Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Газов инжекцион на w210 Kompressor - монтаж и впечатленияМерцедес E200 (w210) Kompressor - официално газифициран

ГИ газов инжекцион компресор w210 газов инжекцион читав майстор газов инжекцион газифициране w210 газ газова уредба монтаж на ГИ w210 kompressor ГИ

  • Please log in to reply
37 мнения по тази тема

#16 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 май 2016 - 21:18

Между другото вървежа на газ е както на бензин - никаква разлика. Нарочно съм натискал както си трябва (след 5000 оборота) и поне аз не усещам разлика във ускорението на колата.

 

Вярно е, че в моя случай е рано да се хваля и да изказвам компетентни мнения, но в никакъв случай в момента колата не се чувства като вързан кон, точно това ми харесва че разхода не е за сметка на вървенето. То ако беше така и аз нямаше да се навия да слагам ГИ и да спъвам колата си.

 

Относно разхода през зимата и 20л./100км. да ми харчи пак ще е по-малко в сравнение с бензина, така че мисля че не е болка за умиране.

 

Моята предишна кола също беше на газ и нямах никакви ядове с нея. Карах я около 6 години, като първите 2 на бензин не работеше и палеше само на газ - както през лятото, така и през зимата и се оказа бетон от всякъде. За тези 6 години се наложи само веднъж смяна на изпарител.

 

От там съм останал с добри впечатления относно газта, но си прав че при Бенцовете си е съвсем друга бира. Важното е всички да имаме безаварийни километри, пък дали ще е на газ или не няма значение :)


  • 0
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!

#17 _mb_

_mb_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 86 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Mercedes-Benz
    Метафизика
    Борба
    Бокс
  • Автомобил:
    w202 M111.921 kW90 \1993г.
    w210 M113.940 kW205 \2002г.

Публикувано 05 юни 2016 - 19:53

Здрасти Колега,

много хубава тема си отворил... Искам да ти кажа аз какво направих, тъй като думата РАЗХОД свързвам с думата ПАРИ. Започнах да си записвам абсолютно всяко едно зареждане (литри, вид гориво, цена) и понякога как съм карал(примерно като падна тая година за 5 дена на -8градуса всяка сутрин, си го отбелязах).

Резултата за w202 c180/122k.с. /1993г.  е : 5697км.( 18.11.2015г.  -  29.04.2016г. )

 

литри/100км 12.89 лв/100км 12.66 лв   лв/л 0.98 лв   0.78 лв ave ГАЗ   1.87 лв ave БЕНЗИН

  Това ми е разхода за гр.Пловдив + 2 ходенета до гр.Плевен -12.89л/100км , това ми е струвало 12.66лв/100км; като средната цена на горивото ми идва 0.98лв. ; средната цена на газта 0.78лв., а на бензина - 1.87лв.

Или казано различно 5697км. при 12.89л/100км. = 12.89*1.87=24.10лв./100км. =>5697/100 * 24.1=1372.98лв. на бензин \\\ реално 5697/100*12.66=721.24лв. ИЛИ 651.74лв. повече в джоба.

Колата имам от средата на 2009г. Сменям масло само от чужбина , филтри Ман (последните 3 години Liqui Moly 10w-40).

Лично мнение - мисля, че разхода ти е малко висок, НО не те знам как мачкаш газта :) 

Безаварийно!


  • 0

#18 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 юни 2016 - 18:37

Що се отнася до разхода спрямо бензина, то безспорно се пестят пари. Както и да го гледаш на газ идва доста по-евтино.

Логиката ми да сложа газ е такава - колата ме кара от точка А до точка Б, защо трябва да плащам двойно за това? Щом на газ мога да платя на половина, предпочитам да ги изям и да ги изпия тия пари, вместо да ги дам за гориво. Така или иначе удоволствието си остава същото, само дето плащаш по-малко (което всъщност го прави още по-голямо).

Иначе относно разхода мисля че е добре - спрямо бензин в градски условия се е качил 1,5л. , а извънграда 2л. като се има в предвид че карам на климатик без жалене.

Безаварийно и на теб, още дълги години да се радваш на Бенца на газ.
  • 1
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!

#19 niksan_98

niksan_98

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени

Публикувано 22 май 2018 - 16:52

Здравейте.При кола с ГИ колко време трябва да позагрее на бензин за да си пусне газта.Попринцип.

Примерно на w210 136 коня или този с compresor 186коня.Ако има значение въобще


Този пост е редактиран от niksan_98: 22 май 2018 - 16:56

  • 0

#20 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 974 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 22 май 2018 - 17:29

Измерва се в градуси, не във време. Някои го правят на 30,друг на 40 градуса...Вдигането на градусите зависи от термостата та е свързано и с времето по друг начин.
  • 0

#21 niksan_98

niksan_98

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени

Публикувано 22 май 2018 - 17:45

мхм.Значи е почти различно.Но горе-долуНа място може ли да постигне загряването.Или тогав аи трябва пък повече време?

Щото те не са много градусите.Сигурно повечето коли за едни 10 мин сиг ще ги стигнат


  • 0

#22 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 22 май 2018 - 18:28

За 10мин.ще си обиколиш града:)

За един километър горе долу прехвърля,ако всичко е наред.
Зимата разликата е стотина метра,ако колата стои в гараж.
И на място става.Там вече като време е малко повече,но е под десет минути.
Мисля,че освен температурата на охл.течност имат значение и оборотите.
  • 0

#23 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 май 2018 - 19:40

Аз моята съм я направил да прехвърля на 45 градуса на изпарител, което означава 60 градуса на двигател.

Лятото прехвърля за 5 мин.,зимата 7-8 мин.

Колегата е прав, че имат значение оборотите, ако работи на място ще прехвърли по-късно, отколкото като е в движение.
  • 0
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!

#24 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 23 май 2018 - 07:36

Когато един автомобил е с по-бюджетен ГИ е хубаво да е настроен да пуска на газ при по-висока температура,примерно БРЦ са по дефолт 40гр а има и системи на 45-50градуса.Когато е по-висок клас ГИ той си прави много бърза корекция по температура и може да се намали до 30градуса като това е измерено на редуктора а показанието на таблото е нагоре като колегата от горния пост е посочил добре разликата.Някога газта бе за икономия само и никой нямаше претенции към динамиката,сега това не е така и ГИ последно поколение няма разлика ни разхода е в 10% повече спрямо бензина като на 20% вече има нещо грешно или бавен ГИ или малки инжектори или изтиваш редуктор.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1

#25 niksan_98

niksan_98

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени

Публикувано 23 май 2018 - 11:21

mhm.Мерси


  • 0

#26 niksan_98

niksan_98

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени

Публикувано 24 май 2018 - 13:55

На газ кой мотор би горял по-малко E200 kompresor 163 или 183 коня.

При W210


Този пост е редактиран от niksan_98: 24 май 2018 - 14:03

  • 0

#27 niksan_98

niksan_98

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени

Публикувано 24 май 2018 - 14:22

на газов инжекцион де


  • 0

#28 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 24 май 2018 - 14:46

163


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#29 niksan_98

niksan_98

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени

Публикувано 24 май 2018 - 15:24

Тези мотори пак са хванати от фейслифта нали.Не са като 139 и 150 коня?


  • 0

#30 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 24 май 2018 - 15:27

Мотора е М271


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: ГИ, газов инжекцион, компресор, w210 газов инжекцион, читав майстор газов инжекцион, газифициране, w210 газ, газова уредба, монтаж на ГИ, w210 kompressor ГИ

2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни