Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Монтиране на газов инжекцион на CLK 200 W208


  • Please log in to reply
44 мнения по тази тема

#16 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 02 февруари 2016 - 10:14

За твоята кола аз бих търсил ГИ с автоматични настройки по ОБД и изпарител за поне 250 коня.


  • 0

#17 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 февруари 2016 - 10:28

Landi инжекторите бяха едни от най-добрите преди време, разработка с Бош.

Личното ми субективно мнение, което се базира на 10+ г. наблюдения е, много лични километри.

Черни или сини... зависи от колата, бяха производство на Бош.

 

Доста хора обаче имаха проблеми по едни или други причини. Доста рядко свързани с монтажа за жалост, но в началото изглеждаше така.

Там колега, е представителството на Ланди за България! 


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#18 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 02 февруари 2016 - 10:54

Тези от 60лв няма да ги оправиш с отпушване,износват се и не дозират правилно.Продават се ремонтни комплекти с плунжери и гумички за тях но иска и калибриране на хода на буталото,като сам няма как да се справиш.По разумно излиза нова рейка но задължително да ти я калибрират че един в един не са с еднакъв ход инжекторите.Не препоръчвам нищо но евтиното си е евтино скъпото си е скъпо.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#19 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 02 февруари 2016 - 11:37

Тези от 60лв няма да ги оправиш с отпушване,износват се и не дозират правилно.Продават се ремонтни комплекти с плунжери и гумички за тях но иска и калибриране на хода на буталото,като сам няма как да се справиш.По разумно излиза нова рейка но задължително да ти я калибрират че един в един не са с еднакъв ход инжекторите.Не препоръчвам нищо но евтиното си е евтино скъпото си е скъпо.


Sent from my iPhone using Tapatalk

благодаря за съветите. точно така смятам и аз.


  • 0

#20 rado_pavlov

rado_pavlov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    Mercedes CLK 200 Kompressor 98' dark blue

Публикувано 02 февруари 2016 - 16:57

Колега и аз карам същото CLK, само че 98' година и го газифицирах преди няколко седмици и според мен всичко си е до качествени компоненти и настройка.До сега проблеми не съм имал.Въпреки малкия пробег от 2000км, ходенето ми при газаджията беше само, когато ми монтира газовата, което малко или много ме обнадеждава. За това колко дават проблеми тия двигатели... според мен си е по скоро до майстора и неговите възможности да настрои компонентите да работят добре в определени условия. Няма да си първия няма и да си последния, който слага газ на този двигател, така че най-добре си намери човек, който има опит в газифицирането на такива автомобили и давай смело.


  • 1

#21 Speedo

Speedo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W208 200kompressor
    W210 m112.941

Публикувано 03 февруари 2016 - 08:26

Съвета ми е да се информираш добре по въпроса за марките ЕКУ за газов инжекцион. Не се хвърляй на най-скъпото защото някои са прехвалени, нямат определени фукнции и тогава започват проблемите. На моето ЦЛК съм експериментирал доста. В момента съм с ЕКУ Тамона поради точно определена причина. Газови дюзи Баракуда, редуктор Романо МАКС, медна тръба 8мм. Гасенето на цилинцър се получава от бедна смес а колата го "хваща" когато започне да детонира. Другия проблем когато е студена колата да обръща на бензин като я сръчкаш е от прекалено обогатяване. Има конфигурации с които няма да имаш никакви проблеми, не бързай, намери правилния човек.


  • 0

#22 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 03 февруари 2016 - 09:20

Най-добре да се решава на място и да съгласен съм с колегата Speedo.Добра окомплектовка,Баракудите са бързи дюзи,Романо Мах има добър топлообмен въпреки че като назобихме едно 200к 163кс с друга ролка на компресора и чип и се предаде но над 200кс това.Тамоната има ограничаване на пълно отворени дюзи и е добре при по силни турбо коли но аз мн не ги монтирам.Иначе е латвийска и е здрава.Стандартно става без проблем с мн компоненти като изпарителя го слагам на първо място,да турбо кола е но с малък буст 0.4 бара.Но моментния разход е голям и иска стабилен изпарител,а повечето на пазара са боклук а мн рядко някой пък да оправдава зададената мощност.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#23 Speedo

Speedo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W208 200kompressor
    W210 m112.941

Публикувано 03 февруари 2016 - 21:52

KME GOLD или репликата му на Atiker.
  • 0

#24 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 04 февруари 2016 - 08:39

В момента имам ядове с един такъв Атикер реплика на КМЕголд...ще се окаже че си е гадна реплика.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#25 ka4amaka

ka4amaka

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E320 CDI

Публикувано 05 февруари 2016 - 19:57

Благодаря на всички за съветите и полезната информация !!!!


  • 0

#26 Алби

Алби

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 12 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хасково
  • Автомобил:
    Mercedes E290 TD
    Меrcedes CLK W208 230

Публикувано 18 март 2016 - 11:47

Аз сложих на моето CLK W208 230 газова уредба при майсторите в с.Бисер до Харманли и съм повече от доволен.С ръка на сърцето мога да ги препоръчам.


  • 0

#27 goussev

goussev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 230 Kompressor

Публикувано 18 април 2017 - 10:39

Здравейте,

 

След 7г. каране на бензин се реших най-накрая да сложа газ. Уредбата е РоманоЕКО с доплащане за по дебели маркучи и изпарител заради конете. В градски условия без проблем засега (на 1000км. трябва да отида на преглед при газаджията), обаче преди няколко дни на извънградско колата направи проблема описан в първия пост на темата. Газта беше пред свършване принципно, но изведнъш колата започна да прекъсва, изгуби единия цилиндър - превключих на бензин и пак същото. Спрях, поизчаках малко, запалих я на бензин и всичко тръгна както си беше - заредих отново газ и пак никакви проблеми. Ще изкарам още около 200км ми остават до прегледа и се надявам газаджията да дде компетентно мнение. Мишо се казва (под моста Чавдар в Хаджи Димитър - доста приятели ми го препоръчаха). Предполагам че в компютъра на газивата ще се е записала някаква грешка, но все пак ще съм благодарен и за Вашите мнения относно проблема (знам, че газовата ми не е кой знае какво, но все пак колата никога не е имала никакви проблеми с бензина).


  • 0

#28 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 18 април 2017 - 10:42

И аз бих казал добри думи за него


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#29 ka4amaka

ka4amaka

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E320 CDI

Публикувано 26 април 2017 - 11:37

Здравейте,

 

След 7г. каране на бензин се реших най-накрая да сложа газ. Уредбата е РоманоЕКО с доплащане за по дебели маркучи и изпарител заради конете. В градски условия без проблем засега (на 1000км. трябва да отида на преглед при газаджията), обаче преди няколко дни на извънградско колата направи проблема описан в първия пост на темата. Газта беше пред свършване принципно, но изведнъш колата започна да прекъсва, изгуби единия цилиндър - превключих на бензин и пак същото. Спрях, поизчаках малко, запалих я на бензин и всичко тръгна както си беше - заредих отново газ и пак никакви проблеми. Ще изкарам още около 200км ми остават до прегледа и се надявам газаджията да дде компетентно мнение. Мишо се казва (под моста Чавдар в Хаджи Димитър - доста приятели ми го препоръчаха). Предполагам че в компютъра на газивата ще се е записала някаква грешка, но все пак ще съм благодарен и за Вашите мнения относно проблема (знам, че газовата ми не е кой знае какво, но все пак колата никога не е имала никакви проблеми с бензина).

след като си сложих газта и аз го имах същият проблем и се отказа че цялата работа е от бобините и свещите! смених двете бобини и свещи и сега нямам никакви проблеми ! 


  • 0

#30 goussev

goussev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 230 Kompressor

Публикувано 28 април 2017 - 08:21

след като си сложих газта и аз го имах същият проблем и се отказа че цялата работа е от бобините и свещите! смених двете бобини и свещи и сега нямам никакви проблеми ! 

Свещите съм ги сменял преди година и половина и не е имала проблем никога.. запалителни бобини две има така ли.. викаш от тях да се ебава ?


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни