали вметнах, че карам 90 процента градско софийско. Може би около 10-15 к километра годишно.

 

Защо питам за цени на това и онова - ами обичам числата, да работя с конкретни факти. 

 

За въздушното окачване - просто не ми трябва, излишно главоболие. Возил съм се на мерцове, нямам никакви забележки откъм мекотата на возене. Свикнал съм на по-твърда возия. Не обичам излишни екстри. До колкото проучих ги рециклират за около 500-600лв на парче, но просто не смятам, че ми е нужно. В България като цяло не мисля, че пътищата са за такава екстра. Като мина през трамвайните релси и паветата в Лозенец имам чувството че колата ми ще се разпадне, с въздушно сигурно ще го заобикалям това място :)

 

Забелязах, че повечето коли за продажба са вкарани преди година-две, карани малко тук и сега гледат да ги препродат(звучи съмнително). Уж всички на реални километри между 170 и 230. Тези, които са нов внос са предимно от северна Италия. Всъщност и аудитата и може би другите премиуми са предимно от там. В крайна сметка не е ли най-добре да се търси кола изцяло карана в България?


  • 0

#13 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 08 юли 2016 - 23:50

Мисля че ще бъдеш много доволен от 320цди,от въртящият му момент и пр.Особенно след като си карал бензинова кола до сега и след като караш 90% градско.
Ще ми е интересно да споделиш впечатления след като караш или закупиш такава.
  • 0

#14 Azazel

Azazel

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London Isleworth alton close
  • Интереси:Motor oil company OIL DRG GROUP
    Car parts,service,and care for your vehicle
  • Автомобил:
    W203,W204 family car
    VW Passat CC Bluemotion GT-tech (Work horse)

Публикувано 09 юли 2016 - 07:44

В купето на W204-ката си е перфект мотора предполагам няма да има голяма разлика с CLS за това че се продават ами да нормално аз също продавам след година две коли се сменят....въпроса поне според мен е да има ясна доказуема сервизна история и поддръжка във времето което е карана тук. Има и читави коли на пазара дай си време и ще намериш :)
Това винаги е била една от най-красивите коли които бенц са правили поне за мен.
  • 1

#15 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 09 юли 2016 - 15:10

Супер. Кола ще вземам след 4-5 месеца, до тогава имам да си оправя други неща. Разбира се ако не намеря нищо читаво тогава може да се забавя, съгласен съм, че няма за къде да бързам и трябва да имам търпение. Сегашната ми кола върви, така че няма да ходя пеша.

 

Мисля, следваща стъпка е да намеря кой да ме повози на този мотор.

 

 

 

Това винаги е била една от най-красивите коли които бенц са правили поне за мен. 

 

Първия път когато я видях бях потресен. Тогава не подозирах, че някога ще имам възможност да карам такова чудо. Е не подозирах, и че ще станат по 20-25 бона :D Даже старата има по-красив силует от по-новата, единствено на старата предните фарове не ми допадат визуално. Всичко друго е перфектно, както и интериора вътре. Дизайнерите са се постарали много с този автомобил.


  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни