Sent from my iPhone using Tapatalk
Edited by trifonl, 22 June 2016 - 18:59 .
Posted 22 June 2016 - 18:58
Edited by trifonl, 22 June 2016 - 18:59 .
Posted 22 June 2016 - 19:10
Ами моята е 4матик... Да чукна на дърво до сега ядове не съм брал с него - карам я от 2 години вече. Уви - частите на окачването са различни от стандартния модел и са леко по-скъпи. Това само като съм проверявал - за сега нищо не съм купувал и сменял от долу, но съм приготвил едно "списъче" за основно обслужване на окачването и в момента събирам $$$... Някой ден ще я вкарам в бокса и ще я извадя нова...
Posted 22 June 2016 - 19:12
Posted 22 June 2016 - 19:24
Posted 22 June 2016 - 19:28
Ако ще е малко по - скъпи съм съгласен, но ако ще е нещо което няма да оправдава наличието на матика, най - вероятно ще се ориентирам към задно.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ами аз не бих се отказал от 4матика... Просто ходя зимата на места където ми трябва... Да не говорим, че и в останалото време си е по-сигурно с 4 приводно предаване... По-скъпи са частите да, но пък не се трошат всяка година, та да не може човек да го преглътне... Ето един пример къде се качвам зимно време - следите са мои на пресен неутъпкан сняг... Снимката не показва добре, но горе завоя е обратен а наклона в началото му е почти 30-на градуса... Това не мисля, че може да го вземе автомобил само със задно...
Posted 22 June 2016 - 20:34
Posted 22 June 2016 - 21:28
Колега тази С класа с реалните 153к км наистина е много хубава даже моя приятел я капарира, но така се стякоха обстоятелствата че не я взе. Естествено не е на реални километри ама това да не те плаши. 2011г. последно е влизала в балканстар на 197хиляди.Волана е претапициран и картата на кейлеса я няма. Няма й телефона, магазина на чейнджара също липсва, но пък е с нов компресор на въздушното и е сменяна дясната възглавница. Наистина не е за изпускане тая кола та ако решиш ходи я виж.
Edited by liubo200, 22 June 2016 - 21:30 .
Posted 22 June 2016 - 21:33
Posted 23 June 2016 - 08:51
Разбрах в последствие че въпроса не беше към .. Нищо аз си споделих Много се чудя за окачването наистина чувал съм че въздушното е по чопливо но е по евтино за ремонт. Масленото уж чета по здраво ама счупи ли се .. незнам
Sent from my iPhone using Tapatalk
ABC-то няма ядове с амортисьорите, има ядове с едни маркучи за високото налягане, към 1,5лв. са двата оригинални, ако си ги смениш превантивно няма да имаш ядове.
Отделно ако се е сменяло маслото в системата редовно заедно с филтъра, няма да имаш проблеми с помпата и разпределителя.
И не на последно място, светкавичната реакция и комфорта при шофиране нямат сравнение.
Posted 23 June 2016 - 08:55
Последната и тази на реалните 153 000 най - хванаха окото. Утре ако имам време ще отида да ги погледна. Не мога да видя от снимките дали има, последната, охлаждане на предните седалки или само подгрев. Малко по подробно за 4х4. Как стоят нещата там. Какво най - често му се чупи?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Голям к..р ще си забиеш с тоя 4-Matic, ходовата част е много скъпа и алтернативи няма, преден долен носач заради един шарнир е 1,5лв.
Има и други варианти за спасяване, но те са по-скоро за продаване.....
Posted 23 June 2016 - 14:46
Edited by trifonl, 23 June 2016 - 14:51 .
Posted 23 June 2016 - 14:54
Posted 23 June 2016 - 14:57
Никакви, колата така и така не ти харесва. Няма никакво значение, че е мит според мен, все пак не е нова кола и е нормално да има нещо... просто им придават по-търговски вид с това.
Posted 23 June 2016 - 15:28
Posted 23 June 2016 - 15:45
Кой нов двигател. И двата са с еднакъв двигател M113. Единствено първата кола тъй като я гледам е фейслифтова. Има вариант да е със 7G-Tronic скоростната кутия а другата е със старата 5G-Tronic.
0 members, 1 guests, 0 anonymous users